TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2021


רמי לוי שיווק השיקמה
ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2021 צמחו לכ-4.82 מיליארד שקל - למרות ששנת 2020 הושפעה מאוד לחיוב מצריכה מוגברת של לקוחות עם התפרצות נגיף הקורונה
הרווח הנקי בתקופה עלה בכ-33% לכ-150 מיליון שקל – בעקבות השיפור בתנאי הסחר, יעילות המרכז הלוגיסטי, תרומת המותג הפרטי ושיפור ברווחיות בפעילות החברות הבנות (קופיקס, גוד פארם וסלולר)

הרשת מפעילה כיום 56 סניפי דיסקאונט ובכוונתה לפתוח סניפים נוספים בשנה הבאה. החברה מזהה פוטנציאל של עוד 20 חנויות דיסקאונט בלי לגרום לקניבליזציה בפעולות החברה

העמקת המבצעים בחגי תשרי וההליכה לקראת הצרכן פגעו ברווחיות של החברה ברבעון השלישי, אך הטיבה עם הצרכנים – וזאת האסטרטגיה של החברה לחזק את יסודות החברה לאורך זמן

רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: " אנחנו גאים בכך שהצרכן הישראלי מכיר בחברה כמי שתורמת להורדת יוקר המחייה בישראל, גם ברבעון האחרון העמקנו מבצעים בחגי תשרי דבר שהתבטא בירידה ברווח הגולמי בפעילות הסופרים של החברה האם, בכך שהעברנו חלק מהרווח לטובת הלקוח. לאורך זמן ההליכה לקראת הלקוח תורמת לחיזוק והגדלת בסיס הלקוחות של החברה וחוזקת המותג שלה. אנו מסכמים את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם עלייה בהיקפי הפעילות וברווחים. אנו גאים להציג גידול בהיקפי הפעילות של הרשת ורואים בכך הישג מרשים, במיוחד בהתחשב בכך ששנת 2020 התאפיינה בצריכה מוגברת וחריגה של לקוחות עם התפרצות נגיף הקורונה. העלייה ברווח נובעת הן מהצמיחה בפעילות, והן ממהלכים שנקטנו לשיפור בתנאי הסחר מול הספקים, וכן הודות להמשך התמורה של המרכז הלוגיסטי במודיעין ליעילות התפעולית ברשת. זאת ועוד, לצד המשך הצמיחה בפעילות הליבה, נרשם השנה גם שיפור בביצועי החברות הבנות, שתרמו לתוצאות המוצלחות של החברה.
בשנה האחרונה הרחבנו את ההשקעות שלנו במיזמים של טכנולוגיה על מנת להיות ערוכים לעשור החדש בתחומים הקשורים לפעילות החברה ועל מנת שהחברה תוכל לעמוד בחזית הטכנולוגיה בשנים הקרובות. כך הקמנו במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת פאבריק מרלוג בשטח של 2000 מטר לליקוט רובוטי של משלוחי אינטרנט. כך השקענו בחברת סוויץ שיוצרת מנוע של תשלומים מיידיים התומך בארנק הדיגיטלי של החברה. הארנק של רמי לוי ישפר גם את חוויית התשלום של הלקוחות וגם יוכל להציע להם הצעות רלוונטיות ותקשורת דו כיוונית עם הלקוח והכל תוך השקה לפעילות המועדון של החברה וכרטיס האשראי של החברה. בנוסף השקענו במיזם חברת קיו שמפתחת חנויות אוטונומיות ללא עובדים כאשר הלקוח יכול לבצע את קניותיו בעצמו ולשלם באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. כך מציבה רשת רמי לוי את עצמה בחזית טכנולוגית בכל התחומים המשיקים לפעילות החברה. פעילות טכנולוגית זאת כמובן לצד הקמת חנויות דיסקאונט חדשות והקמת חנויות בתוך הערים. בימים אלה, אנו בוחנים הזדמנויות עסקיות של רכישות ומיזוגים, שיאפשרו לנו להגדיל את סל הקניות הממוצע של לקוחותינו. בהזדמנות זו אבקש להודות בראש ובראשונה לקהל לקוחותינו, שהתרחב גם השנה, ושמביע אמון מחדש בחברה בכל קניה שהוא מבצע בסניפי הרשת, וכמובן גם לעובדי ומנהלי הרשת העובדים במסירות רבה. ".

רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, דיווחה הבוקר על תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של השנה, המלמדות על צמיחה בהיקפי הפעילות, עלייה ברווחיות התפעולית שלא על חשבון הצרכן אלא בדרך של שיפור תנאי הסחר, יעילות המרכז הלוגיסטי ותרומת המותג הפרטי ושיפור ברווחיות של חברות הבנות, וכן מציגה עלייה ברווחים.

תשעת החודשים הראשונים של שנת 2021:
ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 הסתכמו בכ-4.82 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-4.81 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. סעיף ההכנסות הושפע מפתיחת סניפים חדשים ומגידול בהיקפי הפעילות של החברות הבנות – גוד פארם, קופיקס ופעילות הסלולר. מנגד, השפעות אלה התמתנו חלקית עם הקיטון בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-3.24% שנבע, בין היתר, מקיטון בימי עבודה ברבעון השלישי של השנה בגין עיתוי חגי תשרי, ומכך שבשנת 2020 נרשמה צריכה מוגברת של הלקוחות עם התפרצות משבר הקורונה.

הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 עלה בכ-4% לכ-1.12 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.07 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה ברווח הגולמי נבעה בעיקר מהתייעלות לוגיסטית נוספת במרלו"ג, משיפור בתנאי הסחר, מהמותג הפרטי ומחיבור השיפור ברוווחיות חברות הבנות. ולמרות שברבעון השלישי החברה הורידה ביודעין את הרווח הגולמי במגזר הקמעונאות על מנת להיטיב עם הלקוחות ולבוא לקראתם בימי חגי תשרי ולחזק את בסיס הלקוחות של החברה.

הרווח התפעולי של רמי לוי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 עלה בכ-19% לכ-228 מיליון שקל, בהשוואה לכ-192 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.שיעור הרווח התפעולי עלה לכ-4.72%, בהשוואה לכ-3.99% בתקופה המקבילה אשתקד, כתוצאה מהעלייה האמורה ברווחיות הגולמית ומחסכון בהוצאות האחזקה כתוצאה משיפור וייעול תהליכים בתוך החברה, שקוזזו חלקית עם העלייה בהוצאות שכר עובדים.

בשורה התחתונה, הצמיחה בהכנסות והשיפור ברווחיות הובילו את רשת רמי לוי שיווק השקמה להציג עלייה של כ-33% ברווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 לכ-150 מיליון שקל, בהשוואה לכ-113 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 עלה בכ-12% לכ-417 מיליון שקל (כ-8.6% מההכנסות), לעומת כ-372 מיליון שקל (כ-7.7% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.

רבעון שלישי של שנת 2021:
ההכנסות של רשת רמי לוי שיווק השקמה ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכמו בכ-1.62 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.66 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות נבעה בעיקר מקיטון בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-7.05% בשל מיעוט ימי עבודה בחודש ספטמבר השנה בגין עיתוי חגי תשרי ומהעמקת המבצעים לצרכן בחגי תשרי ומכך שרבעון מקביל אשתקד הושפע לחיוב מצריכה מוגברת בגין משבר הקורונה.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכם בכ-370 מיליון שקל, בהשוואה לכ-376 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. השינוי ברווח הגולמי נבע מהירידה האמורה בהכנסות. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של השנה עלה ל-22.79%, בהשוואה ל-22.62% ברבעון המקביל אשתקד, והושפע לחיוב מהשיפור בתנאי הסחר, מהתייעלות לוגיסטית נוספת במרלו"ג החברה במודיעין, מהמותג הפרטי ומרווחיות חברות הבנות. ולמרות מבצעים מעמיקים ביודעין בתקופת החגים כדי להיטיב עם הצרכן דבר שהוריד את הרווחיות הגולמית בפעילות הסופרים של חברת האם.

הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכם בכ-68 מיליון שקל (4.19% מההכנסות), בהשוואה לכ-77 מיליון שקל (4.63% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד

הרווח הנקי של רשת רמי לוי שיווק השקמה ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכם בכ-42 מיליון שקל, בהשוואה לכ-48 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הנקי נבעה, כאמור, בעיקר מהקיטון בהכנסות כתוצאה ממיעוט ימי עבודה בחודש ספטמבר השנה בגין עיתוי חגי תשרי והעמקת המצבעים בחגי תשרי כדי להיטיב עם הלקוחות.

