TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אקסל סולושנס רוכשת שליטה בחברת ישראלינק


אילן גרינבוים - יושב ראש ישראלינק
אשר עוסקת במערכות טכנולוגיות לערים חכמות בישראל ובמדינות נוספות. זוהי רכישה שישית לאקסל
אקסל סולושנס גרופ מודיעה כי בהמשך לדיווח המיידי של החברה מיום 31 בינואר 2021 בדבר ניהול משא ומתן לרכישת חברה על דרך של החלפת מניות, החברה התקשרה ב-10 למאי בהסכם לרכישת 52.5% מהון המניות המונפק והנפרע של חברת ישראלינק, העוסקת בתחום של תוכנות ומערכות טכנולוגיה ותקשורת לשימוש בתחום "העיר החכמה", בעיקר באמצעות יבוא, שיווק ומכירה של מתקני תקשורת חכמות ותוכנות נלוות.
בהתאם להסכם שנחתם בין החברה לבין ישראלינק ו- 19 בעלי מניותיה, החברה תרכוש 52.5% מהון המניות המונפק והנפרע של ישראלינק בתמורה: (א) הקצאת מניות 540 אלף מניות אקסל שתבוצע למוכרים, וכן (ב) תמורה מותנית של עד כ-6.8 מיליון מניות אשר תוקצה, תוך מספר שנים, בכפוף להתקיימות תנאים מוסכמים של כמות עמדות מותקנות ורווחיות, במועדים עתידיים.
ישראלינק חותמת בימים אלה על הסכם הפצה חדש שבו תקבל נציגות בלעדית של החברת Civiq ו- Comark בישראל ובמספר מדינות באירופה ובמפרץ. חברות Civiq ו- Comark הינן מובילות בעולם בכל הקשור לפתרונות עיר חכמה בערים מובילות בעולם כולל ניו יורק, לונדון, טורונטו, דאלאס, סן אנטוניו, מיאמי, סידני, מונטריאולי, מאוי, סינגפור, פילדפיה, בוסטון ועוד. פרויקט הדגל שלהן הוא https://www.link.nyc/ בשותפות עם גוגל, קוואלקום ועיריית ניו יורק. הפרויקט כולל מסכים המתנשאים לגובה של כמעט 3 מטר. המתקנים משמשים כתשתית לניהול עיר חכמה, ומספקים, בין היתר, תקשורת אלחוטית מהירה, מידע לרשויות על נפח תנועה, מזג אוויר, נתוני רעש ונתוני חנייה וכן, מספקים גלישת אינטרנט WIFI ברדיוס של 80 מטר. המתקנים גם מספקים שירותי חדשות ובידור, הודעות חירום מטעם הרשויות, גישה למידע עירוני ותקשורת עם התושב.
המשתמשים במסכים יכולים להנות ממגוון אפליקציות לרבות, שירותי מיקום ותחבורה ציבורית, שירותי חירום, שירותי פרסום חוצות דיגיטלי לעסקים קטנים, אפליקציות בשת"פ עם חברות מסחריות ועוד. המתקנים של ישראלינק כבר הותקנו בתל אביב ורמת גן לרבות במתחם האקספו בתל אביב ומתקנים נוספים צפויים להיות מותקנים בכל רחבי הארץ ובמדינות נוספות בהן יש לישראלינק זכויות שיווק בלעדיות.
את הסכם הרכישה הובילו אילן גרינבוים יו״ר ושותף בישראלינק, לשעבר מנכ״ל קבוצת יורוקום ורונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס. את ישראלינק ימשיך לנהל יונתן יעקובוביץ המנכ״ל הנוכחי והמייסד של ישראלינק.
אילן גרינבוים, יו"ר ישראלינק אומר: "אני מאוד שמח על המהלך עליו עבדנו בחודשים האחרונים. המהלך יסייע לישראלינק לפרוס תשתיות הטכנולוגיות ברחבי הארץ ובמדינות נוספות ברחבי העולם. אנחנו שמחים על הרחבת שיתוף הפעולה עם Comark ומודים להם על האמון והתמיכה בהסכם הגלובלי. במסגרת תפקידי כנשיא החברה בכוונתי להמשיך לסייע להנהלת ישראלינק לקדם פיתוח תחום הערים החכמות בישראל ובמדינות נוספות וכן, סיוע בהתוויית האסטרטגיה."
רונן שור, מנכ"ל אקסל מוסיף: ״המיזוג עם ישראלינק הוא אבן דרך חשובה באסטרטגיה של אקסל להיות גורם משמעותי מאוד בתחום הטלקום בישראל ובמדינות נוספות. לישראלינק פוטנציאל גדול מאוד להצלחה ובעל סינרגיה לחלק גדול מהפעילויות שבקבוצה. ישראלינק מחזקת את התכנית של אקסל שכוללת מנועי צמיחה בתחומים של SaaS."
אודות אקסל:
פעילות קבוצת אקסל כוללת ייבוא הפצה ואינטגרציה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית ואופטית, מוצרים לתקשורת סלולארית, מוצרי אינטרנט של דברים ("IOT"), שירותי אבטחת מידע, שירותי ענן ופתרונות משרד מתקדמים בעיקר בישראל. בין לקוחות החברה נמנות כל מפעילות הטלקום המובילות בישראל, משרדי ממשלה, אינטגטורים מובילים וחברות נוספות


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il