TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סטרטסיס מממשת את אסטרטגיית הצמיחה שלה להובלת הייצור התעשייתי בהדפסת תלת מימד


קרדיט: ״סטרטסיס״
סטרטסיס ממזגת את חברת הבת MakerBot עם Ultimaker ליצירת שחקנית משמעותית בתחום התחרותי של המדפסות השולחניות

NPM קפיטל תחזיק ב-54.4% מהחברה החדשה וסטרטסיס תחזיק ב- 45.6%. לישות החדשה יהיה היצע טכנולוגי רחב שיגובה ב-62.4 מיליון דולר, אותם משקיעות סטרטסיס ו- NPM

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת מימדית מבוססי פולימרים, הודיעה שהחברה הבת שלה MakerBot תתמזג עם Ultimaker שבבעלות NPM Capital, לטובת הקמת חברה חדשה בתחום המדפסות השולחניות.

החברה הממוזגת תציע מערך פתרונות מקיף של חומרה, תוכנה וחומרי הדפסה. על פי תנאי ההסכם,
NPM Capital שמביאה עימה למיזוג את נכסיה של Ultimaker, תשקיע 15.4 מיליון דולר ותחזיק ב- 54.4% מהחברה, בעוד שסטרטסיס שמביאה עימה את נכסי MakerBot, תשקיע 47 מיליון דולר ותחזיק ב- 45.6% מהחברה (תלוי ההתאמות בהסכמי העסקה).


הגיבוי הפיננסי המשולב בסך 62.4 מיליון דולר נועד לאפשר פיתוח חדשנות ולהרחבת היקף הלקוחות והיישומים. את החברה החדשה יובילו נדב גושן, מנכ"ל MakerBot הנוכחי, ויורגן פון הולן, מנכ"ל Ultimaker הנוכחי, שישמשו כמנכ"לים משותפים, כאשר גושן ינהל את התפעול, המו"פ והמוצר ופון הולן לנהל את הפונקציות המסחריות. החברה החדשה צפויה להחזיק מטות בהולנד ובניו יורק.

"על ידי שילוב החוזקות של MakerBot ושל Ultimaker, לשחקנית חדשה יהיה היצע טכנולוגי רחב, גיבוי פיננסי משמעותי ובעיקר צוות מוביל וממוקד שערוך להתחרות בתחום אטרקטיבי: זירת ההדפסה בתלת מימד השולחנית", אמר ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס. "ההכרזה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של סטרטסיס, הממוקדת בפתרונות הדפסה בתלת מימד מבוססי פולימרים לתחום התעשייתי. כמשקיעה בשחקנית החדשה, סטרטסיס מאפשרת לבעלי מניותיה הזדמנות ליהנות הן מהצמיחה הצפויה בסטרטסיס והן מפירות ההשקעה בחברה הפרטית והחדשה, הפועלת בתחום המדפסות השולחניות ."

עם סגירת העסקה, הצפויה להתרחש במהלך הרבעון השני או השלישי של 2022, לא מתוכננת השפעה מהותית על הכנסות סטרטסיס. מכיוון שסטרטסיס תחזיק בפחות מ-50% מהישות החדשה, היא לא תיחשב כחברת בת ותוצאותיה הפיננסיות לא יאוחדו עם אלה של סטרטסיס. העסקה מותנית בקבלת אישורים רגולטוריים ועמידה בתנאי סגירה מקובלים אחרים, כאשר כתוצאה מכך מועד הסגירה הסופי של העסקה, כאמור, עדיין אינו ידוע.

Stifel Financial פועלת כיועצת הפיננסית הבלעדית ומשרדי מיתר עורכי דין ו-Cooley LLP כיועצים המשפטיים של סטרטסיס. לינקולן אינטרנשיונל פועלת כיועצת הפיננסית הבלעדית ואלן & אוברי כיועץ משפטי של NPM Capital.

אודות Makerbot

MakerBot היא מובילה עולמית בתעשיית הדפסת תלת מימד שולחנית. MakerBot מעצימה את המהנדסים של היום ומחר עם המערכת האקולוגית החזקה שלה להדפסה בתלת מימד. החברה שואפת להגדיר מחדש את הסטנדרטים להדפסה בתלת מימד לבטיחות ופליטות, אמינות, נגישות, דיוק וקלות שימוש. בזכות זה, ל-MakerBot יש בסיס התקנות גדול, היא מנהלת את Thingiverse - קהילת הדפסת התלת מימד הגדולה בעולם — ויש לה חברים בוועדת התקנים UL 2904 כדי להבטיח שהיא נמצאת בחזית תקנות הפליטה.

אודות Ultimaker

Ultimaker, שהוקמה ב-2011, לקחה על עצמה את המשימה להאיץ את השינוי העולמי ליצירת פתרונות גמישים, מעצימים וברי קיימא. 330 עובדים מספקים פלטפורמה המאפשרת ללקוחות לנצל את מלוא היתרונות של המערכת האקולוגית הייחודית של Ultimaker המציעה את המגוון הגדול ביותר של מוצרים ושירותים להדפסת תלת מימד בתעשייה. Ultimaker מספקת אינטגרציה חלקה של חומרה, תוכנה וחומרים שפשוט עובדת.

אודות NPM Capital

NPM Capital היא חברת השקעות מובילה המתמקדת בהשקעות לטווח ארוך בשוק בנלוקס. ל-NPM Capital, שנוסדה ב-1948, יש היסטוריה של מתן הון צמיחה לחברות יזמיות כבר כמעט 70 שנה. NPM Capital היא חלק מה-SHV הרב-לאומי בבעלות משפחתית. ל-SHV מחזור כולל של 18.1 מיליארד אירו עם יותר מ-55,000 עובדים.

אודות סטרטסיס (Stratasys)

Stratasys היא חברה גלובלית המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי (additive manufacturing), עם פתרונות הדפסה תלת מימד חדשניים, בתעשיות דוגמת חלל, רכב, מוצרי צריכה ובריאות. באמצעות מדפסות תלת מימד חכמות ומחוברות, חומרים פולימריים ומערכות תוכנה חכמות מספקת Stratasys יתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת ערך המוצר. כיום, הגופים והארגוניםהמובילים בעולם פונים אל Stratasys כדי לשנות את עיצוב המוצרים שלהם, להכניס גמישות ומהירות הגעה למערכי הייצור והאספקה שלהם ואף לשפר טיפול בחולים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il