TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הדור הבא של השניצל בדרך לצלחת


shutterstock
רילבייט הודיעה לביו מיט פודטק על השלמת פיתוח תחליף בשר עוף בתווית נקייה
פתח תקווה, 22 באפריל 2021, שותפות ביו מיט פודטק העוסקת בהשקעות בתחום תחליפי הבשר ובשר מתורבת, מדווחת כי חברת הפרוטפוליו, רילבייט, הודיעה כי השלימה פיתוח תחליף בשר עוף המבוסס על רכיבים מן הצומח בתווית נקייה (Clean Label). המוצר מבוסס על תהליך ייצור חדשני אשר פותח ע"י רילבייט ועושה שימוש בירקות וברכיבים טריים אשר לא עברו עיבוד. תחליף בשר העוף מצליח לדמות טעם, מרקם וצבע האופניים לבשר עוף.
המוצר מורכב מחמישה רכיבים בסיסיים בלבד, בשונה מרכיבים מעובדים בעלי תכונות הדבקה המיוצרים בתהליכי עיבוד רבים, אשר הינם תהליכים יקרים ומסובכים. מנגד, במוצר אשר פותח על ידי רילבייט, מרבית הרכיבים נרכשים היישר מן החקלאי בייצור מקומי בעודם טריים.
פיתוח המוצר הינו תוצאה של תהליכי ייצור מתקדמים בטכנולוגיית Computational Advanced Hydrodynamics Technology- CAHT הייחודית לרילבייט ואשר פותחה במסגרת חממת ה-Food Tech של שטראוס גרופ בע"מ- The Kitchen. תהליך ייצור זה עושה שימוש בהולכת חום ונקודות חיכוך לאורך זמן המאפשרים יצירת מיקרו-רשתות אשר בזכותן ניתן לראשונה לבסס מוצר חלבון מן הצומח על תהליך ולא על בסיס רכיבים מעובדים כנהוג כיום בתעשיית המזון.
על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, ניתן לייצב וליצור מרקמים וטעמים איכותיים תוך שמירה על טבלת ערכים תזונתית איכותית ותווית רכיבים קצרה וקלה להבנה וזאת בהתאם לדרישה הולכת וגדלה למוצרים מסוג זה בשוק תחליפי הבשר העולמי.
מנכ"ל ביו מיט פודטק, ג'יל גמון מסר: "רילבייט מגבשת קווי מוצרים שיהיו הדור החדש והמתקדם של תחליפי הבשר מבוססי מקורות מן הצומח. המוצר החדש מביא בשורה חשובה לקהלים גדולים בארץ ובעולם הצורכים עוף מן החי, אשר יוכלו להנות ממוצר דומה מאוד בתכונותיו לעוף, כולל האפשרות להכין ממנו שניצל, רק כזה המבוסס על רכיבים טבעיים וטריים שהופכים בעזרת טכנולוגיה חכמה לתחליף בשר טעים ובריא במחיר תחרותי. ריבלייט נערכת לתחילת מסחור ושיווק קו המוצרים הראשון שלה (תחליף בשר בקר) עם השלמתו של המפעל באשדוד במהלך הרבעון הרביעי של 2021."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il