TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ONE Balink מקבוצת וואן טכנולוגיות זכתה בפרויקט להקמת מערכת CRM של Salesforce במרכז לטכנולוגיה חינוכית - מטח


וואן טכנולוגיות
הפרויקט ישדרג את חוויית הלקוח ואת מערך המכירות והסחר הדיגיטלי של מטח. היקף הפרויקט מוערך במיליוני שקלים
וואן טכנולוגיות, מחברות ה-IT המובילות בישראל, מודיעה כי המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) בחר בחטיבת ה-Salesforce שלה, ONE Balink (וואן-ביאיילינק), להקמת מערכת CRM חוצת ארגון מבוססת הפלטפורמה של Salesforce, שתשמש לשדרוג מערכי השירות, חוויית הלקוח והמכירות. הפרויקט, אשר החל בימים אלה, צפוי להימשך כשנה, והיקפו הכספי מוערך במיליוני שקלים.
המרכז לטכנולוגיה חינוכית הוא ארגון לתועלת הציבור וללא כוונות רווח, אשר פועל מזה חמישה עשורים לקידום למידה חדשנית בישראל באמצעות פתרונות המשלבים חדשנות פדגוגית, תוכן עדכני וטכנולוגיה מתקדמת.
הפרויקט נועד לשפר את היכולות העסקיות והמקצועיות של המרכז, ולאפשר ניהול מתקדם יותר של המכירות במגוון ערוצים, וכן שיפור ניכר בתקשורת מול לקוחות במגוון ערוצים (כולל יכולות omni-channel), אופטימיזציה של תהליכים תפעוליים באמצעות מינוף נכסי הפלטפורמה של סיילספורס בשילוב עם ממשקים יעילים למערכות ליבה, הקמת מסעות לקוח בעזרת Marketing Cloud, הכל לטובת בניית תמונת לקוח 360 מלאה ודינמית.
לשם כך יממשו המומחים של ONE Balink על גבי פלטפורמת Salesforce את כל תהליכי המכירות ושרות הלקוחות של מטח, לרבות יכולות Self Service (באמצעות Customer Communities), לאלפי לקוחות מטח מבין מוסדות החינוך וההשכלה. בנוסף, יוקם אתר e-commerce שיאפשר ללקוחות פרטיים לרכוש מוצרים מהקטלוג העשיר של המרכז.
הפרויקט יכלול אינטגרציות וממשקים למערכות הליבה הארגוניות של מטח, ועם סיומו ניתן יהיה לנצל את הפוטנציאל שטמון במידע הצבור כיום במערכות שונות של מטח, ולהפיק ממנו תובנות עסקיות. הודות למערכת החדשה, המרכז לטכנולוגיה חינוכית יוכל לנהל תקשורת מסועפת מול לקוחותיו השונים על גבי בסיס נתונים אחיד, ולהציג לאנשי המפתח במערכי השירות והמכירות שלו את כל המידע באופן נגיש ומלא יותר, לצורך מענה אפקטיבי ובניית הצעות ערך ללקוחות בזמן אמת.
אבנר שוורצברג, סמנכ"ל השיווק של מטח: "חיבור תהליכי אוטומציה לעשייה החינוכית יאפשר לנו לתקשר באופן רציף ואפקטיבי עם לקוחותינו בשוק המוסדי והפרטי ולשדרג את חוויית השירות והתקשורת עמנו. שילוב יכולות מערכת ה-CRM החדשה לצד מסעות הלקוח שייושמו, יאפשר למטח לחבר את מגוון פתרונות הלמידה לצרכים הייחודיים של כל לקוח".
יניב פרטוק, מנכ"ל Balink, חטיבת ה-Salesforce של וואן טכנולוגיות: "הפרויקט ישדרג את חוויית הלקוח ואת מערך המכירות והסחר הדיגיטלי של מטח. יעילות הפלטפורמה של סיילספורס לעולמות החינוך הודגמה כבר במאות מקרים בארץ ובעולם. מינוף נכסי הפלטפורמה העוצמתיים יעניק למטח יעילות תפעולית ויכולת תגובה מהירה לשוק הדינמי והתחרותי מאד של ספרות לימוד פיסית ודיגיטלית. בהיותו ארגון שעוסק בחדשנות פדגוגית ובטכנולוגיה חינוכית פורצת דרך, אין לי ספק כי מטח יוכל להעניק שירות טוב יותר לאלפי תלמידים, מורים ולקוחות פרטיים בעזרת המערכת החדשה של סיילספורס".

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל. החברה מעסיקה כ-6,500 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות ליותר מ-2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדד ת"א 125 והכנסותיה השנתיות המצרפיות הן כ-2.5 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.
חברת ONE מציעה פתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה לארגוני העתיד. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il