TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אפולו פאוור השלימה הנפקת הון בדרך של הנפקת זכויות לבעלי המניות


אפולו פאוור
וגייסה כ-47 מיליון ש"ח - 99.5% ניצול
אפולו פאוור השלימה הנפקת הון בדרך של הנפקת זכויות לבעלי המניות וגייסה כ-47 מיליון ש"ח. בידי החברה התקבלו הודעות ניצול לרכישת 99.5% מכלל יחידות הזכות שהוצעו.

במסגרת ההנפקה מימשה בעלת השליטה בחברה, וסטאר אחזקות (50.18%), וכן בעלי החברה, ישי מור ויוסף שבח מור, את מלוא הזכויות שהיו בידיהם בהיקף כספי של כ-24.7 מיליון שקל. כמו כן רכשו וסטאר ובעליה עוד זכויות במהלך המסחר בשוק והוסיפו כ- 2.5 מיליון ש"ח.

כמו כן, במסגרת ההנפקה הוקצו כתבי אופציה מסדרה חדשה הניתנים למימוש במהלך חצי שנה תמורת סכום נוסף של כ-24.7 מיליון שקל.

מנכ"ל החברה עודד רוזנברג, וערן מימון המכהן כדירקטור ו-CTO מימשו זכויות בכ- 300 אלף ש"ח כל אחד. יום טוב סמיה, יו"ר החברה ואסתר וסטרייך סמנכ"לית הכספים ודירקטורית. מימשו את כל זכויותיהם בהנפקה (205 אלפי ש"ח ו 224 אלפי ש"ח בהתאמה).

תמורת ההנפקה תשמש להאצת קצב הצמיחה של החברה, בין היתר במטרה לשרת גידול בפרויקטים בתחומי הסולאר הצף והמבנים, ובהקשר זה לבצע השקעות הנלוות להקמת מפעל הייצור האוטומטי החדש ליריעות סולאריות המיועד לתחומים הנ"ל, כגון הצטיידות בחומרי גלם והרחבת מצבת כוח האדם.

עודד רוזנברג, מנכ"ל החברה מסר: "אנו מודים לכלל המשקיעים שהשתתפו בהנפקה על הבעת האמון בחברה וביכולותיה בימים אלה של אי וודאות בשווקים הפיננסים הגלובליים. הנפקה זו תסייע לנו להאיץ את קצב הצמיחה של החברה ולקדם את מימוש היעדים האגרסיביים שהצבנו לעצמנו."

את ההנפקה הובילו ברק קפיטל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il