TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

השלמת הגיוס לקרן ההשקעות של קבוצת Sarona Partners


קרדיט צילום: מתן אביב
מנהלים ושותפים של הקרנות המפורסמות בעולם, שהשקיעו בין היתר בטוויטר, פייסבוק ואינסטגרם, מצטרפות לקרן ההשקעות של קבוצת Sarona Partners

קרן Sarona Ventures, מבית קבוצת Sarona Partners, מודיעה על השלמת הקרן שלה עם הצטרפות של מספר משקיעים משמעותיים, ביניהם מייסדים של חברות יוניקורן לרבות TripActions, Verbit, Deel, ContentSquare ו-SumUP, וכן, מנהלים ושותפים מהקרנות הבולטות בעולם שהצטרפו גם הם כמשקיעים לקרן -https://www.sparkcapital.com/ ספארק קפיטל, שהשקיעה בטוויטר וסלאק, קרן Green Bay Ventures, שהשקיעה בין היתר ב-Lime, Dropbox, DocSign, Spotify ו-MoonPay. אניש אשריה, שותף בקרן אנדרסן הורוביץ שהוביל את השקעת הקרן ב-Deel וב-Titan, השקיע גם הוא באופן פרטי בקרן של שרונה.

משקיעים נוספים שהצטרפו לקרן כוללים את קרן השותפים של פירמת עו"ד הגלובאלית Orrick, ויזמים ומשקיעים מפורסמים - משקיע האנג'ל הגדול ביותר באוסטריה, יוהאן ׳הנסי׳ הנסמן, ג׳סטין מאטין, מייסד שותף של Tinder, משפחת אפללו מייסדי קונצורסיום האופטיקה הצרפתי, אוליבר אלבז, מנהל בכיר בסיילספורס לשעבר וד״ר ראווי דטטריה, בנקאי ומחבר ספרי השקעות ופיננסים.

גודל הקרן הוא כ-20 מיליון דולר, ומושקעים בה משקיעים פרטיים ומשפחות בעלות הון בלבד. מדובר בקרן ה-early stage של קבוצת Sarona Partners, המתמקדת בהשקעות בחברות סטארט-אפ ויזמים ישראלים בשלבי הסיד וה-A. הקרן מביאה איתה יכולת פיתוח פורטפוליו חזקה באמצעות הרשת הגלובלית שלה והשקעה משותפת יחד עם המשקיעים הבולטים של הקרן. הקרן תתמקד בעיקר בחברות שסיימו את מסלול 365x סקייל-אפ של Sarona Partners, בחברות יוצאות דופן בוגרות האקסלרטור האמריקאי Y-Combinator וכן בוגרות של תוכניות ההאצה החדשות שלאחרונה הקימו קרנות ההון סיכון עצמן.

לאחרונה, השתתפה הקרן בהשקעה בסבב A של חברת TINT בוגרת האקסלרטור Y-Combinator, המאפשרת לפלטפורמות טכנולוגיות ברחבי העולם להטמיע ביטוח ורגולציה במוצרים. בין השקעותיה הישראליות של הקרן הנוכחית ניתן למצוא את חברת התלת ממד והמציאות הרבודה ByondXR המגובה ע"י OurCrowd וקרן ההשקעות של קבוצת יוניון, חברת Salvador Tech המגובה ע"י קרן פיטנגו בבעלות חמי פרס, חברת Agora שלאחרונה הכריזה גיוס סיד בהובלת קרן Aleph, חברת Depoint המגובה ע"י משקיעי האנג'ל הראשונים של מאנדיי.קום וכן חברת Medcase המספקת דאטא רפואי לחברות ענק כמו גוגל.

תות שני, מייסדת שותפה ומנכ״לית קבוצת שרונה פרטנרס: ״אנחנו ברי מזל וגאים שיש לנו כל כך הרבה אנשים מדהימים שהצטרפו לחזון שלנו. הצטרפותם של האנשים המובילים בתעשיית ההייטק לקרן היא חתימת איכות לעבודה שלנו ב-Sarona Partners, וכן ולידציה משמעותית לאסטרטגיית הscale-up שלנו. עם העזרה והייעוץ של משקיעים כאלו מדהימים, חברות הפורטפוליו שלנו יטוסו״.

Sarona Ventures נוסדה בשנת 2019 כזרוע ההשקעות של קבוצת Sarona Partners, על ידי פיליפ בואזיז (יו"ר) ותות שני (מנכ"ל), המשכיות ישירה לפעילות ההשקעות האישית של בואזיז תחת הפמילי אופיס שלו ושל בנו. עם השקעות מצטברות בלמעלה מ-300 סטארט-אפים עד היום, הפורטפוליו של הקבוצה כולל שבע חברות חד-קרן, ביניהן Deel, המספקת שירות של ניהול העסקת עובדים ופרילאנסרים ברחבי העולם ושוויה עומד על 12 מילארד דולר, ענקית התמלול Verbit שמפתחת מערכת לתמלול אוטומטי של קבצי וידאו ואודיו, ושוויה עומד על 2 מיליארד דולר, ו-Ramp, חברת פינטק שפיתחה כרטיס תאגידי שנועד לעזור לעסקים להוציא פחות. לצידם, ממשיכה הקרן לממש את החזון, להשקיע ולהאיץ יזמים צעירים בתחילת דרכם - על מנת להצעיד את האקו-סיסטם הישראלי קדימה.

מעבר לקרן ההון סיכון שלה, קבוצת שרונה פרטנרס פועלת במגוון דרכים על מנת לתמוך ולקדם סטרטאפים ישראלים בצמיחה, לרבות מסלולי האצה מפרי-סיד עד סבב B, שירותי חדשנות לתאגידים בינלאומיים וקרנות הון סיכון. כמו כן, הקבוצה מפעילה מרכזי חדשנות ומשרדים ברחבי ישראל ובארה"ב ומחזיקה צוות ייעודי לפיתוח חברות הפורטפוליו.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il