TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת Clarizen הטמיעה את פתרון ניהול הזהויות של Okta


אריה גליקמן, מנכ"ל Unicloud
חברת Clarizen המתמחה בפתרונות ניהול שיתופיים, הטמיעה לאחרונה את פתרון ניהול הזהויות של Okta. היקף העסקה נאמד בסכום של מאות אלפי שקלים

עד לאחרונה השתמשה Clarizen בפתרון ניהול זהויות שפיתחה באופן עצמאי. אולם, במשך הזמן הרגישו בחברה כי ההשקעה הנדרשת כדי ליצור חיבור בין מערכות המידע השונות למערכת ההזדהות תובענית מדי וכי התחזוקה השוטפת גוזלת משאבים מפעילות הליבה של החברה.

על רקע אתגרים אלה חיפשה החברה פתרון מדף אשר יפשט את תהליכי התחזוקה, ויספק תמיכה בפרוטוקולים סטנדרטיים כך שניתן יהיה לשלב פתרונות הזדהות נוספים בצורה פשוטה ומאובטחת.

"אחד הפיצ'רים שאני הכי אוהב ב- Okta זו היכולת להוסיף נתונים על גבי הפרופיל של כל משתמש. כך, כאשר אנחנו מבצעים אינטגרציה עם מערכת הדגל שלנו Clarizen One אנחנו יכולים להשתמש במידע הזה ולחסוך את הגישה הנוספת למערכת האם" אומר תמיר דרשר, ארכיטקט ראשי ב- Clarizen. "גם היכולת לבחור מדיניות אבטחת מידע משתנה בהתאמה לכל ארגון שעובד עם המערכת שלנו – מהווה יתרון גדול בעבודה מול לקוחותינו השונים."

Okta מיוצגת בישראל ע"י חברת Unicloud מקבוצת Unitask, המובילה בארץ את מתודולוגית ניהול הזהויות מדור 3.0. "העבודה עם Unicloud הוגדרה כהצלחה גדולה" אומר דרשר. "Unicloud ספקה לנו מענה מהיר ותמיכה מלאה לכל אורך ההטמעה שארכה כחודשיים, וממשיכה לתמוך בנו גם אחרי עליית הפתרון לאוויר. התמיכה של Unicloud מקצרת זמנים ומעניקה לנו ביטחון."


"בחרנו ב- Okta מתוך הבנה כי חברה שעומדת בראש ריבוע הקסם של גרטנר לא ניצבת שם לחינם. גם לקוחות שלנו אשר עובדים עם Okta המליצו לנו בחום על המוצר. לזה הצטרף הקשר הטוב עם Unicloud, השירות והתמיכה הנגישה בארץ. אלה היוו את הסיבות המרכזיות לבחירה במוצר" מסכם דרשר.

" Clarizen העמידה בפנינו אתגר – לממשק את Okta למערכות ותיקות לצד מערכות חדשניות. עמדנו באתגר בהצלחה יתרה, תוך שילוב של מספר מוצרים במסגרת פורטל יחיד" אומר אריה גליקמן, מנכ"ל Unicloud. "המהלך שבצענו מאפשר ל- Clarizen לספק ללקוחותיה קפיצת מדרגה בכל הנוגע לחוויית המשתמש, זאת בזכות, קיצור זמן הכניסה שלהם לאפליקציות הארגוניות, וביטול הצורך בהזדהות כפולה. כל זה מלווה בהגברה משמעותית של אבטחת המידע."

"אנו גאים בכך ש- Clarizen בחרה ב- Okta ורואים בשותפות שלה עם Unicloud הבעת ביטחון בחברה ובמוצרים שלה" מסכם גליקמן.

אודות Unicloud:
חברת Unicloud, מקבוצת Unitask, מובילה את תחום ניהול הזהויות ומייצגת את הפתרונות החשובים בעולם של ניהול זהויות. החברה מייצגת באופן בלעדי בישראל את Okta, מובילה עולמית בתחום של ניהול זהויות, ניהול ואימות משתמשים, ואשר מדורגת במקום הראשון בריבוע הקסם של גרטנר, לשנת 2019, בתחום של IDaaS. עוד מייצגת החברה את BetterCloud, המספקת שכבה נוספת וקריטית במערך ניהול הזהויות בארגון ומסייעת בניהול האינטראקציה של העובדים עם מערכות המידע הארגוניות. פתרון נוסף המיוצג על ידי Unicloud הוא Hypr המספק פלטפורמת אימות שמטרתה לבטל את הצורך בסיסמאות עבור לקוחות, עובדים, ספקים ושותפים המשתמשים במערכות המידע של הארגון.


פתרונות אלו עוזרים ללקוח להגדיר מחדש את הזהות הארגונית של עובדים, לקוחות ספקים ושותפים. כמו כן הם מייעלים באופן דרמטי את ניהול המשאב האנושי ומחזקים את מעטפת אבטחת המידע, בהתאמה לצרכים הארגוניים המשתנים ולמאפייני הטכנולוגיה.


ל- Unicloud צוות מקצועי של מומחים מנוסים ומיומנים המעניקים שירות אדיב ומסור, המאפשר ללקוחות ליהנות ממגוון היכולות של המוצרים. בין לקוחות החברה בארץ: נטפים, חברת החשמל, מרוול, קבוצת DSP, סייברארק, סיטרה, ורוניס ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il