TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כפר סבא ירוקה: תחרות "Green Ten" תתקיים לראשונה בעיר


מרכז ארט קיימא
בתחרות, שתתקיים בכפר סבא לבקשת מארגניה, יוצגו הערים והמועצות, פארקי תעשייה, בתי החולים והמלונות הירוקים בישראל

***ראש העיר רפי סער: "כעיר המובילה את נושא הקיימות בישראל, אנו שמחים לארח את התחרות הארצית בעירנו"

העיר כפר סבא תארח לראשונה את תחרות "Green Ten", בה נבחרות הערים והמועצות הירוקות ביותר בישראל. התחרות, המתקיימת זו השנה ה-12, תיערך השנה באודיטוריום בית ספיר בעיר בתאריך 18.11 לאחר שכפר סבא נענתה לבקשת חברת "משוב" (המארגנת את התחרות) לקיימה בעיר.


תחרות "Green Ten" כוללת צוות שופטים בלתי תלוי, המורכב מבכירי אנשי המקצוע בישראל, ובמסגרתה ייבחרו עשר הערים והרשויות הירוקות בישראל. בנוסף כוללת התחרות קטגוריות חדשות דוגמת בתי חולים, פארקי תעשייה ומלונות. התחרות מעוררת עניין רב והשנה נרשמו אליה מספר שיא של משתתפים.


ראש העיר, רפי סער: "העיר כפר סבא מקדמת ומובילה את תחום הקיימות בישראל. לאחרונה זכתה העיר בפרס הייעור העירוני, במסגרת מיזם מיוחד של משרד החקלאות. בנוסף, אנו מקדמים תחבורה בת קיימא ואנו העיר הראשונה שהחלה בהצבת עמדות טעינה ציבוריות לרכבים חשמליים כמדיניות עירונית. כמו כן, במסגרת קידום האג'נדה הירוקה ושמירה על איכות הסביבה, מקדמת הרשות מדיניות של 'עיר אפס פסולת', באמצעות הפרדת פסולת במקור, מרכז קיימות עירוני לתושבים ומדיניות של עיר מאופסת אנרגיה באמצעות התייעלות אנרגטית ועידוד התקנת מערכות סולאריות על מבני ציבור, התקנת קירויים במגרשי ספורט ועוד. אנו שמחים לארח את התחרות בעירנו וקוראים לכל הרשויות להצטרף אלינו בקידום נושא חשוב זה".


במסגרת התחרות, נבחרות הערים והמועצות על פי מספר מדדים סביבתיים שונים הכוללים, בין היתר, שימוש באנרגיה מתחדשת, מיחזור והפרדת פסולת, עידוד השימוש בתחבורה ציבורית, בנייה ירוקה, ניהול עירוני ירוק וחכם, אופן הטיפול במים, אנרגיה, חינוך סביבתי, גינון ופארקים, תחבורה בת קיימא ועוד. בנוסף, יבחרו 3-2 ערים ומועצות נוספות שיזכו לאות על תרומה מיוחדת או פרויקט ייחודי לסביבה העירונית.


חיים אלוש מייסד התחרות ומנכ"ל קבוצת "משוב": "נושא איכות הסביבה מקבל במה רחבה בכל העולם ואילו בארץ כמעט ולא שומעים על הנושא. 'גרין טן' מרימה את דגל איכות הסביבה בישראל. בנוסף, התחרות כבר אינה רק תחרות איכות סביבה, היא הפכה לכלי מרכזי לשיווק הערים והרשויות. אנו יודעים, בוודאות, שהערים הזוכות בתחרות הופכות למבוקשות ומחוזרות יותר, הן על ידי תעשיות ההייטק והתעשיות המתקדמות והן על ידי תושבים המעדיפים להתגורר בעיר ירוקה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il