TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עסקת מיזוג משמעותית בשוק הצבאי העולמי:


ענקית הטכנולוגיה הצבאיתLeonardo רוכשת את חברת ראדא


- החברה הממוזגת תהפוך מובילה עולמית בתחומי סנסורים מתקדמים והגנת כוחות ופתרונותיה יעצבו את פני שדה הקרב העתידי

- המיזוג יבוצע באמצעות החלפת מניות ; Leonardo DRS תיסחר בנאסד"ק ובבורסה לניירות ערך בתל אביב

• המיזוג יבוצע באמצעות החלפת מניות, בדרך של "מיזוג משולש הופכי" בין Leonardo DRS, חברת טכנולוגיות צבאיות אמריקאית מובילה וראדא, חברה ישראלית מובילה בתחום מכ"מים טקטיים לכוחות התמרון.

• המכ"מים הטקטיים המתקדמים של ראדא משפרים את מיצובה של לאונרדו DRS כספק פתרונות אינטגרטיביים בתחומי הגנה אווירית, מערכות הגנה כנגד מל"טים והגנת כוחות התמרון, ויאיצו את הפיכתה לספק של פתרונות חישה אינטגרטיביים ולמובילה בשווקי החישה המתקדמת והגנת כוחות.

• החברה הממוזגת תפעל בכמה מהתחומים שגדלים בקצב המהיר ביותר בתקציב הביטחון האמריקאי, וערוכה לנצל הזדמנויות גלובאליות באמצעות הנוכחות הבין לאומית של החברה האם של לאונרדו DRS – חברת לאונרדו האיטלקית (LDO, MIL).

• החברה הממוזגת צופה צמיחה שנתית ממוצעת ב- EBITDA בתחום העשרה הנמוכים (low teens) לשנים 2022-2023, בהתבסס על EBITDA של 305 מיליון דולר ב-2021.

• בהתאם לעסקת המיזוג יחזיקו בעלי המניות של ראדא ב- 19.5% ממניות החברה המאוחדת, וחברת לאונרדו האיטלקית תחזיק ב- 80.5% ממניותיה. החברה המאוחדת תשמור על השם Leonardo DRS והיא צפויה להיסחר הן בבורסה בת"א והן בנאסד"ק תחת הסימול "DRS".

• העסקה משקפת פרמיה של כ- 34% במחיר המניה למחזיקי המניות של ראדא, בהשוואה למחיר המניה ביום המסחר האחרון.

נתניה, ישראל וארלינגטון, וירג'יניה – 21 ביוני 2022. ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ (NASDAQ&TASE: RADA) , מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, וחברת Leonardo DRS, ספקית טכנולוגיה צבאית (mid-tier) אמריקאית מובילה, מדווחות היום על חתימתן על הסכם דפיניטיבי למיזוג והפיכה לחברה ציבורית אחת. היכולות המשותפות של שתי החברות צפויות להפוך למכפיל כוח שיוביל לצמיחה חזקה בשווקים חדשים וצומחים, ולעצב את פני שדה הקרב העתידי עבור זרועות הצבאיות השונות של ארה"ב ובעלות בריתה בכל תחומי הלחימה.

בהתאם לתנאי המיזוג, הצפוי להיסגר במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2022, ראדא תהפוך לחברת-בת בבעלות מלאה של Leonardo DRS. חברת Leonardo DRS צפויה להירשם למסחר בנאסד"ק ובבורסה בתל אביב תחת הסימבול "DRS".

עסקה זו צפויה לחזק את Leonardo DRS ולהפכה למובילת שוק בתחומי מערכות חישה מתקדמות והגנת כוחות, בסגמנטים בעלי הצמיחה החזקה ביותר בשווקים הביטחוניים בארה"ב ובשאר העולם. הטכנולוגיה המיוחדת של ראדא בתחום המכ"מים הטקטיים, משלימה את יכולותיה של Leonardo DRS ותשפר את מיצובה כספק פתרונות אינטגרטיביים בנושאי הגנה אווירית, הגנה מפני מל"טים והגנת רכבים קרביים בפלח השוק של הגנת כוחות.


שילוב הכוחות עם Leonardo DRS צפוי לשפר משמעותית את מעמדה התחרותי של ראדא ואת יכולתה לתת מענה מבחינת מגוון המוצרים, תחרות, כושר ייצור, שווקי יעד ותזרים המזומנים, להגדיל את שיעורי הצמיחה העתידיים ולנצל הזדמנויות להצפת ערך. יחד, החברה המאוחדת צפויה להפוך למובילת שוק בנושאי הגנת כוחות ומערכות אינטגרטיביות רב-תחומיות שפונות לשווקים גלובאליים, בסיוע הפריסה הבינלאומית של חברת האם לאונרדו..