ה-EBITDA ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכם בכ-133 מיליון שקל (כ-8.2% מההכנסות), לעומת כ-138 מיליון שקל (כ-8.3% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

מאזן ליום ה-30.09.2021:
לחברה קופת מזומנים והשקעות לזמן קצר של כ-978 מיליון שקל. מנגד, לחברה חוב פיננסי ברוטו בסכום זניח של כ-13 מיליון שקל בלבד. בהתאם לכך, לחברה עודף נכס פיננסי, נטו בסך של כ-965 מיליון שקל. החברה הודיעה שהיא מייעדת סכום של כחצי מליארד שקל מתוך קופת המזומנים להשקעה אסטרטגית שתוביל להגדלת סל הקניות הממוצע של לקוחות החברה בסניפי החברה והחברה בוחנת השקעות מסוג זה.

במקביל לאישור הדוחות, הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד בסך של 36 מיליון שקל, המתווספת לחלוקת דיבידנד של כ-140 מיליון שקל מתחילת השנה. מאז הונפקה לציבור בחודש מאי 2007 ועד היום, חילקה החברה דיבידנד בסכום כולל של כ-1.1 מיליארד שקל.

אבני דרך באסטרטגיית החברה:

הרחבת פעילות סניפי הדיסקאונט - רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה כיום 56 סניפים (מתוכם, 3 סניפים בזכיינות). בכוונת החברה לפתוח עד סוף שנה הבאה עוד סניפי דיסקאונט. בנוסף, החברה מזהה פוטנציאל להקמת כ-20 סניפי דיסקאונט נוספים באזורים חדשים בהם הרשת אינה פועלת כיום ומעריכה כי פתיחת הסניפים החדשים לא יצרו קניבליזציה לסניפי הרשת הפעילים. בנוסף תמשיך לפתח את המותג הפרטי ולהעמקת החדירה של המותג הפרטי.

כניסה אל תוך מרכזי הערים - בכוונת החברה להרחיב את פעילותה אל תוך מרכזי הערים ולפתוח עוד עשרות סניפים עירוניים, בשטח של 300 עד 700 מ"ר לכל סניף.

הרחבת פעילות מכירות מקוונות בפריסה ארצית - בהתאם לאסטרטגיית החברה להרחבת המכירות המקוונות, התקשרה החברה עם חברת פאבריק (לשעבר קומנסנס רובוטיקס) להקמת 12 מרכזים לוגיסטים רובוטיים עד סוף שנה הבאה, שיתנו שירות ומענה בתחום המכירות המקוונות ובפריסה ארצית. החברה מפעילה כיום שני מרכזים רובוטיים במרכז ת"א ובבאר שבע המיועדים למכירות מקוונות בלבד. החברה צפויה לפתוח מרכז רובוטי נוסף עד סוף השנה בבפתח תקווה. המרכזים הרובוטיים צפויים לספק בין 1,000 ל-2,000 הזמנות מדי יום. בימים אלה, משיקה החברה מרכז לוגיסטי חדש בצפון במסגרת "רמי לוי לעסקים". המרכז החדש לעסקים ישווק לעסקים בשיטת cash and carry המרכז הראשון יפתח בסוף השנה הנוכחית ובכוות החברה לפתוח עוד 4 מרכזים נוספים כדי להגיע לפריסה ארצית.

ארנק דיגיטלי ומוצרים פיננסיים – החברה השיקה ארנק דיגיטלי חדשני שיאפשר שירותים טכנולוגיים ופינסיים מתקדמים ללקוחות החברה וללקוחות מועדון הלקוחות של רמי לוי. החברה מעוניינת להגביר את הנאמנות של הלקוחות ולפתח שיח אישי בינה לבין לקוחות המועדון שלה. במסגרת הארנק בכוונת החברה להציע ללקוחותיה גם מוצרי אשראי וביטוח. לאחר השקה מוצלחת נרשמו לשירות הארנק הדיגיטלי ומשתמשים בארנק הדיגיטלי יותר ממאה אלף לקוחות.

רשת רמי לוי שיווק השקמה, בניהולו של רמי לוי, פועלת 45 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה. הרשת פועלת הן במגזר הקמעונאי והן במגזר הסיטונאי, ומפעילה כיום 56 סניפי סופרמרקט (מתוכם, 3 סניפים הפועלים בשיטת הזכיינות). במקביל, החברה פועלת להרחבת פעילותה אל תוך מרכזי הערים הן באמצעות פתיחת סניפים עירוניים חדשים והן באמצעות רכישת רשתות עירוניות פעילות. לחברה כ-290,000 מנויים סלולריים כמפעיל סלולארי וירטואלי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il