TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

יוטרון הנמצאת בשליטת קרן פימי מדווחת : נחתם הסכם להקמת החניון האוטונומי ה-19 בצפון אמריקה והראשון בסן פרנסיסקו, קליפורניה תמורת כ-15 מיליון שקל


חניון אוטונומי יוניטרון
מתחילת 2019 חתמה החברה על הסכמים להקמת חניונים אוטונומיים בצפון אמריקה בהיקף מצטבר של כ-82 מיליון שקל

עם ההסכם החדש שנחתם יהיו לחברה חניונים אוטונומיים באזור ניו יורק, ניו ג'רזי, לוס אנג'לס, בוסטון, סן פרנסיסקו ויוסטון


החניון החדש יכלול יכולת חדשנית לטעינת רכבים חשמליים
כיום כבר פועלים בצפון אמריקה שבעה חניונים אוטונומיים המבוססים על המערכות הרובוטיות של החברה, המכילים יחדיו כ–1,600 מקומות חניה

חברת יוטרון, מובילה עולמית בשוק החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, הודיעה היום כי חתמה על הסכם להקמת חניון אוטונומי ראשון במטרופולין של סן פרנסיסקו בצפון מדינת קליפורניה, ארה"ב. סך התמורה הצפויה לחברה עבור הפרויקט מסתכמת בכ-15 מיליון שקל (כ-4.06 מיליון דולר) והוא מתוכנן להסתיים במהלך שנת 2021.

הסכם זה מצטרף לשורת הסכמים עליהם חתמה יוטרון להקמת חניונים אוטונומיים בארה"ב מתחילת 2019 בהיקף מצטבר של כ-82 מיליון שקל ולצבר ההזמנות של החברה שעמד על סך של כ-257 מיליון ש"ח בתאריך 1.3.2019.
עד כה הושלמו ונמסרו ללקוחות החברה 7 חניונים אוטונומיים בצפון אמריקה ו-12 נוספים נמצאים בשלבי ביצוע שונים, לרבות הפרויקט האמור שנחתם. מערכות החניה האוטונומית של יוטרון משמשות מדי יום אלפי רכבים ונחשבות למובילות בשוק העולמי באמינות ובתפוקה.

חיים שני מנכ"ל יוטרון: "אנו ממשיכים ליהנות מביקוש גובר למערכות הרובוטיות המתקדמות שלנו ומהכרה של יזמים ומפעילי חניונים ומחסנים ביתרון התחרותי של הטכנולוגיה של החברה ואיכות מוצריה. הסכם חשוב זה מאפשר ליוטרון להיכנס לראשונה גם למטרופולין של סן פרנסיסקו, בו אנו מזהים פוטנציאל עסקי גבוה, בנוסף לפעילות המתמשכת שלנו באזור ניו-יורק, ניו ג'רזי, לוס אנג'לס, בוסטון ויוסטון. אנו מאמינים כי הפתרונות החדשניים שלנו, המתבססים גם על יכולות לטעינת רכבים חשמליים, יאפשרו לנו להאיץ את קצבי הצמיחה ולהגדיל עוד יותר את צבר ההזמנות הגבוה של החברה".

צבר ההזמנות של יוטרון ליום ה-1.3.2019 גדל משמעותית לכ-257 מיליון שקל, גידול של 31% בהשוואה לצבר ההזמנות של החברה נכון לסוף 2018 וזינוק של 86% בהשוואה לצבר ההזמנות של החברה נכון לסוף 2017. לצורך מקסום הפוטנציאל העסקי בשוק האמריקאי והיערכות לביצוע צבר הפרויקטים, גייסה לאחרונה יוטרון כח אדם והגדילה את מאמצי השיווק והפרסום בארה"ב.

פתרון החניה האוטונומית של יוטרון מאפשר ליזמי נדל"ן ואדריכלים להציע לנהגים - דיירי הבניין ומשתמשים מזדמנים - חוויית חניה ייחודית. הפתרון האוטונומי הופך את חוויית החניה לשירות VIP אקסקלוסיבי (valet parking) ומהווה אלמנט יוקרתי מבדל בשוק התחרותי של מגדלי המשרדים והמגורים, ובעתיד אף צפוי להשתלב עם טכנולוגיית הרכבים האוטונומיים.

לחניון האוטונומי של יוטרון יתרונות רבים נוספים וביניהם: עלות כוללת נמוכה יותר; חסכון בנדל"ן יקר; ידידותיות לסביבה - צריכה נמוכה של חשמל, צמצום פליטת מזהמים, פעולה שקטה, והקטנת הצורך בחפירה מתחת לקו מי התהום; עלויות תחזוקה נמוכות; שימור העיצוב החיצוני של המבנה וכן נוחות ונגישות משופרת לבעלי צרכים מיוחדים. חניון אוטונומי אף מציע ביטחון אישי וביטחון רכוש מוגברים בהיותו מתוכנן להקשות על פגיעה בבעל הרכב או לגנוב את הרכב בחניון מסוג זה, ובכך יכול להוזיל את דמי הביטוח ליזמים.

אודות יוטרון
יוטרון בע"מ היא חברה ישראלית ציבורית העוסקת בתחום הפתרונות האוטומטים: תכנון, הקמה ותחזוקה של חניונים רובוטיים ומערכות לוגיסטיות אוטומטיות בעיקר מחסנים ומרכזי הפצה אוטומטיים.
מניות יוטרון נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.


יוטרון מעסיקה כ-120 עובדים; מטה החברה ומשרדיה בישראל ממוקמים בקריית שדה התעופה. החברה נמצאת בשליטת קרן פימי ומייסד החברה חיים שני, המכהן כמנכ"ל החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il