TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ABRA ממשיכה ברכישות - רוכשת את השליטה בהירולו טכנולוגיות לפי שווי של כ-45 מיליון שקל

להירולו מחזור הכנסות של כ-30 מיליון שקל, ורווח תפעולי של כ-8.5 מיליון שקל ב-2020
הירולו עוסקת בפיתוח בטכנולוגיות דיגיטל ומספקת שירותים ללקוחות במגזרי משק רבים, במגוון רחב של פתרונות משלב תכנון הפתרון, פיתוח, עיצוב ועד בדיקות התוכנה
שי אוזון, מנכ"ל ABRA, אמר כי "אנו שמחים להודיע על הצטרפותה של הירולו לחברת ABRA המתרחבת. הירולו הינה חברת פיתוח תוכנה בתחום הדיגיטל המעסיקה מעל 100 אנשי פיתוח. שילובה של הירולו כזרוע פיתוח יחד עם הפעילויות הקיימות בחברה תסייע לנו להציע ללקוחותינו פתרונות מקיפים לצורכיהם העסקיים. אנו מאמינים כי תפישת העולם של ABRA המשלבת טכנולוגיות מידע מתקדמות להשגת פתרון עסקי מקיף ללקוחותינו, רלוונטית מתמיד״.
ABRA (בבילון לשעבר), המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, מודיעה על רכישת השליטה בהירולו טכנולוגיות לפי שווי של כ-45 מיליון שקל. ABRA תרכוש 70% ממניות החברה תמורת 31 מיליון שקל. הירולו תוסיף לפעול תחת הנהלתם של אלעד צוקר וליעד ליבנת תוך ליווי אסטרטגי ואופרטיבי כחלק מחברת ABRA . לאחר רכישה זו מספר עובדי ABRA יעמוד על כ-500 איש, כאשר החברה נמצאת בהליכי גיוס של כ-60 עובדים נוספים למגוון תפקידים.
הירולו עוסקת בפיתוח בטכנולוגיות דיגיטל, מבצעת פרויקטי פיתוח לארגונים בינוניים וגדולים ומספקת מגוון רחב של פתרונות משלב תכנון הפתרון, פיתוח, עיצוב ועד בדיקות התוכנה. החברה מעסיקה מעל 100 מומחי דיגיטל. הירולו מתמחה בטכנולוגיות פיתוח מתקדמות ובעלת מתודולוגיות מוסדרות המספקת שירותים לעשרות לקוחות ממגזרי משק מגוונים.
הירולו רשמה הכנסות של כ-30 מיליון שקל ב-2020, עם רווח התפעולי שהסתכם בכ-8.5 מיליון שקל. החברה נמצאת בשלבי צמיחה מואצת ובכוונת ABRA להרחיב את קהל הלקוחות של הירולו למגזרים נוספים.
עסקה זו מהווה נדבך נוסף ומהותי במימוש האסטרטגיה של החברה – התמקדות ביצירת חברת טכנולוגיות מידע המתמחה בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים על מנת לספק פתרונות עסקיים ללקוחותיה. תחום פיתוח בדיגיטל הנו משלים לפעילותה הקיימת של החברה במתן שירותי יישום מערכות מיקרוסופט, סיילספורס וסאפ. רכישה זו מצטרפת לרכישות פרודוור, אורנטק, ITmyway ו-ואליו פלוס.
ליעד לבנת ואלעד צוקר, המייסדים והמנכ"לים המשותפים של הירולו, הקימו את החברה בשנת 2017, והחלו בפיתוח מערכות דיגיטל, פיתוח פורטלים, דשבורדים, מערכות סחר אלקטרוני ומערכות שליטה ובקרה.
ליעד לבנת, אמר כי: ״החיבור עם ABRA יאפשר להירולו להרחיב את מעגל הלקוחות והשירותים שלה, להיכנס לסקטורים חדשים ולהרחיב את סל הפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו. נמשיך להשקיע בטיפוח ההון האנושי ואני מאמין כי החיבור עם ABRA יעניק לעובדינו אתגרים מקצועיים חדשים״.
אלעד צוקר, אמר כי "ליעד ואני אנשים מאוד טכניים, קל לנו להבין את הצרכי הלקוח ולנהל איתו שיח מקצועי במהלך ביצוע פרויקט. אנחנו מקפידים להתאים את עצמנו אליו ומתייחסים לחברות קטנות וגדולות באותה הצורה. לכולם מגיע קוד איכותי וברמה הגבוהה ביותר".
* הרווח התפעולי של הירולו כולל את דמי הניהול שישולמו למנהלים כפי שנקבע במסגרת הסכם הרכישה ובנטרול דמי הניהול שנמשכו בפועל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il