TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הנפקת אג"ח ראשונה לחברת מיכמן אשראי לעסקים


יניב ביטון מנכל מיכמן. צילום: סיון פרג
החברה גייסה כ-99 מיליון ש"ח בשלב המוסדי. ביקושי יתר גבוהים בהיקף של כ-175 מיליון ש"ח
דורון ספיר, יו"ר מיכמן אשראי לעסקים מסר: "אנו שמחים על תוצאות המכרז ואמון המשקיעים בחברה. אנחנו רואים בגורמים המוסדיים שותפים עסקיים מרכזיים של החברה לאורך זמן ומודים להם על השתתפותם בגיוס. מיכמן נמצאת במגמת צמיחה מואצת ומתמשכת הנעשית תוך ניהול סיכונים מושכל, חיזוק ושיפור מתמיד של תהליכי העבודה והבקרה שלה. בכוונתנו להמשיך ולהעמיק את הקשר עם שוק ההון כחלק מהגדלת מקורות האשראי למימון הפעילות שלנו."
יניב ביטון מנכ"ל מיכמן אשראי לעסקים, מסר: "הביקושים הגבוהים להם זכינו משקפים את האמון וההערכה להם זוכה מיכמן כחברה חזקה ומבוססת. החברה תנצל את כספי ההנפקה לצורך מימוש תכנית הצמיחה שלה - המשך הרחבת פעילותה העסקית תוך מתן פתרונות אשראי מגוונים ללקוחותיה ואיתור הזדמנויות השקעה בתחומי פעילותה."
מיכמן, חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי, השלימה בהצלחה כבירה את השלב המוסדי בהנפקת סדרת אג"ח חדשה שקלית – סדרה א'. במסגרת המכרז למשקיעים מסווגים התקבלו ביקושים בהיקפים גדולים של כ-175 מיליון ש"ח. החברה בחרה לקבל מתוכם התחייבויות מוקדמות לרכישת אגרות חוב בהיקף כספי כולל של כ-99 מיליון ש"ח .הריבית השקלית שנקבעה בשלב המכרז המוסדי היא %3.8, נמוכה מריבית המקסימום שעמדה על 4.4%.
סדרת אג"ח א' המדורגת ilBBB עם תחזית חיובית על ידי מעלות, הינה במח"מ של 2.45 שנים. קרן אג"ח סדרה א’ עומדת לפירעון בחמישה תשלומים בין השנים 2021-2025.
את ההנפקה הובילה לאומי פרטנרס חתמים. משרדי עו"ד שליוו את החברה הם יורם ל. כהן ועו"ד שגיא שמש. חברת ביקוש גיוסי הון (1993) בע"מ שימשה כיועצת הנפקה.
חברת מיכמן, המספקת אשראי למאות עסקים קטנים ובינוניים במח"מים קצרים, הנפיקה את מניותיה בבורסה בתל אביב בחודש פברואר 2021. במסגרת ההנפקה החברה זכתה לביקושי יתר וגייסה כ-25 מיליון ש"ח לפי שווי חברה של כ– 95 מיליון אחרי הכסף. מאז צמח וגדל שווי השוק של החברה והוא עומד נכון להיום על כ-261 מיליון ש"ח.
נכון ליום 30 באפריל 2021 היקף תיק האשראי של החברה הסתכם בכ-160 מיליון ש"ח, המהווה גידול של כ-63% לעומת תיק אשראי של כ-98 מיליון ש"ח נכון ליום 31.12.2021.

חברת מיכמן הוקמה בשנת 2015 על ידי יניב ביטון הינה חברה המעניקה אשראי לעסקים קטנים ובינוניים במשק, החברה החלה את פעילותה בינואר 2016 והיא עוסקת במתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים בעיקר כנגד קבלת ממסרים דחויים. קודם לקבלת הרישיון המורחב,
החברה פעלה תחת רישיון למתן אשראי בסיסי שניתן לה בהתאם לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים. לחברה צוות ניהולי מוביל ומנוסה : היו"ר דורון ספיר, המנכ"ל יניב ביטון, סמנכ"ל הכספים אבי גיל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il