TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE משקיעה ב-Trigo

המפתחת סופרמרקט ללא עמדות תשלום
ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE מעמיקה את שיתוף הפעולה עם הסטרטאפ הישראלי Trigo, המפתח טכנולוגיה לרכישה בסניפי רשתות שיווק ללא צורך בעמדות תשלום. REWE הודיעה על השקעה בטריגו לצד קרן ויולה צמיחה, אשר יביא את סך כל ההשקעות בחברה מאז הקמתה ל-104 מיליון דולר.

בחודש שעבר REWE חשפה את הסניף הפומבי הראשון של טריגו במרכז העיר קלן בגרמניה, אשר פועל ללא תורים וללא קופות על בסיס הטכנולוגיה הישראלית. הטכנולוגיה של טריגו מזהה את המוצרים שכל אחד מהלקוחות אוסף לסל באמצעות מאות מצלמות ומערכת של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת שמנתחת את התמונות. בסיום איסוף המוצרים הקונה עוזב את הסופרמרקט ללא שום עיכוב או צורך בסריקה והוא מקבל את החשבון ישירות לסמארטפון באמצעות האפליקציה של הקמעונאי. המערכת מזהה גם מוצרים שהקונה מחזיק ביד וכך אפשר לעשות קניה עירונית מהירה של מוצר בודד בלי לחשוש מעיכובים מאחורי עגלות עמוסות של קונים אחרים.

קבוצת REWE היא אחת החברות המובילות בתחום הקמעונאות בעולם, עם למעלה מ- 9,500 חנויות. לטריגו שותפויות קיימות עם שופרסל ועם רשת Tesco המונה כ-7,000 חנויות, שהשקיעה אף היא בחברה ומשלבת באופן ניסיוני את הטכנולוגיה בסניף הצמוד למטה הניהול שלה בלונדון.

"שיתופי הפעולה וההשקעות מצד ענקיות הקמעונאות באירופה הן הבעת אמון בטכנולוגיה וביכולותינו לעשות מהפכה בחווית הקניה של צרכני הרשתות", אומר מיכאל גבאי, מנכ"ל טריגו. "החשש מעיכובים בתור הוא אחד מהשיקולים המרכזיים של לקוחות בבחירת החנות בה יקנו ולכן האפשרות לקנות ללא תור יכולה להפוך למנוע צמיחה של הרשתות. מבדיקות שערכנו יש כיום חצי מיליון סופרמרקטים וחנויות נוחות ברחבי העולם שיכולות לעבור הסבה לקניה ללא תור באמצעות המערכת שלנו, כך שהפוטנציאל הוא עצום."

לדברי ערן וסטמן, שותף בקרן ויולה צמיחה: "אנו עוקבים אחר טריגו מספר שנים והתרשמנו עמוקות מהחדשנות הטכנולוגיות ומאיכות הפיתרון שהיא מביאה לקמעונאים מהמובילים בעולם. יצירת חווית קניה חדשנית נמצאת במרכז מערך השיקולים של גופי קמעונאות כיום ואנו מאמינים שטריגו יובילו את הקטגוריה וישנו את הדרך בה מיליארדי אנשים מבצעים קניות."

טריגו הוקמה בשנת 2018 על ידי האחים מיכאל ודניאל גבאי, בעלי עבר עשיר ביחידות המובחרות בצה״ל. כיום מועסקים בחברה 120 עובדים מרביתם במרכז הפיתוח בתל אביב וכן במשרד בלונדון. החברה נמצאת בשלבי קליטת עובדים חדשים כדי לתת מענה להתרחבות העולמית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il