TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Zynga מכריזה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021


Zynga
רבעון שיא בהכנסות והזמנות. כל רכיבי אסטרטגיית הצמיחה מציגים מומנטום חיובי. מעלה את תחזיותיה להכנסות והזמנות לשנת 2021 כולה. מודיעה על הסכם לרכישת Chartboost
סן פרנסיסקו, 5 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ, 2021, באמצעות הצבת הדיווח של הנהלת החברה באשר לביצועים הכספיים של הרבעון הראשון של 2021 באתר קשרי המשקיעים של החברה. הדיווח מצורף בהמשך, וניתן גם לצפות בו באתר החברה http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results
הודעה לעיתונות זו מכילה פריטי מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן:
https://www.businesswire.com/news/home/20210505005238/en/
"התחלנו את שנת 2021 בצורה נהדרת עם ביצועי שיא ברבעון הראשון, תודות לביצועים יוצאי דופן של השירותים החיים שלנו, משחקים חדשים ופורטפוליו ה-hyper-casual שלנו", אמר פרנק גיביו, מנכ"ל זינגה. "היום הודענו על כוונתנו לרכוש את Chartboost, פלטפורמה מובילה לפרסום ומוניטיזציה. בעקבות רכישה זו נשלב את פורטפוליו המשחקים באיכות גבוהה של זינגה והמידע הנאסף מהשחקנים, עם פלטפורמת הפרסום והמוניטיזציה המוכחת של צ'ארטבוסט, וכך יתאפשר לנו לעלות שלב באופן בו אנו מגדילים את הקהל שלנו, ויעצים באופן משמעותי את היתרון התחרותי שלנו בעולם הניידים".
עיקרי הצמיחה ברבעון הראשון:
הכנסות והזמנות שיא ברבעון, בזכות פורטפוליו השירותים החיים שלנו
ברבעון זה הצגנו את ההכנסות וההזמנות הגבוהים בהיסטוריה של זינגה, בזכות ההכנסות וההזמנות הגבוהים בכל הזמנים מפורטפוליו ה-Social Slots שלנו, ובנוסף הכנסות רבעוניות גבוהות מהמשחקים Empires & Puzzles, Words With Friends, CSR2 ופורטפוליו משחקי הקלפים שלנו. גם Harry Potter: Puzzles & Spells המשיך לבנות מומנטום ותרם משמעותית לצמיחה בשירותים החיים שלנו.
מספר שיא של ממוצע משתמשים פעילים יומיים במכשירים ניידים (DAU), 38 מיליון, המהווה גידול של 85% משנה לשנה, וממוצע משתמשים פעילים חודשיים (MAU) בסך 164 מיליון, עליה של 139% משנה לשנה, וזאת בעיקר בזכות הוספת Toon Blast, Toy Blast ופורטפוליו ה-hyper-casual של Rollic.

Puzzle Combat, שהושק לאחרונה, והשקות נוספות המתוכננות ל-2021 ומעבר לה
באפריל השקנו את Puzzle Combat ברחבי העולם, ומידת המעורבות של השחקנים ברחבי העולם מקנה לנו בטחון ביכולתנו לצרף עוד ועוד שחקנים למשחק ברבעונים הקרובים.
אנו מתכננים להשיק את Farmville 3 ואת Star Wars:Hunters™ ברחבי העולם במהלך 2021.
ממשיכים להציג הצלחה בתחום ה-Hyper-Casual, בזכות התברגות של של משחקי Rollic בראשות טבלאות ההורדה
רוליק, אחת מחברות ה-Hyper-Casual בעלות הצמיחה המהירה ביותר בעולם, הציגה את הרבעון הטוב ביותר אי פעם מבחינת הכנסות והזמנות, לאחר שהשיקה את High Heels ואת Blob Runner 3D, שהגיעו למקומות הראשון והשני, בהתאמה, ברשימת המשחקים החינמיים המורדים ביותר בחנות האפליקציות בארה"ב.
רוליק מצליחה לגייס גם קהלים חדשים לרשת של זינגה, באמצעות יצירת משחקים כיפיים המתאימים לכל הקהלים, הממשיכים לשמור על פופולאריות ומובילים את הרשתות החברתיות כולל טיקטוק.
פיתוח משחקים חוצי-פלטפורמות ממשיך עם ההכרזה על Star Wars: Hunters ורכישת Echtra
הכרזנו על המשחק הראשון שיפותח לפלטפורמות מרובות, Star Wars: Hunters, משחק קרב בזירה שיוצע בחינם והמפותח בשיתוף Lucasfilm Games, שיהיה זמין למכשירים ניידים ולקונסולת נינטנדו סוויץ' בהמשך השנה.
רכשנו את Echtra Games, צוות פיתוח מוכשר בעל נסיון רב וכלים לפיתוח משחקים חוצי-פלטפורמות, במטרה לפתח משחק חדש המשלב אקשן ומשחק תפקידים.
שיא בהכנסות והזמנות בינלאומיות, עם תרומה עיקרית מאסיה
ברבעון הראשון הצגנו שיא בהכנסות והזמנות, שנגזר בעיקר מ-Toon Blast, Empires & Puzzles, משחקי ה-Hyper-casual של רוליק, Toy Blast ו-Harry Potter: Puzzles & Spells.
אסיה ממשיכה להיות מנוע עיקרי לצמיחה הבינלאומית שלנו, ואנו רואים תוצאות חיוביות ראשונות מצד High Heels! ו-Blob Runner 3D, שהגיעו למקום הראשון בטבלת ההורדות של משחקים חינמיים בחנות האפליקציות בסין.
רכישה משמעותית של חברת Ad Tech מאיצה את ישום אסטרטגיית פלטפורמת הפרסום של זינגה
היום הכרזנו על חתימת הסכם לרכישת Chartboost, פלטפורמה מובילה לפרסום ומוניטיזציה במכשירים ניידים, עם קהל גלובלי ענק של יותר מ-700 משתמשים בחודש, ורשת עניפה של שותפי פרסום והוצאה לאור.
הוספת יכולות ה-Ad Tech וההתרחבות של צ'ארטבוסט, כשהן משולבות עם היצע המשחקים באיכות גבוהה שלנו ומידע הנאסף מהמשתמשים, ישפר משמעותית את היתרונות התחרותיים של זינגה בענף המכשירים הניידים.
זינגה תרכוש את צ'ארטבוסט תמורת כ-250 מיליון דולר במזומן, בכפוף להתאמות הנהוגות במקרים שכאלו עד למועד השלמת העסקה. לאחר מועד זה ברבעון השלישי של 2021, צ'ארטבוסט צפויה לתרום באופן מיידי לזינגה, ובמקביל לפתוח עבורה הזדמנויות צמיחה ורווחיות נוספות ב-2022 ומעבר לה.
הנהלת זינגה תקיים שיחת ועידה ב-2 בצהרים איזור זמן פסיפיק (5 אחר הצהרים איזור זמן מזרחי) היום, במטרה לדון בתוצאות החברה. ניתן לשאול שאלות במהלך השיחה, וזינגה תשיב על מספר רב של שאלות ככל שתוכל.
שיחת הוועידה ניתנת להאזנה באתר http://investor.zynga.com – הקלטה של השיחה תהיה זמינה באתר זה לאחר השיחה – או באמצעות חיוג למספרים הבאים:
מספר גישה מקומי (ארה"ב) ללא עלות – (800) 537-0745
מספר גישה בינלאומי – (253) 237-1142
מספר האירוע – 7974907
אודות זינגה
זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il