TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ריאליטי מוכרת לאספן גרופ מתחם לוגיסטיקה ומסחר בפתח תקוה תמורת כ-126 מיליון שקל


פתח תקווה, אימבר - צילום צחי קיבנשטיין-
הקרן רכשה את הקרקע ממשפחת שטראוס בסוף 2019 ובמהלך תקופת ההחזקה הנכס הניב לריאליטי כ- 11 מיליון שקל; למחיר העסקה יתווספו 14 מיליון שקלים אשר מותנים בהסדרים עתידיים
קרן ריאליטי חתמה על הסכם למכירת חטיבת קרקע באזור התעשייה בקרית אריה בפתח תקווה לחברת אספן גרופ. היקף העסקה עומד על כ-126 מיליון שקל שעליהם יתווספו כ- 14 מיליון שקל המותנים בהסדרים עתידיים שונים.

הקרקע משתרעת על פני שטח של כ- 15 דונם, ועליה בנויים מבנה אחסנה, קירור והפצה של חברת זוגלובק בשטח של כ-4,000 מ"ר ומבנה משרדים בן 4 קומות בשטח כולל של כ-1,700 מ"ר. מבנים אלו הבינו לקרן כ- 11 מיליון שקל במהלך התקופה בה היא החזיקה בנכס. בנוסף, ישנן כ- 35,000 מ"ר זכויות בנייה מאושרות בלתי מנוצלות. הזכויות הקיימות מאפשרות מגוון של שימושים, בין היתר שימושים של תעשייה, אחסנה, תעסוקה ומסחר. כמו כן, קיים פוטנציאל השבחה נוסף לקרקע באמצעות הגדלת זכויות הבנייה לכ-600%, בהתאם לתוכנית המתאר המקודמת בקרית אריה.

קרן ריאליטי רכשה את הנכס ממשפחת שטראוס בדצמבר 2019, כאשר השוכרת העיקרית הייתה חברת זוגלובק שהשתמשה בו כמרכז לוגיסטי לקירור והפצה, והאריכה את חוזה השכירות לתקופה של 10 שנים נוספות כחלק מתהליך ההשבחה. בנוסף קידמה הקרן, בשיתוף פעולה עם שוכר קצה, תכנון של מבנה משרדים נוסף בשטח 8,000 מ"ר בחלקה הדרומי של הקרקע, המשלב משרדים, כ-50 חניות ושטחי אחסנה.

מדובר בנכס השני שריאליטי מוכרת במהלך השנה האחרונה בפ"ת, כאשר בחודש יוני השנה מכרה הקרן את נכס כיכר התרבות בעיר לחברת צים בהרי.

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי: "המתחם הלוגיסטי בקרית אריה הוא אחד הנכסים הראשונים שרכשה הקרן הרביעית של קבוצת ריאליטי והנכס השני של הקבוצה בפתח תקוה. לאחרונה אף הופקדה תוכנית שקידמנו בכיכר התרבות של העיר לשני מגדלי מגורים ובהם 170 דירות, היכל תרבות ומשרדים שתחדש את מרכז העיר. הפרויקט הנו למתחם לוגיסטיקה ומסחר הנו משמעותי ביותר וממוקם בצומת מרכזי באזור התעסוקה קריית אריה. את פיתוח המתחם מקדמת הקרן בשיתוף פעולה מלא עם העירייה ותרומתו העירונית משמעותית ביותר. עירית פתח תקווה היא שותפה מצוינת שפועלת איתנו בצמידות על מנת לשפר ולשדרג אזורים ותיקים עם פוטנציאל השבחה גדול".
צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ: "העסקה הנוכחית ממשיכה את האסטרטגיה של החברה להרחיב את פעילותה של אספן בישראל בשוק המשרדים והלוגיסטיקה. מדובר בחטיבת קרקע מאוד משמעותית בפתח תקוה הכוללת נכס לוגיסטי המושכר לזוגלובק וכן זכויות בנייה מאושרות שיאפשרו פוטנציאל השבחה משמעותי והקמת פרויקט עירוב שימושים, במיקום הנהנה מביקושים גבוהים. במקביל, אנו ממשיכים לבחון הזדמנויות לרכישת נכסים מניבים בהולנד, ולהשביח את פעילותה של החברה המלונאית בישראל, פאי סיאם".

ריאליטי היא קבוצת קרנות השקעה בנדל"ן הגדולה בישראל שבראשה עומדים מיכאל ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן. הקבוצה מנהלת מספר קרנות פרייבט אקוויטי ונכסים בהיקף של למעלה מ-8 מיליארד שקל ונמצאת בצמיחה עקבית תוך יצירת תשואות גבוהות למשקיעיה ופועלת לפיתוח עירוני וסביבתי, זאת לצד שיתופי פעולה נרחבים עם הרשויות השונות. לאחרונה הודיעה הקרן כי גייסה מעל למיליארד שקל שישמשו לטובת מימון הון עצמי ליזמי נדל"ן. הקרן תעמיד מימון זה תוך ניצול הידע והניסיון שקיימים בקבוצה בכל הקשור להשבחת נדל"ן ולפוטנציאל המימוש של הנכסים.

אספן גרופ, הינה חברה הפועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים הכוללים משרדים, שירותים, מסחר, מבני תעשייה ולוגיסטיקה בעיקר בישראל ובהולנד. החברה פועלת מעת לעת, בהתאם להזדמנויות עסקיות בשוק הנדל"ן גם למימוש מבנים וקרקעות בתחום הנדל"ן. לאחרונה, הגדילה החברה את פעילותה בתחום המלונאות בישראל באמצעות חברת פאי סיאם. יו"ר החברה הוא מר גיא פרג. מנכ"לית החברה היא הגב' צופית הראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il