TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

על רקע הגידול העצום בביקוש לשבבים:


שרת הכלכלה בחדר נקי אפלייד מטיריאלס צילום: דרור סיתהכל
אפלייד מטיריאלס מרחיבה את הנוכחות בישראל ומכפילה את שטחי הייצור
הכנסותיה השנתיות של החברה בישראל, המתמחה בבקרת ייצור שבבים, צפויות לצמוח ביותר מ – 60% השנה ולחצות לראשונה רף של 1 מיליארד דולר

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, אמרה בעת ביקורה בחדר הנקי החדש: "הטכנולוגיות המתקדמות לצד הון אנושי מקצועי ואיכותי, הם שמאפשרים לכלכלת ישראל לצמוח ולעמוד בחזית טכנולוגיית הננו-ייצור העולמית"

אפלייד מטיריאלס, מובילה עולמית בתעשיית השבבים, מרחיבה את נוכחותה בישראל ומודיעה על הגדלת שטחי הייצור שלה בכ-3,200 מ"ר בקמפוס החברה בפארק המדע ברחובות. שטחים אלו יצטרפו לחדרים הנקיים הקיימים של החברה בשטח כולל של כ- 4,000 מ"ר.
שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, ביקרה בחדר הנקי החדש בשטח של כ- 1,000 מ"ר, השלב הראשון בתוכנית ההתרחבות האמורה, שעם השלמתה תביא לגידול של כ- 160% ביכולות הייצור ביחס למצב הקיים כיום. הרחבת הפעילות של אפלייד היא בהמשך לצמיחה המואצת בביקושים של לקוחות החברה, יצרניות השבבים המובילות בעולם, לפתרונות ולמערכות הבדיקה המתקדמות שהיא מפתחת ומייצרת כאן בישראל.
פעילות של אפלייד בארץ מתמקדת בבקרת ייצור, אחד התחומים המורכבים והעמוקים בתעשיית השבבים, המהווה מרכיב קריטי ביכולות של חברות לפתח ולייצר שבבים באופן חכם, מהיר ויעיל יותר וכך להבטיח המשך קידמה טכנולוגית בכל תחום. כיום, כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך מכונות של אפלייד מטיריאלס המפותחות ומיוצרות כחול לבן. החדרים הנקיים והמערכות במתחם הייצור החדש תומכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של התעשייה עם סביבת עבודה חכמה לייצור ובדיקה של מכונות מדידה מורכבות המתמודדות עם אתגרים בעולם של ממדים זעירים בגודל ננומטרים.
אפלייד ישראל פועלת כחברה עסקית עצמאית הכוללת את כל מרחב הפעילות מפיתוח ותכנון המערכות, דרך ייצור, תפעול, שיווק, ותמיכה בלקוחות הגלובליים באתרי הייצור בארה"ב, אסיה ואירופה. בשנה הקלנדרית 2021 צפויה פעילות זו לצמוח בכ- 60% ולחצות לראשונה רף הכנסות שנתי של 1 מיליארד דולר.
החברה מעסיקה כיום בישראל מעל 1,800 עובדות ועובדים והיא נמצאת בגיוס מואץ של עוד כ- 250 עובדים ועובדות למגוון רחב של תפקידים, זאת בהמשך לכ- 300 עובדים חדשים שהצטרפו בשנתיים האחרונות. פעילות הייצור המתקדמת מאפשרת לחברה העסקה של מגוון אוכלוסיות וחיזוק של הכלכלה המקומית, בין היתר באמצעות רכש רחב היקף מספקים ישראלים, המוערך כיום בכ- 1 מיליארד שקלים בשנה.

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי: "הסיור בחברה חיזק את תחושת הגאווה שיש לי כלפי התעשייה והמשק בישראל. הטכנולוגיות המתקדמות לצד הון אנושי מקצועי ואיכותי, הם שמאפשרים לכלכלת ישראל לצמוח ולעמוד בחזית טכנולגיית הננו-ייצור העולמית"

עופר גרינברגר, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל: "הפתרונות החדשניים הייחודיים שלנו, המפותחים ומיוצרים בישראל, הם קריטיים ליכולת של הלקוחות שלנו להאיץ את מפת הדרכים הטכנולוגית שלהן. אנו גאים מאוד על ההרחבה המשמעותית של פעילות החברה בישראל, בהמשך לצמיחה העקבית בשנים האחרונות. ההשקעה של אפלייד מטיריאלס העולמית מהווה הבעת אמון גדולה בביצועים שלנו בכלל ובכח האדם האיכותי הישראלי בפרט והיא מאפשרת לנו להעמיק את תרומתנו לכלכלה ולתעסוקה המקומית, תוך הרחבת המעגלים השותפים לצמיחה ולהצלחה."

אודות אפלייד מטיריאלס
אפלייד מטיריאלס היא המובילה באספקת פתרונות בתחום הנדסת חומרים המשמשים לייצור כמעט כל שבב חדש וצג מתקדם בעולם. המומחיות של אפלייד בהנדסת חומרים ברמת האטום עבור התעשייה, מאפשרת ללקוחות להפוך הזדמנויות למציאות. החידושים של החברה מאפשרים לטכנולוגיה להפוך למציאות ולעצב עתיד טוב יותר. אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות מתקדמות לבקרת תהליך ייצור שבבים, פעילות המהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית הקריטית העומדת בבסיס כל מוצר טכנולוגי. כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס המיוצרות בישראל. אפלייד מטיריאלס היא אחת מחברות ההיי-טק הבינלאומית הראשונות שקבעו את ישראל כמקום פעילות אסטרטגי והיא אחת המשקיעות הזרות הגדולות ביותר בהיי-טק בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il