TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

תדהר הראל מניבים חתמה על עסקה לרכישת 430 דונם בעכו (75%) תמורת 150 מיליון ש"ח מקבוצת דלק


יו"ר קבוצת תדהר, גיל גבע. קרדיט צילום- רונן אקרמן.
השותפות יקדמו את טיהור הקרקע והקמת הפרויקט העתידי
בהמשך לדיווח המידי של קבוצת דלק לבורסה הבוקר, יום רביעי, 13 באוקטובר 2021, בנושא תוספת להסכם המכר למכירת מקרקעין בעכו, תדהר הראל מניבים, שהיא מיזם נדל״ן משותף לקבוצות תדהר והראל ביטוח ופיננסים, מודיעה כי חתמה על עסקה לרכישת 75% מהקרקע בעכו תמורת 150 מיליון ש״ח.
קבוצת דלק תמשיך להחזיק 25% מהזכויות בקרקע.
החברות בוחנות את אפשרויות הפיתוח של המתחם אשר נהנה מזכויות בנייה של מאות אלפי מטרים לשימושי לוגיסטיקה, תעשייה ואחסנה.
גיל גבע, יו״ר קבוצת תדהר: ״אנו שמחים על צעד משמעותי נוסף של המיזם המשותף שלנו יחד עם הראל ולצד קבוצת דלק, המנוהלת על ידי עידן וולס כשותפתנו לפרויקט. בתום השלמת העסקה בשבועות הקרובים ועוד בטרם נחל בתכנון הפרויקט עצמו, המשימה המרכזית שלנו היא לתכנן את פרויקט טיהור הקרקע ולהיכנס לביצועו בהקדם האפשרי. השלמת פרויקט הטיהור הינה תנאי בסיסי להמשך תכנון ופיתוח המתחם ואנו רואים בו חובה והזדמנות למימוש האחריות התאגידית של החברות – הלכה למעשה.
סמי בבקוב, מנהל חטיבת ההשקעות בהראל ביטוח ופיננסים ציין כי: "השותפות של הראל עם תדהר מאפשרת לעמיתי הראל ליהנות מאפשרויות מגוונות לניצול הזדמנויות לא שכיחות בעסקאות נדל"ן מורכבות ומעניינות. עסקה לרכישת כ-430 דונם בעכו , במיקום מעולה לנכסי לוגיסטיקה , משרתת את תפיסת ה ESG של הראל ואת התשואות שנעניק לנכסי חסכון ארוך הטווח אותם אנו מנהלים.״

אודות מיזם הנכסים המניבים של קבוצת תדהר והראל ביטוח ופיננסים:
במרץ 2020 חתמו קבוצת תדהר וקבוצת הראל ביטוח ופיננסיים על הקמת חברה משותפת ראשונה מסוגה בישראל. החברה תעסוק בייזום, פיתוח והרחבת תיק הנכסים המניבים של שתי החברות.
הערכים האנושיים והעסקיים המשותפים בחברות מבטיחים את הצלחת המיזם, שמטרותיו העיקריות הן איתור, הקמה ואחזקה משותפת של נכסים בהיקף של כ- 1,000,000 מ”ר בעשר השנים הקרובות.
יכולות היזום, התכנון והביצוע שפיתחה תדהר לאורך השנים לצד העוצמה הפיננסית של הראל, הן הבסיס לתכנית פיתוח משמעותית ולהרחבת היצע הנכסים במדינת ישראל.
השותפות יוצאת הדופן תתבטא באיתור, תכנון, ייזום, ביצוע, ניהול הפרויקטים ותחזוקתם, גיוס ההון הנדרש ויציבות פיננסית בפרויקטים, הפניית אפיקי השקעה והזדמנויות עסקיות למיזם. הראל תהיה אחראית על נושא המימון והליווי הפיננסי של הפרויקטים ותדהר על איתור הקרקעות, התכנון והבנייה.
קבוצת תדהר המתאפיינת ביכולות ייזום וביצוע מהגבוהות בישראל, במגוון רחב של פרויקטים מסוגים שונים כמו: בנייה למגורים, משרדים ותעשייה בסטנדרטים גבוהים של איכות. הקבוצה מתמחה בייזום, בנייה, ניהול והשכרה של פארקי עסקים והי-טק, בנייני משרדים ושטחי מסחר ולוגיסטיקה בארץ ובעולם ברמת טריפל A. עד היום, בנתה תדהר קרוב ל-2 מיליון מ”ר של נדל”ן עסקי ובבעלות הקבוצה, מאות אלפי מטרים המיועדים להשכרה והנהנים משיעורי תפוסה גבוהים במיוחד.
קבוצת הראל, מובילה את השוק המוסדי בהיקף השקעותיה הישירות בנכסי נדל”ן, בארץ ובחו”ל. על רקע תנאי השוק בישראל, החליטה הראל להתמקד בייזום נכסים מניבים, במטרה לבנות לעמיתיה, לאורך השנים הבאות, תיק רחב ומגוון של נכסי נדל"ן מניב בישראל. עמיתי החיסכון הארוך טווח של הראל ייהנו מרווחי היזום ומהנבת הנכסים, לצד תפעולם ברמה מקצועית להשאת תשואה יציבה.
המיזם המשותף עם הראל להשקעה בנדל”ן מניב: משרדים, מסחר, לוגיסטיקה, מעונות סטודנטים ודיור להשכרה, תאפשר לחברות ליהנות מתשואה ולקדם במרץ כמה פרויקטים יזמיים במקביל.
השותפות חרטו על דגלן, לאורך שנות פעילותן הרבות, ערכים רבים דומים וביניהם אמינות, שירות ואיכות ללא פשרות אשר מהוות בסיס חזק להקמת המיזם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il