ראדא ו - Leonardo DRS הינן שתי חברות משלימות בתחומי הטכנולוגיה הביטחונית, ושיתוף הפעולה העסקי המתמשך לאורך של כעשור בין שתי החברות במספר תוכניות, הוליד התאמה עמוקה בתרבות העסקית של החברות. החברה המאוחדת תפעל במגוון רחב מאוד של מוצרים ביטחוניים מהשורה הראשונה בעולם, כולל מערכות חישה מתקדמות, הגנת כוחות, רשתות מיחשוב ומערכות כוח והנע חשמליות. החברה המאוחדת תהיה ממוצבת בלב תוכניות קריטיות להגנת כוחות, כולל העבודה המשותפת בתוכניתה – M-SHORAD של צבא ארה"ב, והמעורבות של ראדא בתוכנית SOCOM SIP של אנדוריל עבור הכוחות המיוחדים האמריקאיים ובתוכניות USMC GBAD ו - USAF ABAD.

חברת האם של Leonardo DRS, Leonardo SpA האיטלקית, הנה מובילה בינלאומית בתחום התעשייה והתעופה הביטחונית. מיצובה המוביל של החברה יאפשר גישה לשוק הבטחוני האירופאי המתחדש, כמו גם לשווקים נוספים בעולם, תוך כדי יצירת שוק חדש לחברה גם בישראל.

ביל לין, מנכ"ל Leonardo DRS מסר: "השילוב של יכולות המכ"מים הטקטיים של ראדא יחד עם החוזקה של Leonardo DRS כספק ויצרן מוביל בתחום התעשיה הביטחונית, הופך את החברה המאוחדת למובילה בתחום הצומח במהרה של הגנת כוחות, מגדיל את שווקי היעד אליהם פונה החברה, מגדיל את מרחב ההזדמנויות בשוק הבינלאומי, ובסופו של דבר מציף ערך לבעלי המניות. המיזוג יאפשר לחברה המאוחדת להוסיף יכולות בפעילות הליבה של Leonardo DRS באמצעות רכישות והשקעות אסטרטגיות שיתמכו באסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו להציג צמיחה אורגנית יחד עם צמיחה באמצעות רכישות וחלוקת דיבידנד לבעלי המניות."

דב סלע, מנכ"ל ראדא מסר: "אני מביט בסיפוק רב בפלטפורמה שבנינו לאורך כ-20 השנים בהן אני בראדא, שמגיעה לשיאה בעסקת המיזוג האסטרטגית הרבה הזו עם חברת Leonardo DRS. השילוב בין שתי חברות טכנולוגיה צבאית מובילות, להן ממשקי עבודה מגוונים עם משרד ההגנה האמריקאי ונוכחות בינלאומית, מייצר מצב של Win-Win עבור בעלי המניות של ראדא ושל Leonardo DRS.


העסקה מהווה תקדים בו חברה אמריקאית ביטחונית מובילה, המוחזקת על ידי חברה בטחונית גלובאלית מהמעלה הראשונה, רוכשת חברת טכנולוגיה צבאית ישראלית משמעותית. עסקה ייחודית זו תחזק את התעשייה הביטחונית בישראל ותסמן מגמות וכוונים לעתיד. עבור ראדא, איחוד הכוחות עם Leonardo DRS יעצים את היתרון התחרותי שלנו בשווקים הצומחים והתובעניים בהם אנו פועלים, ואשר נשלטים כיום על ידי שחקנים חזקים ומוכרים. אנו מצפים לעבוד בצוותא עם אנשי Leonardo DRS כדי להמשיך ולקדם חדשנות בשווקי החישה המתקדמת והגנת כוחות ולהשיא ערך לבעלי המניות שלנו".

המיזוג מתרחש בתקופה בה קונפליקטים צבאיים ברחבי העולם ממחישים את החשיבות שבפתרונות המשולבים שמציעה החברה המאוחדת, ובכלל זה הגנה על רכבים מפני תקיפת טילים והגנה על הכוחות המתמרנים מפני איומים אוויריים. לדברי מר לין, "המלחמה באוקראינה מדגימה את הפגיעות של כוחות צבאיים מפני מתקפות רחפנים ומדגישה את הצורך במערכות הגנה מתקדמות ויעילות.


