TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פטנט ישראלי: הרחפן הרובוטי שישמור על העסק שלכם

לראשונה בישראל: רחפנים בעלי מצלמות חכמות יסייעו במשימת האבטחה במקומות סגורים, כמו מחסני ענק, מרכזים מסחריים וחוות שרתים. הרחפן, שנועד למפות את המקום ולהתריע על ניסיונות פריצה ותקלות, הוא פרי פיתוח ופטנט של חברת ההזנק הישראלית "אינדור רובוטיקס"
השבוע חתמה החברה עם קבוצת האבטחה המובילה בישראל "צוות 3" על שיתוף פעולה והפצה בלעדית של המוצר שעומד לשנות את מערך האבטחה.
מנכ"ל קבוצת צוות 3, ניר גלבוע: "חתימת ההסכם הבלעדי הוא בעל משמעות כפולה עבורנו: גם גאווה ישראלית על שיתוף הפעולה עם סטארט אפ כחול- לבן וגם הזדמנות ראשונה להטמיע את יכולותיו של המוצר בשוק האבטחה המקומי"

קבוצת השמירה והמוקד מהגדולות בישראל, צוות 3, חתמה השבוע על הסכם הפצה בלעדי בישראל עם חברת "אינדור רובוטיקס", חברת הסטארט אפ הישראלית, המייצרת דגם רחפנים משוכלל, שנועד לסייע במשימות האבטחה והמיגון בתוך מבנים. הרחפן למעשה נותן מעטפת ביטחון היקפי, יחד עם החיבור למוקד המבצעי ולנוכחות הסיירים בשטח. מדובר ברחפן אוטונומי, אשר נועד לסייע בהגנה על מבנים סגורים.

הרחפן, בעל מצלמת 360 מעלות, מסייר במבנה על פי זמן שנקבע מראש. במהלך הסיור, הרחפן למעשה סורק ו"ממפה" את השטח, כאשר יתרונו הגדול הוא בחופש תנועה גם במעברים כמו אזורים צרים ובין דלתות. הרחפן מצויד בחיישנים תרמיים לגילוי חום וקור, המסוגלים לזהות תזוזה בתוך מבנה, נזילות מים, שריפה או ניסיון פריצה ולהתריע על כך. תחנת העגינה שנמצאת בתקרה מאפשרת לו טעינה מחדש ובו בזמן להמשיך ולשמש כמצלמת אבטחה.

הרחפן הינו בעל יכולת תכנות מראש ומסוגל לצאת לסיור במבנה לפי זמן שנקבע מראש. בנוסף, במידה ומתקבלת התרעה מאחד הגלאים, הרחפן מתנתק עצמאית מתחנת העגינה ויוצא לבדוק את הגורם לכך. בזמן אמת, הרחפן משדר אל המוקד המבצעי, כך שניתן לטפל באירוע בתוך שניות ולקבל החלטות מושכלות הודות לצילום און ליין מהשטח ולשלוח סייר ו/או להקפיץ כוחות תגובה נוספים בהתאם לצורך.

"הרחפן מקבל תמונה מהאתר ויכול בקלות לחסוך משאבים, מאחר ויש לא מעט התראות שווא. בנוסף, במידה ויש דליפה של חומר מסוכן, הרחפן יכול לתת מידע ויזואלי מדויק מהיכן מקור הבעיה מבלי לסכן את המאבטח", אמר מנכ"ל ומייסד אינדור רובוטיקס, דורון בן דוד, שהיה הטכנולוג הראשי בחטיבת הטילים והחלל בתעשייה האווירית.

לדבריו, מדובר במוצר הראשון שמפתחת החברה והוא למעשה הרחפן הראשון מסוגו בעולם, שמציג גם יכולות ניווט בתוך מבנה וגם את הערך המוסף, שהקנה לו רישום מוגן בפטנט: תחנת העגינה הצמודה לתקרת המבנה, אינה תופסת מקום יקר על הקרקע בדומה לפתרונות רובוטיים קיימים, ומאפשרת מבט-על 24/7.

למי מיועד השימוש ברחפן ומה היתרון שלו ?
"אנו מכוונים לתחום המסחרי: משרדים, מחסנים, חנויות, קניונים וחוות שרתים כאשר יתרונותיו הם בטיפול ממוקד, מהיר ואולי אף להציל חיים. לשם כך, חיפשנו שותף אסטרטגי בישראל שיש לו את המוניטין והפריסה המתאימה: גם בסיס לקוחות רלוונטי, גם עבודה מול חברות בין לאומיות עתירות ידע ועד צרכנים ביתיים לצד יכולות טכניות, התקנה ותמיכה, שירותי מוקד ושמירה בפריסה ארצית. השילוב של חברה אחת שיכולה לכסות את כל השוק עם יכולות אלה היא אופטימלית מבחינתנו ולכן בחרנו בקבוצת צוות 3, שתהיה שותפה אסטרטגית בשוק הישראלי".

זה המקום לציין שבחברת אינדור רובוטיקס משקיעה חברת פינטגו, קרן טארגט גלובל והיא גם נתמכת על ידי התכנית היוקרתית ביותר של האיחוד האירופי, HORIZON 2020, שמשקיעה בחברות טכנולוגיה הנחשבות לפורצות דרך וחדשניות.

מנכ"ל קבוצת צוות 3, ניר גלבוע: "צוות 3 משקיעה משאבים רבים להטמעת חידושים ופיתוחים טכנולוגיים במשימות האבטחה והמיגון של לקוחות החברה. חתימת ההסכם הבלעדי לשימוש ברחפן החדש, מבית 'אינדור רובוטיקס', הוא בעל משמעות כפולה עבורנו: גם גאווה ישראלית על שיתוף הפעולה עם סטארט אפ כחול- לבן וגם הזדמנות בלעדית להטמיע ראשונים את יכולותיו של המוצר המתקדם בשוק האבטחה המקומי. בימים אלה צוות 3 מציינת 30 שנות פעילות וממשיכה, ביתר שאת, להתפתח, להיערך ולהתאים עצמה לשינויים החלים בשוק על מנת להמשיך להעניק לעשרות אלפי לקוחותינו את השירות המתקדם והאיכותי בשוק".

בצילום: משמאל- מנכ"ל קבוצת צוות 3- ניר גלבוע ומימין המנכ"ל והמייסד של אינדור רובוטיקס, דורון בן דוד



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il