TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מדינת ניו יורק תרכוש עבור בני הגיל השלישי מאות רובוטים ביתיים של הסטארט-אפ הישראלי Intuition Robotics ‎‎


הרובוט תוכנן להגביר את העצמאות של קשישים, לשפר את רווחתם, להציע להם פעילויות פיזיות, לחבר ביניהם לבין בני משפחה וחברים ועוד.

חברת הסטארט-אפ Intuition Robotics מרמת גן, שפיתחה רובוט חברתי עבור בני הגיל השלישי, חתמה על הסכם עם המשרד לטיפול במבוגרים של מדינת ניו יורק (NYSOFA – New York State Office for the Aging), שירכוש 800 יחידות של הרובוט ElliQ במסגרת תוכניתו המקיפה להתמודד עם בידודם החברתי של מבוגרים ולתמוך בהם בבתיהם. המשרד ישתף פעולה עם משרדים מקומיים כדי לזהות מבוגרים שיוכלו ליהנות מהטכנולוגיה הראשונה מסוגה שמציעה למבוגרים בן לוויה ידידותי ופרו-אקטיבי.

הרובוט, המגיב לשפה אנושית ו/או לפקודות בממשק במסך, תוכנן להגביר את העצמאות של קשישים, לשפר את רווחתם, להציע להם פעילויות פיזיות, לחבר ביניהם לבין בני משפחה וחברים ועוד. הטכנולוגיה, שהושקה לאחרונה לשיווק מסחרי אחרי שנים של פיילוטים והתקנות ראשונות, השיגה שיעורים חסרי תקדים של מעורבות בקרב קשישים ורשמה 20 אינטראקציות יומיות בממוצע.

בניגוד לטכנולוגיות אחרות, ElliQ תוכנן במיוחד עבור קשישים כדי להגביר את עצמאותם בבית. בזמן שטכנולוגיות אחרות מסוגלות רק להגיב לפקודות, ElliQ מציע בעצמו פעילויות שונות ויוזם שיחות. באמצעות בינה מלאכותית הוא בונה הקשרים ויוזם שיחות מעקב שיוצרות תחושה של מערכת יחסים מתפתחת אתו. כדי לשפר את בריאות הקשיש ואת רווחתו הוא יוזם תרגילי רגיעה, תרגילי אימון פיזי, שיחות עומק על תזונה, תזכורות לנטילת תרופות המותאמות למצב הקשיש ועוד.

בשנת 2017 הגדיר ראש שירותי הבריאות של ארה"ב את הבדידות החברתית כמגפה עולמית – שרק החמירה עקב מגפת הקורונה. לפי המכון למדיניות ציבורית AARP, בדידות חברתית גורמת לתוספת של 6.7 מיליארד דולר בהוצאות הבריאות השנתיות הנלוות לתופעה. ההשפעות הבריאותיות של בדידות ובידוד דומות לאלה של עישון קופסת סיגריות מידי יום. בתקופה שבה מבוגרים נמצאים בסיכון גובר לבדידות ובידוד חברתי, ElliQ מציע צורה חדשה של ידידות שמשלימה תמיכה אנושית רגילה.

דור סקולר, מייסד משותף ומנכ"ל Intuition Robotics: "האמנו תמיד שחיבור קשישים החיים בבתיהם לקהילות מקומיות באמצעות ElliQ יוסיף מרכיב חשוב בתמיכה ההוליסטית בהם. שיתוף הפעולה עם המשרד לטיפול במבוגרים של מדינת ניו יורק יסייע לנו לקדם את השליחות שלנו במסגרת יוזמה חדשנית שאנו גאים מאוד להצטרף אליה".

סקולר הוסיף: "אנו נרגשים לעבוד עם מדינת ניו יורק כשותפה הראשונה שלנו בקרב ממשלים של מדינות ואנו מאמינים כי ElliQ להגביר את המעורבות של מבוגרים ולעודד אותם באופן יעיל להיות עצמאים, בריאים ומאושרים יותר".

גרג אולסן, מנהל המשרד לטיפול במבוגרים של מדינת ניו יורק: "אנחנו מאוד מרוצים משיתוף הפעולה עם Intuition Robotics שבאמצעותו ElliQ יינתן לקשישים במדינה. המוצר, שמבוגרים סיפקו משוב לפיתוחו, עושה דברים רבים שמשפרים את בריאותם, מפחיתים בדידותם ותורמים לרווחתם הכללית ולעצמאותם. העתיד של הטיפול והתמיכה במבוגרים כולל טכנולוגיה – והעתיד כבר כאן".

אולסן הוסיף: "על אף תפישות שגויות והכללות, מבוגרים מאמצים טכנולוגיות חדשות, במיוחד כשהם רואים שהן פותחו עבורם ומספקות מענה לצרכיהם. אלה שחווים צורה כלשהי של בדידות ומעוניינים להמשיך לחיות בבתיהם ימצאו ב-ElliQ מרכיב עוצמתי שמשלים צורות מסורתיות של אינטראקציות חברתיות ותמיכה של מטפלים מקצועיים ובני משפחה".

בקי פריבה, מנהלת האגודה לטיפול בקשישים בניו יורק: "האגודה נרגשת לספק שירותים נוספים מבוססי טכנולוגיה שמתמודדים עם בידוד חברתי ובדידות. אנו אסירי תודה למשרד לטיפול במבוגרים של מדינת ניו יורק על המחויבות המתמשכת שלהם למבוגרים של ניו יורק ועל ההזדמנות לשתף פעולה עם פתרונות חדשניים התומכים בקשישים בבתיהם".

Intuition Robotics נוסדה בשנת 2016. החברה מעסיקה כיום 90 עובדים ברמת גן, באתונה, ובסן פרנסיסקו. עד היום גייסה החברה 58 מיליון דולר (סיד, A ו-B), בין השאר מטויוטה AI ונצ'רס, OurCrowd, סמסונג נקסט וטרה ונצ'רס.

השליחות של Intuition Robotics היא לאפשר למבוגרים החיים בבתיהם להיות שמחים, בריאים ועצמאיים יותר. ElliQ, המוצר עטור הפרסים של החברה, הוא מטפל המלווה את המבוגרים בבתיהם ומסייע להם לשמור על בריאותם, להגביר מעורבותם, להיות מעודכנים, תוך הפגת בדידותם ובידודם החברתי. המוצר זכה במספר פרסים ובהם: רשימת החברות החדשניות שביותר של Fast Company ופרס החדשנות של CES.

לינק לסרטון Intuition Robotics:

https://www.youtube.com/watch?v=RQcM2JRmTUU



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il