TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אקסיליון: המלצות קניה מפורסט אנד סאליבן, העלאת מחיר יעד ל-52.7 ש״ח


אנליסט shutterstock
מחיר היעד משקף פרמיה של כ-50% מהמחיר הנוכחי
לדברי אורן דרור, מנכ״ל ויו"ר חברת אקסיליון תחבורה חכמה: ״האנליזה מספקת לכל דורש מידע רב ומקיף אודות החברה והתחום בה היא פועלת, מטרתה היא הנגשת מידע על החברה למשקיעים מוסדיים ובנקאי השקעות בארצות הברית וזאת כחלק מכוונות החברה לרישום בנאסד״ק.

ביל גייטס, בספרו ״כיצד להימנע מאסון אקלימי, הפתרונות שיש לנו ופריצת הדרך שאנחנו זקוקים לה״, קורא לצמצום טביעת הרגל הפחמנית ליצירת שינוי באקלים וקיזוז פליטות הפחמן על מנת להגיע לאפס פליטות וקורא להשקיע בחברות טכנולוגיה שיובילו את העולם לפליטת אפס נטו. לפיו, המעבר לטכנולוגיה ירוקה מתאפשר הודות לפיתוחים טכנולוגיים, שחלקם כרוכים בהשקעות ענק ומוסיף שמדינות אשר משקיעות ומפתחות מוצרים חדשים ופתרונות שבכוחם ליצור שינוי ממצבות את עצמן ככאלה שתורמות לשינוי כלל עולמי. על כן המעבר לטכנולוגיה ירוקה מתאפשר הודות לפיתוחים הטכנולוגים, וככזאת טכנולוגיית ה-AI של אקסיליון עם שירותי הענן של מיקרוסופט Azure מאפשרות לערים, מטרופולינים ומדינות הפחתות משמעותיות ברמת זיהום האויר התחבורתי, ובהוצאות מינוריות על שירותי ענן, תוכנה ומצלמות.

כיום, כאשר הביקוש בשווקים העולמיים להפחתת פליטות פחמן גדל, שירותי ה-AI וה-SaaS של אקסיליון, שנמכרים על ידי אנשי המכירות של מיקרוסופט בעולם, כחלק ממחירון מיקרוסופט Azure בחוזי טווח ארוך קיימים של מיקרוסופט עם ממשלות, מטרופולינים וערים, הם פתרון קל ליישום, מהיר, ובכאלו שבכוחם לשנות את הדרך שבה משתמשי הדרך חווים את היומיום בצורה דרמטית ולשפר את איכות החיים של כולנו.

טכנולוגיית העיר הדיגיטלית התאומה מבוססת AI שפיתחה אקסיליון מיושמת בערים בארץ ובעולם תורמת להפחתת זיהום אוויר, חיסכון בצריכת אנרגיה, קיצור זמני הנסיעה וההמתנה ברמזורים של עד 47% ובכך משפרת את חווית השימוש בתחבורה ציבורית ואת בטיחות הולכי הרגל.״


תל אביב, 2 למרץ 2021 (ת״א: אילן) חברת אקסיליון תחבורה חכמה בע״מ המפתחת ומוכרת פתרון לעומסים במרכזי הערים בעזרת מערכת מבוססת טכנולוגיה ייחודית בשילוב עם בינה מלאכותית (AI), פירסמה אנליזה שביצעה חברת Frost & Sullivan

להלן עיקרי ההמלצה:
• שנת 2020 הייתה שנת פריצת דרך עבור AI בישומי ענן, על פי Frost & Sullivan, שנת 2021, תהיה השנה בה יואץ קצב יישום מערכות מבוססות AI תוך שימוש בתשתית ה-Data Center שמתרחבת משמעותית במדינות ברחבי העולם. לפיהם התחום ימשוך השקעות נוספות בשנים הקרובות.
• על פי Frost & Sullivan, שוק ה- AI העולמי צפוי לגדול ל- 386.1 מיליארד דולר עד 2025, בשיעור גידול שנתי ממוצע (CAGR) מרשים של 19.7%.
• הגידול המהיר בהיקף הנתונים שנוצר, יחד עם הפריסה הגוברת של פלטפורמות מחשוב מבוססות ענן, מזין את האימוץ של AI במגוון תחומים - אקסיליון ממוקמת בפוזיציה המאפשרת לה לתת מענה לצורך הולך וגובר במערכת לניהול ערים חכמות.
• אקסיליון ממנפת את יכולות הבינה מלאכותית לטובת הקלת גודש התנועה בערים והפחתת פליטות הפחמן הנובעות מכלי תחבורה. החברה גובה תשלום מעיריות עבור שירותי ניהול התנועה בעיר כאשר Microsoft Azure מהווה כשותף אסטרטגי.
• Frost & Sullivan, מזהים בהשקעה באקסיליון הזדמנות מצוינת עבור המבקשים להשקיע בערים חכמות וברות-קיימא, ובמיוחד במרכיב עיקרי של ערים חכמות העוסק בניהול זרימת התנועה בערים ובמדינות.
• אקסיליון נמצאת כעת לאחר שלב ההיתכנות הטכנולוגית ולפני שלב מכירות משמעותי של פרויקטים דוגמת אלו בחיפה ובירושלים.
• בהתבסס על הניתוח המפורט Frost & Sullivan, מעריכים את שוויה של החברה בכ- 453.7 מיליון דולר; כ-1,502 מיליון ש"ח; מחיר היעד בטווח של 50.1 ש"ח ועד 55.4 ש"ח ובממוצע במחיר יעד של 52.7 ש"ח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il