TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פאהן קנה אקדמי משתפת ידע בין העוסקים בתחומי המיסים והכלכלה בפריפריה ובמרכז


פאהן קנה אקדמי- כנסים מיסים וכלכלה דרום 2019- משמאל- רו''ח יזהר קנה, ח''כ גדעון סער, רו''ח יגאל רופ
רו"ח יזהר קנה, שותף מנהל בפירמת פאהן קנה, ונשיא לשכת רואי חשבון הקודם, ציין כי "למעלה מ80% מהמייצגים בישראל (רו״ח, עו״ד, יועצי מס) נמצאים בין גדרה לחדרה ועל כן מטבע הדברים ימי העיון והכנסים הגדולים נערכים באזור המרכז"
ח"כ גדעון סער, שהשתתף באירוע, שערכה פאהן קנה באשקלון, אמר: "פיזור כנסת שלישית בתוך שנה זה דבר עגום; ראש הממשלה חסום מבחינה פוליטית. גם אם נלך לבחירות בפעם הרביעית, החמישית והששית נתניהו לא יקים ממשלה"

פאהן קנה אקדמי, זרוע האקדמיה של פירמת רואי החשבון פאהן קנה Grant Thornton Israel, ערכה ביום חמישי באשקלון בשותפות עם לשכת יועצי המס את כנס דרום 2019 למיסים וכלכלה. הכנס באשקלון היה המפגש השלישי של פאהן קנה אקדמי שהוקמה השנה וחרטה על דיגלה עריכת כנסים מקצועיים לציבור המייצגים והמנהלים בערי הצפון והדרום, אליהם מוזמנים טובי המרצים בתחומם. הכנס עסק במכלול נושאי מיסוי (ישיר ועקיף), תחומי המחשוב, בקרת שכר, תמריצים כספיים ומיסויים להקמת עסקים בכלל ובדרום פרט, ועוד.

רו"ח יזהר קנה, שותף מנהל בפירמת פאהן קנה, ונשיא לשכת רואי חשבון הקודם, ציין כי "למעלה מ80% מהמייצגים בישראל (רו״ח, עו״ד, יועצי מס) נמצאים בין גדרה לחדרה ועל כן מטבע הדברים ימי העיון והכנסים הגדולים נערכים באזור המרכז. בפאהן קנה שמנו לעצמנו למטרה לקיים כנסים מקצועיים לכלל המייצגים בפריפריית הצפון והדרום, כפי שעשינו השנה גם בצמוד לאגם החולה שבצפון, על מנת לחבר ולשתף בידע בין בעוסקים בתחום בכל רחבי הארץ".

אורח הכבוד בכנס היה ח"כ גדעון סער שהגיע לאירוע ביום שלאחר פיזור הכנסת וציין כי "הגעתי לכנס הזה רק בגלל שקבעתם אותו באשקלון כי זו עיר שאני מאוד אוהב. אשקלון ואשדוד זה מרכז הארץ מבחינתי". בשיחה אחד על אחד על הבמה עם יהודה שרוני, הפרשן והעורך הכלכלי של מעריב, אמר גדעון סער בין השאר: "פיזור כנסת שלישית בתוך שנה זה דבר עגום. הצעתי לפני 3 שבועות פריימריז כדי להימנע מבחירות שפוגעות בכלכלה. הכל משותק, כל הפרוייקטים נעצרים בגלל הנחיה של החשב הכללי. הרשויות המקומיות נפגעות ומי שישלם את המחיר הוא הציבור. אפשר היה לקיים פריימריז מהירים ולמנוע בחירות".

לגבי השאלה האם יש לו סיכוי לנצח את ראש הממשלה בפריימריז השיב סער: "אני מתמודד כדי לנצח. כשחזרתי ב- 2017 ידעתי למה אני נכנס. אני מבין ויודע שבשביל להגיע לאן שאני רוצה להגיע אני צריך לשלם מחירים. לא הייתי הולך להתמודדות אם לא הייתי מאמין בזה. ראש הממשלה חסום מבחינה פוליטית, אלו העובדות. גם אם נלך לבחירות בפעם הרביעית, החמישית והששית נתניהו לא יקים ממשלה. הגיע הזמן להתחבר למציאות, לדאוג לעם ולמדינה וזה מתחבר להנהגה".

מרצים נוספים שהופיעו באירוע: רו"ח יגאל רופא, מנהל מחלקת המסים של פאהן קנה, הח"כית לשעבר איילת נחמיאס ורבין, כיום תעשיינית ודירקטורית בחברות, רו"ח רויטל סיטון בן ארי, סגנית נשיא לשכת יועצי המס בישראל, יועץ המס נעים בצון רואי החשבון יעקב ברשטיין, אסף בהר, ועדי שפיר מפירמת פאהן קנה, ולילך בושמיץ, מנהלת תחום התמריצים בפירמה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il