TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פינוי בינוי ראשון באילת


אפי כץ, מנכל חברת ענב. קרדיט-יחץ
עיריית אילת אישרה קידום הפרויקט של חברת ענב בשכונת ה"סינג סינג" במרכז העיר
מועצת העיר אילת אישרה בשבוע שעבר ללא מתנגדים את קידום פרויקט הפינוי בינוי הראשון בעיר. מדובר במתחם ה"סינג סינג" ברחוב שדרות התמרים במרכז העיר. בשנים האחרונות מקדמת חברת ענב, שהחתימה כבר כ-80% מבעלי הדירות במתחם, תכנית לפינוי 194 יח"ד הפרוסים על 3 בנייני רכבת ארוכים בשטח של כ-10 דונם במרכז העיר. במקומם ייבנו חמישה בניינים, חלקם בבנייה מרקמית וחלקם בבנייה גבוהה, סה"כ כ-350 יח"ד, כ-3,000 מ"ר שטחי מסחר ו-450 חניות במרתף תת קרקעי. בעיריית אילת מעריכים כי הפרויקט צפוי לצאת לביצוע כבר במהלך שנת 2020.

למעלה מעשור מנסה עיריית אילת לקדם תכנית לחידוש מתחם ה"סינג סינג", אחד מהמתחמים המוזנחים והמאתגרים ביותר במרכז העיר. המתחם קרוי על שמו של בית הכלא "סינג סינג" במדינת ניו יורק בארה"ב, הידוע בתנאי המחייה הירודים ושהפך לאגדה הודות לסרטי גנגסטרים על המקום.

חברת ענב החלה לפעול במתחם לפני כ-3 שנים, ואף החלה לקדם תכנון למתחם בתאום עם עיריית אילת. לאחר דיונים רבים החליטה העירייה כי בשל חשיבות המתחם הפרויקט יקודם במסלול רשויות מקומיות. במסלול זה יזכה המתחם לקידום מהיר יותר, לפטור מהיטל השבחה ותוספת לקרקע המשלימה כדי שהפרויקט יהיה רווחי. ראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי, הפועל כבר שנים רבות לקדם הליך פינוי בינוי במתחם, ציין כי "נפעל בכל דרך לקדם את הפרויקט לרווחת הדיירים, להשבחת איכות חייהם ולשיפור המראה והמרקם העירוני".

אפי כץ, מנכ"ל חברת ענב, המקדמת את הפרויקט, אמר כי "אנו שמחים על החלטת מועצת העיר. מתחם הסינג סינג במרכז העיר סובל מהזנחה רבת שנים. במקום מתגוררים בין היתר עובדים זרים שחיים בתת תנאים והתחדשות עירונית במתחם מתבקשת, ויפה שעה אחת קודם. חידוש המתחם יאפשר לשדרג את איכות החיים של תושבי השכונה בפרט ולהוביל לשינוי דמוגרפי במרכז העיר בכלל. כעת יחד עם העירייה והחברה הכלכלית לאילת נפעל לקדם מהר ככל שניתן את תכנון המתחם החדש".

מתחם הסינג סינג נמצא במרכז העיר. במתחם מתגוררים מהגרי עבודה ואוכלוסיה במצב סוציו-אקונומי נמוך. ה"סינג סינג" נמצא באזור שעל פי תכנית המתאר לאילת, כפי שהוגשה לוועדה המחוזית, מיועד להתחדשות עירונית. התכנית מציינת כי במתחם השכונות הוותיקות בניות כיום כ-4,600 יח"ד ותכנית של התחדשות עירונית אמורות לחדש ולהוסיף כ-1,600 יח"ד נוספות. עוד נכתב בתכנית המתאר כי "החייאת השכונות הוותיקות תיעשה באמצעות התחדשות עירונית ובאמצעות גיוון תמהיל השימושים על ידי שימושי מסחר, ומלונאות עירונית".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il