הרכישה המואצת של מערכות אלה על ידי הצבא האמריקאי מתרחבת גם לרכישות מצד מדינות אירופאיות, שהיו בדרך בפיגור בתחומים אלה, ומבצעות כעת רכש מוגבר של מערכות הגנה קריטיות. איחוד הכוחות בין ראדא ו-Leonardo DSR יפתח בפני החברה הממוזגת הזדמנויות עסקיות בשווקים הבינלאומיים, במיוחד במערכות הגנה אווירית לטווח קצר, יישומי הגנה מפני כלי טיס קטנים בלתי מאוישים (UAS), הגנה מפני טילים וארטילריה קצרת טווח (C-RAM) ומערכות הגנה אקטיבית לרכב.

הסכסוכים הצבאיים כיום באירופה, לחימה בטרור, איומים מצד סין, רוסיה ומדינות נוספות צפויים להגדיל את הביקוש למערכות חישה , מערכות הגנת כוחות, מערכות מיחשוב רישתיות ומערכות כוח והנע חשמליות שהחברה הממוזגת תספק. מר לין ציין כי "טכנולוגיות ההגנה הייחודיות המפותחות על ידי החברה הממוזגת יגדירו את פתרונות העתיד של מערכות החישה ויתרמו לעיצוב שדה הקרב העתידי".

סיכום עיקריי העסקה:

• חברת Leonardo DRS תרכוש 100% מהון המניות של ראדא, תמורת כ- 19.5% מהון המניות של החברה הממוזגת אשר יוקצו לבעלי המניות של ראדא. Leonardo DRS תשמור על שמה והיא צפויה להיסחר בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב תחת הסימבול "DRS".

• עם השלמת העסקה, ראדא תהפוך לחברה בת בבעלות מלאה של Leonardo DRS ותפעל כיחידה עסקית – כולל החברות הבנות שלה בארה"ב – במסגרת סגמנט החישה המתקדמת והמחשוב של Leonardo DRS.

• הדירקטוריונים של ראדא ושל Leonardo S.p.A אישרו, כל אחד בנפרד, את העסקה, אשר צפויה להיסגר במהלך הרבעון הרביעי של 2022 (בכפוף לאישור אסיפת בעלי המניות של ראדא ולתנאי סגירה נוספים ובכלל זה אישורים של מספר גופים רגולטוריים).

• הקצאת 19.5% מהון המניות בחברה הממוזגת משקפת עבור בעלי המניות של ראדא פרמיה של כ- 34% על פני מחיר המניה ביום המסחר האחרון.

• מיזוג החברות אינו צפוי לכלול חבות מס מבחינת בעלי המניות של ראדא ו- Leonardo DRS.

• לחברה הממוזגת הכנסות של כ-2.7 מיליארד דולר ורווח EBITDA מתואם של 305 מיליון דולר בשנת 2021 (פרופורמה).

• נכון לסוף הרבעון הראשון של 2022, לחברה הממוזגת חוב פרופורמה נטו בגובה של כ-197 מיליון דולר ויחס חוב פיננסי ל- EBITDA מתואם ב-12 החודשים האחרונים של x0.6.

מידע נוסף על המיזוג, כולל העתק של ההסכם ושל מצגת המשקיעים, יהיו זמינים במסגרת ה-6-K שידווח על ידי ראדא ודווח מעודכן בפורמט 8-K שידווח על ידי Leonardo DRS לרשות לניירות ערך האמריקאית ויהיה זמין באתר www.sec.gov

יועצים:

בעסקה זו, Evercore שימשה בבלעדיות כיועץ פיננסי עבור ראדא ו- J.P Morgan כיועץ פיננסי בלעדי עבור Leonardo DRS. DLA Piper ומשרד ש. פרידמן שימשו כיועצים המשפטיים של ראדא, ופירמת Sullivan & Cromwell LLP ומשרד הרצוג פוקס נאמן שימשו כיועצים המשפטיים של Leonardo DRS.


שיחת ועידה:

הנהלות שתי החברות ראדא ו- Leonardo DRS הקליטו את התייחסותן לעסקה, וההקלטה זמינה בלינק מטה.

Leonardo DRS וראדא יארחו שיחת משקיעים משותפת לדיון בעסקה ביום שלישי, ה-21 ביוני, 2022 בשעה 15:30 שעון ישראל. ניתן יהיה להאזין לשיחה בחיוג למספר: 320-2554 (213) 1+ או באמצעות webcast בלינק הבא: https://edge.media-server.com/mmc/p/rvructut

קובץ קולי להאזנה לשיחה יהיה זמין החל מ-18:30 שעון ישראל ביום שלישי ה-21 ביוני, 2022 ועד יום שלישי ה-28 ביוני, בשעה 18:30 שעון ישראל.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il