TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה על מכירת נכס נוסף בארה"ב


דניאל לבנטל, מישורים
השלישי שנמכר מתחילת 2021, הנכס ב-"East Orlando" שבפלורידה ארה"ב תמורת כ-14 מיליון דולר וברווח של פי 2 על עלות הרכישה

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת הנכס "East Orlando", במדינת פלורידה בארה"ב, לפי שווי של 14 מיליון דולר, לעומת שווי בספרים של כ-12.8 מיליון דולר, כאשר חלק החברה 59%. במסגרת ההסכם יפקיד הרוכש 250 אלפי דולר ארה"ב בנאמנות לטובת העסקה בתוך שלושה ימים ממועד החתימה ובתוך שלושה ימים מסיום תקופת בדיקת הנאותות יידרש להפקיד עוד 500 אלפי דולר ארה"ב. בכפוף להשלמת בדיקת נאותות, תבוצע השלמת העסקה עד ל-15 באפריל 2022 ותהא כפופה לתשלום יתרת התמורה ולתנאים מתלים מקובלים בעסקה מסוג זה.

הנכס "East Orlando", אותו רכשה החברה באפריל 2016 בתמורה לסך של כ-7.7 מיליון דולר (עלות רכישת הנכס, לרבות עלויות שהושקעו בנכס לאורך השנים), בנוי על מגרש בשטח כולל של כ-41,277 מ"ר ובעל שטח בנוי להשכרה של כ-12,261 מ"ר עם שני שוכרי עוגן, סופר מרשת Bravo ובית ספר – Florida Career College.
במהלך התקופה בה מישורים החזיקה בנכס, ביצעה מספר פעולות השבחה לשיפור הביצועים שהובילו להעלאת שיעור התפוסה בנכס מכ-65% ביום הרכישה לכ-98% ביום המכירה עם NOI שנתי שעלה מכ-560 אלף דולר לכ-1.3 מיליון דולר. פעולות השבחה אלו העלו את שווי הנכס בספרים שעומד כיום על כ- 12.8 מיליון דולר.


מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל, מסר: "אנו שמחים לדווח על עסקת מימוש מוצלחת נוספת, שלישית במספר מתחילת השנה. מימוש הנכס "East Orlando" מימוש הנכס במחיר הגבוה משווי הנכס בספרים הינו עדות נוספת להצלחה של יישום האסטרטגיה בה בחרנו להשבחת נכסי החברה ולמימוש נכסים שמיצו את הפוטנציאל שלהם. הנכס נרכש במהלך שנת 2016 תמורת כ-6 מיליון דולר ובשיעור תפוסה של 65% בלבד, ביצענו תהליך השבחה, והעלנו את שיעור התפוסה לכ-98% נכון ליום המכירה, דבר שתרם לשיפור של כ-130% ב-NOI. במהלך 2018 בצענו refinance לנכס וגייסנו חוב של כ-7.2 מיליון דולר, בכך למעשה החזרנו את מרבית ההון שהושקע בנכס לאחר פחות משנתיים השקעה.
לאחרונה דיווחנו על שתי עסקאות מימוש נוספות, החניון במיאמי תמורת כ – 25 מיליון דולר (נכס שנרכש תמורת 18.25 מיליון דולר) והנכס ב-"Hickory Hollow" שבנאשוויל ארה"ב תמורת כ-18 מיליון דולר (נכס שנרכש תמורת כ- 13 מיליון דולר). אנו נמשיך במיקוד העסקי להשבחה ולמימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, כפי שעשינו בעסקה זו ובמקביל בהגדלת תיק הנכסים המניבים של החברה. מהלכים אלו משקפים את האסטרטגיה בה בחרנו להצפת הערך החבוי בחברה."

אודות מישורים
החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימול: מישר ) במדד ת"א נדל"ן לפי שווי של כ-275 מיליון ש"ח (כ-7.9 ש"ח למניה). מישורים, אשר בשליטת אלכס שניידר (Alex Shnaider), עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ- 260 אלף מ"ר (יחד עם שותפים). הונה העצמי המיוחס לבעלי המניות עמד נכון ליום 31 במרס 2021, הסתכם בכ-493 מיליון ש"ח (כ-14.2 למניה). מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ- 50%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים מלונאים בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-255 מיליון ש"ח .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il