TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סודה סטרים בחרה ב- Veeam כדי להתמודד עם אתגרים ב- IT


ורד ליברמן Veeam צילום קובי קנטור
חן רון, סודה סטרים: "Veeam מספקת גיבוי מאובטח עם מוכנות להתאוששות מאסון וחוסכת לנו 25,000 דולר בעלות הקלטות בשנה"
חברת סודה סטרים הטמיעה לאחרונה שני פתרונות חדשים במערך ה- IT שלה: Veeam Availability Suite ו- Veeam Backup for Microsoft Office 365. החברה רכשה את הציוד ממלם תים ובצעה את ההטמעה בכוחות עצמה.

סודה סטרים היא חברת הסודה המובילה בעולם. מוצריה זמינים ביותר מ- 80,000 חנויות ב- 45 מדינות, ומאפשרים לצרכנים להפוך מי ברז לסודה בלחיצת כפתור. החברה הוקמה ב- 1903 ומעסיקה כ- 2,000 עובדים ברחבי העולם. סודה סטרים היא חלק מקבוצת פפסיקו, החברה ב- Fortune 100. הפתרון של סודה סטרים מציל את היקום ממיליארדי בקבוקי פלסטיק בשנה אשר לכל אחד מהם לוקח כ- 1000 שנה להתעכל. למעשה, בקבוק אחד רב פעמי של החברה חוסך שימוש בכ- 3,000 בקבוקי פלסטיק חד-פעמיים.

סודה סטרים מייצרת מיליוני מוצרים ובקבוקים לשימוש רב פעמי וזקוקה להגנה מלאה ואמינה למערכות ה- IT התומכות בייצור (Scada WINCC, WMS), מערכת ה- BI (Qlick View) והכספים (IBM TM1 ו- Controller). "לפני שבחרנו ב- Veeam נהגנו לגבות את החומר על גבי טייפים וזה גרם לתהליך התאוששות איטי, שלקח שעות ואפילו ימים במקרים מסוימים" אומר חן רון, מנהל תשתיות גלובלי וראש אבטחת מידע בסודה סטרים. "שיטת הגיבוי הזאת גם יקרה יותר והסתכמה בעלות של למעלה מ- 25,000 דולר לשנה."
בנוסף התמודדה סודה סטרים עם תהליך ניהול הגיבוי. עד אשר עברה ל- Veeam השתמשה במספר פתרונות ניהול במקביל, בתהליך עבודה מסורבל שחייב את אחד העובדים להשקיע חצי יום עבודה מדי יום, בניהול הגיבוי. "Veeam היא החברה היחידה שהציגה פתרון שנותן הרבה יותר מגיבוי. היא מרחיבה את ה- DR ל- Azure של מיקרוסופט, כך שאנו יכולים לשחזר מערכות קריטיות במהירות ומאפשרת לנו לנהל את כל הגיבוי בקלות ובדיוק רב באמצעות פתרון אחד."

"Veeam מספקת היום לסודה סטרים גיבוי מאובטח עם מוכנות להתאוששות מאסון בכל רגע, מפשטת את תהליך ניהול הגיבוי, תוך חיסכון של חצי משרה, משחזרת במהירות מערכות קריטיות התומכות בייצור, במערך ה- BI והפיננסים. כמו כן היא חוסכת לנו 25,000 דולר בעלות הקלטות בשנה, וכפופה להנחיות הרגולטוריות של ה- SOX" מסכם רון.
"עבור חברה גלובלית מובילה כמו סודה סטרים זה קריטי שהמידע יהיה מוגן ונגיש 24/7" מוסיפה ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED, Veeam. "אנחנו מספקים ללקוח פתרון אמין, אינטואיטיבי לשימוש ובר השגה וגאים לקחת חלק במערך ה- IT של מובילה עולמית כמו סודה סטרים."

אודות Veeam
חברת Veeam® היא מובילת שוק בפיתוח פתרונות גיבוי ואספקת Cloud Data Management™. Veeam מספקת פלטפורמה אחת עבור גיבוי מודרני, האצה של ענן היברידי ואבטחת המידע של הלקוח. פתרונות החברה קלים להטמעה ולשימוש, אמינים ומתאימים להתקנה בכל סביבת עבודה.
החברה הוקמה ב- 2006 והיא מעסיקה למעלה מ- 4,000 עובדים ברחבי העולם, ועובדת עם למעלה מ- 70 אלף שותפים, ביניהם: HPE, NetApp, Cisco ו- Lenovo, ומעל 400 אלף לקוחות. לחברה יש סנפים ביותר מ- 35 מדינות והיא מוכרת מוצרים ב- 160 מדינות. למידע נוסף היכנסו ל- www.veeam.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il