TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת ALD הבורסאית מדווחת


ALD
הארכת הסכם ההתקשרות עם שירות התעסוקה בהיקף של כ-7 מיליון ש"ח
חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, דיווחה הבוקר (ה') על הארכת הסכם ההתקשרות עם שירות התעסוקה, להענקת שירותים שונים.
החברה מעריכה כי התמורה בגין הסכם הארכה זה, תעמוד על כ-7 מיליון ש"ח בשנת 2021 ותהיה לכך השפעה מהותית על התוצאות הכספיות של החברה.
באוקטובר 2016 דיווחה החברה על זכייתה במכרז של שירות התעסוקה הישראלי למתן שירותי הנחיית קבוצות, אימונים אישיים ושירותי הדרכה במסגרת תוכניות לשילובם של דורשי עבודה בתעסוקה, וכן למתן שירותי פיתוח תכנים וכתיבת נהלים בנושאים הקשורים לתוכניות הללו. במאי 2019 דיווחה אי.אל.די על הרחבת ההסכם לצורך מתן שירותי בקרה ובדיקת עררים ליישום חוק מענק לעידוד תעסוקה. כעת מדווחת החברה על הארכת הסכם זה עד ליום 31 באוקטובר 2021.
לדברי דותן משה, משנה למנכ"ל ALD: "מדובר על הסכם משמעותי בהיקפו עבור החברה ואנו מודים לשירות התעסוקה על הבעת האמון ושביעות הרצון שבאה לידי ביטוי בהחלטה להמשיך את ההתקשרות עד לסוף שנת 2021".
ALD חתמה על הסכם מחייב למיזוג עם האב סקיוריטי
מוקדם יותר השבוע הודיעה אי.אל.די כי חתמה על הסכם מחייב למיזוג פעילות עם חברת HUB Security בשווי 145.3 מיליון דולר אחרי הכסף. לפי ההסם בין חברת אי.אל.די, לבין חברת האב סקיוריטי ובעלי מניותיה, תמוזג האב לתוך אי.אל.די ותהפוך להיות חברה בת בבעלות מלאה של החברה. העסקה תעשה על פי שווי כולל שלאחר המיזוג של 145.3 מיליון דולר ושיעור ההחזקה של בעלי מניות HUB בחברה לאחר ההקצאה צפוי להיות כ-51% שלא בדילול מלא.

אודות ALD
אי.אל.די הינה חברה ישראלית ותיקה ומבוססת הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים עם לקוחות מובילים מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ-125 מיליון ש״ח הגדל באופן עקבי ויציב. הקבוצה עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום אמינות מערכות. לקוחות החברה הינם גופים ממשלתיים וחברות ענק בעולם שעובדות עם אי.אל.די מעל 20 שנה. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים באבן יהודה, בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il