TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת סייברינט מגייסת 40 מיליון דולר בסבב C‎‎


צילום: אריק סולטן
חברת סייברינט (Cyberint) שפועלת בתחום הגנת הסייבר, הודיעה היום, ג', 21.6.22 על גיוס של 40 מיליון דולר, מתוכם 12 מיליון דולר במימון חוב במסגרת סבב גיוס C של החברה.

את הסבב הובילו החברות StageOne Late Stage Program בגיבוי כלל ביטוח, מנורה מבטחים ובנק
הפועלים, Neva SGR (זרוע ההשקעות של הבנק האיטלקי הגדול ביותר - Intesa Sanpaolo’s שהוא מבין 30 הבנקים הגדולים בעולם), הקרןViola Growth ובשיתוף כל המשקיעים הקיימים במטרה להרחיב את הפעילות של החברה לאור צמיחתה.

סייברינט מפתחת מערכת אוטומטית לאיסוף נתונים מהרשת האפלה (Darknet) , מרשתות מסרים מיידים ואתרי סחר, ומבצעת ניתוח אוטונומי כדי לאתר כוונות לתקוף ארגונים או לעשות שימוש פסול במידע שדלף כדי לגרום נזק כל זאת תוך העמקה בעזרת מומחי מודיעין סייבר המתמחים בזיהוי וניתוח קבוצות תקיפה. שילוב היכולות הטכנולוגיות והמקצועיות שמציעה החברה מאפשר לספק מידע רלוונטי ממגוון רחב של מקורות בזמן אמת כדי לזהות ולמנוע מתקפות בזמן אמת.

במהלך השנה האחרונה (2021) חברת סייברינט יותר מהכפילה את ההכנסות שלה ואף שילשה את בסיס לקוחותיה וזאת בעקבות שינוי באסטרטגית החברה, מעבר מחברת שירותים לחברת מוצר, שבוצע בסוף שנת 2020.

הגיוס הנוכחי יאפשר להמשיך ולפתח את הפעילות העסקית של סייברינט, תוך קידום טכנולוגיית החברה המתבססת על זיהוי אוטומטי של נכסים הדיגיטליים של לקוחותיה והצלבתם עם תקשורת ופעילות סחר של האקרים כדי לתמוך בהתראה מוקדמת של נקודות תורפה ארגוניות ושלבים ראשונים של התקפות סייבר.

עם התרחבות הפעילות ברשת האפלה, מתקפות פישינג, ניסיונות פריצה ועשרות מקרים של דליפת נתונים אישיים המזוהים מדי יום, הטכנולוגיה של סייברינט הופכת ליותר ויותר קריטית למוסדות וארגונים. היכולת של החברה לספק אזהרה מוקדמת לאלפי התקפות ולספק אבטחת לקוחות עקבית ויומיומית מונעת נזקים שעתידים להסתכם במיליוני דולרים.

"מספר תקיפות הסייבר נמצא במגמת עלייה אקספוננציאלית, כאשר אומדן הנזקים צפוי להגיע ל-10.5 טריליון דולר בשנה עד שנת 2025. עכשיו, יותר מתמיד, הצורך בשכבת הגנה וזיהוי מוקדם של איומים ותקיפות דיגיטליות מבוקש מאוד ואנחנו כאן בשביל לפעול בנושא." אומר יוחאי כורם, מנכ"ל סייברינט.

"בשנה האחרונה הדגמנו לשוק הישראלי יכולות מתקדמות מה שהביא לחדירה למעלה מ 40% מהחברות הגדולות במשק (על פי דירוג חברת D&B) ועם גופים מובילים בארה"ב ואירופה, בהם גופים פיננסים, מסחר, תשתיות קריטיות ועוד. כבר היום, הלקוחות שמשתמשים בפלטפורמה שלנו יכולים לקבל מידע מקדים והגנה טובה יותר מפני הסיכונים הידועים והלא ידועים הרלוונטיים אליהם ולארגון שלהם. אנחנו ברי מזל שיש לנו את העובדים הכי טובים בתעשייה ולשמחתי הם רואים ברמה יומית איך העשייה שלהם מסייעת בהתמודדות של ארגונים עם התקפות הסייבר בישראל בכלל הסקטורים."

"לאחר פעילות מוצלחת של סייברינט בהגנת הבנק והתרשמות עמוקה של צוותי הסייבר שלנו, בחרנו להשקיע בטכנולוגיה ובצוות מנצחים. אנו מאמינים שסייברינט תהווה שחקן מרכזי בשוק האירופי" אמר מריו קוסטנטיני, מנכ"ל Neva SGR -זרוע ההשקעות של הבנק האיטלקי הגדול ביותר - Intesa Sanpaolo.
החברה מונה כ-100 עובדים. מרכז הפיתוח של סייברינט נמצא בישראל והיא מחזיקה במשרדים בפתח תקווה, בוסטון, טקסס, מקסיקו, לונדון, הולנד, סינגפור ומנילה.

אודות סייברינט

חברת סייברינט, מהראשונות שהציעו פתרונות לזיהוי ומניעה של איומי סייבר והונאה. המוצר של החברה ממזג מידע הכולל איומים וניסיונות תקיפה, ומספק לארגונים דרכי פעולה נרחבים לחשיפת ומניעת סיכוני אבטחה. יכולת זיהוי על הנכסים הדיגיטליים של חברות, יחד עם ניטור פעילות ברשת הגלויה והאפלה, מאפשר לצוותי אבטחת סייבר של החברה לחשוף את הסיכונים הדיגיטליים הרלוונטיים הידועים והלא ידועים שלהם - מוקדם יותר ולמנוע נזק מיותר. לקוחות גלובליים, כולל חברות מדירוג Fortune 500 בכל ענפי השוק הגדולים, מסתמכים על סייברינט כדי למנוע, לזהות, לחקור ולתקן הונאה, תוכנות כופר, ניצול לרעה של מותגים, דליפות נתונים, פגיעות חיצוניות ועוד, מה שמבטיח הגנה חיצונית מתמשכת מפני איומי סייבר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il