TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אל-מור מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2019


אל-מור חשמל
הכנסות של כ-77 מיליון שקל, צמיחה של 20% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

מתחילת השנה חילקה החברה דיבידנד בהיקף של 12.5 מיליון שקל

אל-מור חשמל מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2019. החברה מתמחה בתכנון והקמה של מערכות אנרגיה וחשמל מורכבות.


גידול של 20% בהכנסות אשר הסתכמו ברבעון השלישי לכ-76.5 מיליון שקל, לעומת כ-63.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נובעת מגידול בתחום פעילות פרויקטי החשמל, הן בצבר ההזמנות והן בקצב התקדמות הפרויקטים. הכנסות תחום פרויקטי החשמל בחברה בתשעת החודשים הראשונים של 2019 הסתכם בכ-262 מיליון שקל, ומהווה כ-91% מסך הכנסות מגזר פעילות זה ב-2018 כולה.


הרווח הגולמי הסתכם ברבעון השלישי בכ-12.4 מיליון שקל, גידול של כ-6% ביחס לכ-11.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווחיות הגולמית נובע מהגידול בהכנסות. שיעור הרווחיות הגולמית ברבעון השלישי של 2019 נאמד בכ-16.2% מסך הכנסות החברה ומושפע, בין השאר, מפרויקטים בתחום החשמל בהם מבוצעות עבודות הנדסה אזרחית משמעותיות על ידי קבלן משנה ובעיקר השפעתו של פרויקט אשר תרם למחזור ההכנסות ברבעון כ-15 מיליון שקל בתרומה של כ- 8% כתוצאה מכך, ירד שיעור הרווח הגולמי הכולל, ב- 2%.


הרווח הנקי הסתכם ברבעון השלישי בכ-3 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-5.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הנקי נובעת בין היתר מהפסד של כ- 750 אלפי ₪ בסעיף חלק הקבוצה ברווחי תוצאות חברות מוחזקות אשר הושפע מירידת ערך השקעה בחברה מוחזקת בסך כ – 200 אלפי ש"ח וכן מירידה ברווחיות בחברה מוחזקת הפועלת בתחום מיזוג האויר אשר חלק החברה בהפסדיה לתקופה של 3 חודשים שנסתיימו ביום 30 בספטמבר 2019 הסתכמו לכ- 550 אלפי ש"ח. וזאת לאור פרויקטים ברווחיות נמוכה בתחום מיזוג האוויר בנוסף לאמור לעיל, הוצאות המס ברבעון עלו עקב הוצאות מיסים בגין שנים קודמות בסך של כ- 420 אלפי ש"ח.


תזרים המזומנים שנבעו מפעילות שוטפת הסתכם לסך של כ-7 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2019 בהשוואה לכ-1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בתזרים המזומנים נובע מירידה בהון החוזר. מתחילת השנה ייצרה החברה תזרים מזומנים בהיקף של 21 מיליון שקל.


יתרות המזומנים ושווי מזומנים של החברה ליום ה-30.9.2019 עומדות על כ-17.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-12.6 מיליון שקל ליום 31.12.2018. הגידול ביתרות המזומנים נובע מהפעילות השוטפת של החברה וגבייה מלקוחות.


מאיר סרוסי, מנכ"ל אל-מור, מסר: "החברה מתמקדת במספר פרויקטי חשמל גדולים ומצליחה בהתמדה לחזק את מעמדה העסקי והתחרותי בשוק. בנוסף, במהלך הרבעון השלישי של השנה רכשנו 22% מהון המניות של חברת איי תיאו תוך השגת שליטה בחברה, אשר עוסקת בהקמת פרויקטים ובאחזקת מתקני אנרגיה לייצור חשמל על בסיס גז בהיקפים של MW 5.0-0.3.


אנו צופים כי תחום זה יתאפיין בביקוש גובר ובעל פוטנציאל עסקי רב.
קצב ההתקדמות שלנו בביצוע פרויקטים מעיד כי אנו ערוכים היטב להמשך זכייה במכרזים".

אודות אל-מור חשמל:
אל-מור חשמל, המוחזקת על ידי רפק תקשורת (50.01%) והמייסדים חיים גרשון ומאיר סרוסי, פועלת בתכנון, הקמה ואחזקה של מערכות אנרגיה, חשמל ומערכות אלקטרו-מכאניות במבני ציבור וכן במסגרת של פרויקטים פרטיים בתחומי התעשייה הכבדה, תעשיית המזון והתרופות, המסחר, תחנות כוח ותשתיות התחבורה – התקנת לוחות ומערכות חשמל, מערכות תקשורת, מערכות מתח נמוך, בעיקר בארץ אך גם במדינות ביבשת אפריקה דוגמת קניה, אנגולה וגאנה.


לחברה פרויקטים בתחומי תחנות כוח פרטיות מונעות בגז טבעי, והיא מעניקה שירותים לבתי זיקוק, מכוני דלקים, מתקני התפלה ומכוני טיהור. בנוסף, אל-מור הקימה פרויקט עבור מרכז רפואי שערי צדק, בית החולים הממוגן בברזילי אשקלון ואת בניין אסותא החדש ברמת החייל. החברה מבצעת גם עבודות הקמה במסגרת מספר פרויקטים מסווגים למערכת הביטחון בבסיסי צה"ל, כמו גם בתחום התקשורת בתחנות ובמסילות רכבת. לאל-מור יכולת מוכחת בהתקנת לוחות בפרויקטים גדולים וניסיון בבניית לוחות של עד 5,000 אמפר. ברשות אל-מור מפעל לוחות חשמל המהווה יתרון תחרותי בפרויקטים בהם נדרשים לוחות מורכבים ואיכותיים. היקף שוק החשמל בישראל נאמד בכ-3-4 מיליארד שקל בשנה, ואל-מור נמנית עם המובילים בשוק לאור איכות הביצוע הגבוהה ומוניטין החברה. החברה הונפקה בבורסה של תל אביב בסוף 2017 ומחלקת דיבידנד על בסיס מדיניות בשיעור של עד 50% מהרווח השנתי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il