TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מרגל מערכות ממשיכה לצמוח עם האצת הפיתוח בתשתיות הרכבת הקלה


רכבת קלה
מרגל מערכות, המתמזגת לברנד תעשיות הציבורית, תבצע עבודות בקו הירוק של הרכבת הקלה בתל אביב בהיקף של כ-9 מיליון ש"ח
ההסכם מצטרף להסכמים הקיימים של מרגל לביצוע עבודות בכביש 461 כחלק מהקמת הקו הסגול של הרכבת הקלה בהיקף של 34 מיליון ש"ח ולפרויקט הנתיבים המהירים א'4 בהיקף של כ-23 מיליון ש"ח

מרגל מערכות מדווחת (באמצעות ברנד תעשיות) על קבלת הזמנת עבודה לביצוע עבודות כקבלן משנה של קבלן ראשי זר (חברה סינית) בפרויקט הקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה בהיקף כולל של כ-9 מיליון ש"ח.

בהתאם להסכם תבצע מרגל עבודות תשתית ומערכות חשמל ובקרה בהתאם בהיקף של כ-9 מיליון ש"ח בשלוש תחנות עתידיות של הקו הירוק לאורך רחוב אבן גבירול בתל אביב. עפ"י הערכת החברה, הצפי הוא לסיום העבודות בפברואר 2023. מזמינת העבודה הראשית בפרויקט הינה חברת נת"ע הממשלתית.

מרגל מערכות בניהולם ובעלותם המלאה של אסא גלעדי (מנכ"ל החברה) ולירן גלעדי (משנה למנכ"ל), בחלקים שווים, מגיעה לצבר שיא של כ-240 מיליוני ש"ח .
החברה הממוזגת, ברנד החדשה, תנוהל ע"י מנכ"ל הקבוצה ירון סילש וסמנכ"ל הכספים אלון הרפז ותתמקד בהקמת פרויקטי תשתיות, מערכות, פלדה ואנרגיה בישראל והודיעה כי בכוונת להיכנס ליזמות אנרגיה בחו"ל.

אסא גלעדי, מייסד, בעלים ומנכ"ל מרגל מערכות מסר: "מרגל ממשיכה להתפתח ולהיות מעורבת בפרויקטים הלאומיים כפי שעשתה בכל השנים האחרונות. בפתיחת השנה, אנו ניצבים עם צבר הזמנות משמעותי בפעילותה המסורתית של מרגל ובפעילויות נוספות שמרגל מפתחת. אנו מאמינים כי נדע ליהנות מהסינרגיות הנובעות מהמיזוג עם פעילות ברנד ולנצל ביחד את כמות הפרויקטים הגדולה בתחומי התשתיות בישראל".

אודות מרגל מערכות
מרגל מערכות בע"מ הוקמה בשנת 1986. מרגל משלבת פעילות קבלנית ותעשייתית ופועלת בשוק התשתיות והמערכות כחברה מובילה ומוערכת שנים רבות. החברה מתמחה בתכנון וביצוע מערכות חשמל, תאורה, בקרה ותקשורת, ופעילה בתחומי התחבורה השונים (כבישים, מחלפים, רכבות וכו'), התעופה והאנרגיה. בנוסף, מרגל הינה הבעלים של מרגל-סריג, מפעל לייצור לוחות חשמל אותו פתחה ב-2019.
מרגל מעסיקה מעל ל-80 עובדים באופן ישיר ועוד עשרות עובדי קבלן על בסיס יומי, וביצעה במהלך השנים מאות פרויקטים שונים בתחומי התשתיות בהצלחה מרובה.
בחודש נובמבר 2020 הודיעה מרגל על מיזוג עם חברת ברנד תעשיות הציבורית (הצפוי להיות מושלם בשבועות הקרובים) שמטרתו ליצור חברת תשתיות המשלבת יכולות נרחבות, ידע וניסיון של שנים ארוכות ושילוב סינרגטי של פעילות קבלנית ותעשייתית בתחומי התשתיות המובילים במדינת ישראל.
-----
כולל הסכם אופציה


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il