TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מכלול מימון: ביקושים יוצאי דופן במכרז הציבורי של סדרת האג"ח הראשונה ‎‎


צילום: יחצ
במסגרת המכרז הציבורי התקבלו ביקושים של כ-70 מיליון ₪ בהמשך לביקושים של 140 מיליון ₪ במכרז המוסדי
- בין הגופים המובילים שלקחו חלק בגיוס נמנים קרנות גידור, חברות ביטוח ובתי השקעות מהשורה הראשונה.

- מטרת הגיוס הינה האצת הצמיחה וגיוון מקורות האשראי מעבר לקווי האשראי הבנקאים הקיימים שהינם בהיקף של כ- 840 מ שח.

מדרוג העניקה לאג"ח דירוג A3.il

חברת מכלול מימון מדווחת היום (ראשון) לבורסה לניירות ערך בתל אביב על השלמת גיוס חוב של 75 מיליון ₪ מהציבור במסגרת הנפקת אג"ח מסדרה א' בבורסה בת"א. במסגרת השלב הציבורי של ההנפקה, החברה קיבלה ביקושים יוצאי דופן של כ- 70 מיליון ₪. הביקוש החזק הוביל לירידת מרווח הריבית שנסגר על מרווח מעל ריבית ב"י של 4.7%, חלף מרווח שיעור ריבית של 4.99% שנקבע במכרז המוסדי, בו התקבלו ביקושים של מעל 140 מיליון ₪.

ירידת שיעור הריבית הינה יוצאת דופן ומהווה הבעת אמון של שוק ההון ביכולות החברה, בפעילותה בתחום המימון ובמוניטין של הנהלתה, זאת בעיקר על רקע מצב השווקים, שמתאפיינים בתנודתיות ובחוסר ודאות. סדרת האג"ח הראשונה שהונפקה קיבלה דירוגA3 - הדירוג הגבוה מבטא הכרה בביצועים של החברה בתחום.

כאמור, בהתאם לתנאי ההנפקה, קרן אגרות החוב (סדרה א') תישא ריבית שנתית משתנה בשיעור של ריבית בנק ישראל בתוספת שיעור מרווח קבוע של 4.7%.

יצוין כי מטרת הגיוס היא האצת צמיחה וגיוון מקורות המימון מעבר לקווי האשראי הבנקאיים הקיימים בהיקף של 840 מ שח.

את ההנפקה הובילה חברת ווליו בייס. את ההנפקה ליוו עורכי הדין שירי שחם, שי מרגלית ואור פרל ממשרד יגאל ארנון.

אודות מכלול מימון:

החברה עוסקת במתן אשראי חוץ בנקאי ליזמים בבנייה למגורים ובמתן חוב מורכב ומימון עסקים בצמיחה ומהווה חברת מימון רב תחומית, עם מגוון פתרונות מימון ופיזור ענפי רחב. להנהלת החברה מוניטין וניסיון עשיר – יו"ר החברה הוא צבי זיו, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים ומנכ"ל החברה הוא אורי פז, לשעבר מנכ"ל בנק ירושלים ומשנה למנכ"ל בנק הפועלים, אשר מובילים צוות הנהלה מקצועי עם ניסיון של עשרות שנים בתחום האשראי. חברת כלל ביטוח היא שותפה אסטרטגית ובעלת מניות מרכזית בחברה.

תחום הפעילות של חברת הבת מכלול נדל"ן מהווה One Stop Shop למימון וליווי בניה למגורים ותחליף מלא למימון בנקאי. תחום פעילות מכלול צמיחה מספק חוב מורכב מגובה בביטחונות, לחברות בינוניות בצמיחה.

אתר החברה: https://www.michlol-fin.co.il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il