TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הנהלת חברת הטכנולוגיה, נקסט ויז'ן, פתחה הבוקר את המסחר בבורסה בת"א

הבוקר (20.6.21) פתחה הנהלת חברת נקסט ויז'ן את המסחר לרגל ההנפקה בבורסה לניירות ערך. נקסט ויז'ן היא אחת מ- 63 החברות החדשות שהצטרפו מתחילת 2021 לבורסה בתל אביב, אשר גייסו יחד כ- 7.8 מיליארד שקל והחברה ה- 37 שהצטרפה לענף הטכנולוגיה בבורסה, הכולל 124 חברות בשווי כולל של כ- 220 מיליארד שקל.
החברה הוקמה בשנת 2009 עוסקת בפיתוח וייצור מצלמות יום ולילה מיוצבות לכלים קרקעיים ואוויריים נעים, כמו מיני מזל"טים ורחפנים. החברה מוכרת את המצלמות, הכוללות "מנוע ייצוב תמונה" ייחודי שפיתחה, ליצרני כלי הרכב או התעופה. הטכנולוגיה שלה, מאפשרת קבלת תמונה יציבה בזמן אמת בעת ביצוע זום עמוק מכלים בתנועה.

החברה מציעה כיום שמונה דגמים של מצלמות במשקלים וגדלים שונים, וכן עזרים למצלמות ועד היום מכרה את מוצריה ליותר מ- 200 לקוחות בכ- 34 מדינות ברחבי העולם, ובמסגרת אסטרטגיית הצמיחה שלה מתכוונת להרחיב את פעילותה בשוק האמריקאי.

בשנת 2020 הסתכמו מכירותיה של החברה בכ- 8 מיליון דולר ובין לקוחותיה הגדולים ניתן למנות את אלביט מערכות, ויוויז'ן.

החברה הנפיקה למשקיעים בדרך של הצעה לא אחידה מניות וגייסה כ-114 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ- 407 מיליון שקל. לפני ההנפקה הודיעה החברה על אימוץ מדיניות חלוקת דיבידנד בשיעור של עד 50% מהרווח הנקי מידי שנה.

מניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה- 5 באוגוסט, 2021 במועד העדכון החצי שנתי, למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק, ת"א-טכנולוגיה ות"א-תעשיה.

חן גולן יו"ר דירקטוריון נקסט ויז'ן אמר: "אנו שמחים על הנפקת החברה בבורסה בתל אביב ומודים למשקיעים על האמון. ההשקעה תוביל את החברה למחוזות חדשים ותאפשר לחברה לממש את תוכניותיה, להמשיך לצמוח ולהרחיב את פעילותה בשוק האמריקאי. אני מבקש להודות לשותפיי - המשקיעים שהאמינו בנו בתחילת הדרך, בוריס קיפניס (CTO) ולמנכ"ל החברה מיכאל גרוסמן שביחד מובילים את החברה מיום הקמתה, לפני 12 שנה. תודה מיוחדת לצוות ההנהלה והעובדים המיומן שבלעדיהם כל זה לא היה מתאפשר."

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה, אמרה: "אנו מאמינים כי נמשיך לראות חברות הייטק נוספות, כמו גם חברות מכל הסקטורים במשק הישראלי, מצטרפות לבורסה בתל אביב, כך שהבורסה תשמש לכל אותן חברות בית לגיוסי ההון ומנוע לצמיחת החברות, וזאת לטובת ציבור המשקיעים והמשק הישראלי כולו. אנו מאחלים להנהלת נקסט ויז'ן ולעובדיה המשך צמיחה והצלחה כחברה ציבורית בבורסה בתל אביב."



בתמונה מימין לשמאל: אמיר שמע, מנהל פתוח תוכנה נקסט ויז'ן; לאוניד פרישברג, מהנדס תמונה נקסט ויז'ן; לידור עשור, מנהל ייצור נקסט ויז'ן; אלכסנדר טרייזר, מהנדס מכונות נקסט ויז'ן; יובל עברון, מנהל תפעול נקסט ויז'ן; אלכס לביא, סמנכ"ל כספים נקסט ויז'ן; בוריס קיפניס, מייסד ו-CTO ; מיכאל גרוסמן, מנכ"ל נקסט ויז'ן; חן גולן, יו"ר נקסט ויז'ן; יוסי סנדלר, משקיע נקסט ויז'ן; דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה וחני שטרית בך, מנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה.
קרדיט: סיון פרג'


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il