TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

WESTERN DIGITAL מציגה כרטיסי אחסון לגופי ביטחון הציבור, יישומי בינה מלאכותית וערים חכמות


WESTERN DIGITAL
כרטיסי WD Purple Ultra Endurance microSD משלבים טכנולוגיית 3D NAND ב-96 שכבות לשימוש במצלמות אבטחה ואחסון בשולי הרשת; החברה מרחיבה את קו הדיסקים הקשיחים שלה עם תוספת של כונני WD Purple בנפח 14TB למערכות מעקב ואבטחה

חברת Western Digital מתמודדת עם הצורך הגובר באופטימיזציה של אחסון וידיאו ואגירת נתונים לצורך ניתוח אנליטי מבוסס בינה מלאכותית – כבר בשולי הרשת. השימוש הגובר במצלמות חכמות והעלייה המתמדת ברזולוציה של התמונות מולידים דרישות לאחסון כבר ברמת המצלמה. Western Digital מציגה עתה לצורך זה את כרטיס האחסון WD Purple SC QD101 Ultra Endurance microSD, המתוכנן במיוחד לשימוש על ידי יצרני ציוד, משווקים ומתקינים בזרם המרכזי של שוק מצלמות האבטחה. בנוסף, מציגה החברה תוספת לסל הדיסקים הקשיחים שלה, בדמות כונן WD Purple 14TB ליישומי מעקב ואבטחה, התואם למגוון רחב של מערכות אבטחה.


על פי דו"ח של IHS Markit Technology, היקף האספקות של מצלמות אבטחה מקצועיות צפוי לצמוח מ- 140 מיליון ב- 2018 ל- 224 מיליון ב- 2023. מכירות מערכות המשלבות אחסון מובנה צפויות לצמוח בקצב ממוצע של 17% בשנה. מצלמות תואמות 4K צפויות להגדיל את חלקן בכלל המכירות, מ- 3.6% מהאספקות ב- 2018 ל- 24% ב- 2023. כמות הסיביות הנוצרות במצלמות 4K גדולה עד פי 5.7 בהשוואה למצלמות בהפרדה של 1080.


לדברי Stefaan Vervaet, מנהל בכיר לתחום הווידיאו החכם בקבוצת המערכות של Western Digital, "לקוחות מעוניינים באחסון המשולב במצלמה בעל עמידות גבוהה וקיבולת גדולה, ליישומים בתחומי הביטחון הציבורי וניתוח אנליטי בעזרת בינה מלאכותית. המוצרים החדשים האלה מספקים טכנולוגיית אחסון אופטימאלית לטיפול בעומסי העבודה החדשים האלה, כבר בקצה הרשת".

סל מוצרי WD Purple מתוכנן על בסיס מאפיינים ייעודיים לאספקת ביצועים אמינים בזרם המרכזי של עולם מערכות הווידיאו ליישומי אבטחה, הפועלות סביב השעון 24/7. הפתרונות הייעודיים האלה מציעים אחסון איכותי לטווח ארוך לעומסי עבודה שאינם ניתנים לטיפול באמצעות כרטיסי microSD המוצעים בשוק הצרכני, או כוננים קשיחים המשמשים במחשבים שולחניים.

כרטיס WD Purple SC QD101 Ultra Endurance microSD
WD Purple SC QD101 Ultra Endurance microSD מבוסס על טכנולוגיית NAND תלת ממדית בת 96 שכבות של Western Digital, ומציע שילוב יעיל במחיר תחרותי של עמידות גבוהה, ביצועים גבוהים וקיבולת אחסון גדולה, עד 512GB, המיועדת לשוק הצומח של אבטחה באמצעות וידיאו.
מתוכנן לשימוש משלבי מערכות אבטחה ומתקינים


אידיאלי להקלטת אחסון ולגיבוי אחסון ברמת המצלמה.
במצלמות תואמות, מערכת ניטור מצב הכרטיס מספקת למתקין ולמשלב המערכות אפשרות להעריך את משך החיים הנותר של הכרטיס, ולבצע משימות תחזוקה על פי הצורך.
זמין בקיבולות של GB, 64GB, 128GB, 256GB32 ו- 512GB.
עמיד במיוחד במשימות הקלטה ארוכות ומתמשכות.


כונן קשיח WD Purple 14TB תואם למגוון רחב של מערכות אבטחה
כונן WD Purple 14TB – כמו מוצרי WD Purple אחרים, בנוי לעבודה 24/7, במערכות אבטחה בהפרדה גבוהה.


משלב את טכנולוגיית AllFrame הייחודית של WD, המספקת קליטה משופרת של וידיאו ומסייעת בצמצום טעויות, פיקסליזציה, והפרעות וידיאו העלול להתרחש במערכות הקלטה.
כונני WD Purple תומכים במערכות הקלטת וידיאו 24X7 בעלות עד 64 מצלמות.

כונני 14TB WD Purple זמינים למשווקים נבחרים. כרטיסי WD Purple SC QD101 microSD צפויים להיות זמינים ברבעון הראשון של 2020.

אודות ווסטרן דיגיטל
ווסטרן דיגיטל (NASDAQ: WDC) היא ספקית מובילה של טכנולוגיות אחסון ופתרונות המאפשרים לאנשים ליצור, למנף, לחוות ולשמר נתונים. החברה מתייחסת לצרכי השוק המשתנים על-ידי מתן פורטפוליו מלא של פתרונות אחסון משכנעים ואיכותיים עם חדשנות ממוקדת לקוח, יעילות גבוהה, גמישות ומהירות. המוצרים שלנו משווקים תחת מותגים HGST, SanDisk ומותג ה.OEM- WD מפיצים, ומשווקים ספקי תשתית ענן ולקוחות. לפני למעלה מארבע שנים WD רכשה את סאנדיסק תאגיד אמריקני, העוסק בפתרונות מבוססי אחסון ופלאש. הפתרונות של החברה משולבים בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. חברת אם סיסטמס הישראלית - שהמציאה את הדיסק און קי, נרכשה על ידה בסוף 2006.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il