TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

שלמה החזקות מפרסמת את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020


אסי שמלצר. צילום ישראל הדרי
מציגה שיפור וגידול בפעילות החברה בתחום הליסינג ופעילות מכירת הרכב למרות משבר הקורונה
הרווח לפני מס מפעילות הרכב והאשראי של הקבוצה מזנק למרות משבר הקורונה ועומד בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2020 על 138 מיליון ש"ח לעומת 79 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-75%, גידול אשר הושפע, בין השאר, משיפור בדמי השכירות, משיפור ברווחי ההון ממכירת כלי רכב ומשיפור באי ניצולת.
שלמה ביטוח מציגה ברבעון זה תוצאות טובות ומגמת התאוששות משמעותית בתיק הנוסטרו של החברה שמסתכמות ברווח נקי של 46 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של שנת 2020, בהשוואה לרווח של 8 מיליון ש״ח בתקופה המקבילה בשנה שעברה
הרווח התפעולי מפעילות הרכב והאשראי ברבעון האחרון עמד על 84 מיליון ש"ח לעומת 59 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנה שעברה
הכנסות הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2020 הסתכמו ב-2.871 מיליארד ש"ח לעומת 2.810 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. גידול שמתרחש בזכות שיפור בפעילות חטיבת הרכב והאשראי ושיפור בשוק ההון
הקבוצה ממשיכה להעמיק את פעילותה בתחום הליסינג הפרטי ומשקיעה משאבים רבים בהטמעת טכנולוגיות חדשות בממשקי השירות ללקוחות
החברה שומרת על דירוג אגרות החוב שלה S&P (AA מינוס) - מהגבוהים בענף
אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה החזקות אמר הבוקר: הקבוצה מציגה היום תוצאות מרשימות, במיוחד ברוח התקופה. ההישגים שלנו הם תוצאה של עבודה קשה של צוות עובדים מקצועי ומיומן ואמון מקהל לקוחות רחב. ניכר שהצרכן הישראלי מתחיל להבין היום ששינוי הרגלי הצריכה בתחום הרכב הוא בלתי נמנע ועליו להכיר באפשרות לעבור לשימוש ברכב כמוצר צריכה, בין אם בשיטת הליסינג, כלי רכב שיתופיים או השכרה לפרק זמן מוגדר בהתאם לצורך ספציפי, בנוסף לאפשרות הרווחת והמוכרת לרכוש כלי רכב. קבוצת שלמה מעניקה את כל קשת המוצרים עבורהקהל הישראלי, הוא "מצביע ברגליים" וזה ניכר בתוצאות הכספיות של הקבוצה.
עוד לדברי אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה: קבוצת שלמה נכנסה לתקופת משבר הקורונה ללא כל התראה מוקדמת כשהיא חזקה ואיתנה. האסטרטגיה שפיתחנו בכל הנוגע למוצרי ליסינג ללקוחות פרטיים והעמקת פעילות C2B והוטמעה בקבוצה לפני כ-6 שנים, מוכיחה עצמה בתקופה האחרונה יותר מתמיד.
אנו ממשיכים להאיץ בימים אלה תהליכי פיתוח, רכישה והטמעה של טכנולוגיות מתקדמות, אשר ייעודן לשפר את חוויית השירות והבטיחות במגוון פעילויות החברה השונות. רק בשבוע שעבר השלמנו בשלמה Sixt השכרת רכבים הטמעת פיתוח טכנולוגי חדש של החברה, המאפשר ללקוחות המעוניינים להשכיר רכב, לבצע את תהליך ההזמנה טרם ההגעה לסניף עוד מהבית או המשרד. מדובר בקפיצת מדרגה בעולם השכרת הרכב בישראל ובעולם, וזה רק צעד אחד מני רבים שיבואו בהמשך, בהם שילוב אפשרות לתשלום באמצעות אפליקציית ביט עבור שירות ההשכרה, ובכך להפחית בצורך של מפגש פיזי בין נותני השירות בסניפים ללקוחות.
למעט פעילות חברת ההשכרה אשר נפגעה כתוצאה מהמשבר והקיפאון בתיירות ותיק הנוסטרו של חברת הביטוח אשר נפגע בתחילת משבר הקורונה ברבעון הראשון השנה וכבר מראה התאוששות משמעותית, הקבוצה מציגה היום תוצאות מרשימות, במיוחד ברוח התקופה.

שלמה החזקות מדווחת הבוקר (יום א') על התוצאות הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020. הכנסות חברת ההחזקות בתשעת החודשים הראשונים שלשנת 2020 עמדו על 2.871 מיליארד ש"ח, בהשוואה ל-2.810 מיליארד ש״ח בתקופה המקבילה אשתקד. רק ברבעון האחרון, הכנסות הקבוצה גדלו בלמעלה מ-100 מיליון ש"ח ועומדות על 1.078 מיליארד ש"ח, בהשוואה ל-970 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנה שעברה.
הרבעון השלישי לשנת 2020 של חברת ההחזקות הסתכם ברווח נקי של 98 מיליון ש"ח, יותר מפי 3 מהרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד שעמד על 29מיליון ש"ח.

חטיבת הרכב והאשראי של הקבוצה מציגה רווח לפני מס שעומד בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 על 138 מיליון ש"ח לעומת 79 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-75%.

חברת שלמה ביטוח מציגה רווח נקי של 46 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של שנת 2020 ומגמת התאוששות משמעותית מההפסד בסך 49 מיליון ש"ח שנרשם ברבעון הראשון, בעיקר, בעקבות הפסדים בתיק הנוסטרו של החברה שהושפעוממשבר הקורונה העולמי, המראה התאוששות. הרווח הנקי לעומת זאת ברבעון המקביל בשנה שעברה עמד על 8 מיליון ש"ח.
הרווח מהשקעות ברבעון השלישי של שנת 2020 הוא בסך 26 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח בסך 14 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנה שעברה.
בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 נרשם רווח של 41 מיליון ש"ח, אשר מגלם את מגמת ההתאוששות המשמעותית מהפגיעה בתיק הנוסטרו. בתקופה המקבילה בשנה שעברה נרשם רווח של 87 מיליון ש"ח אשר כלל, בין השאר, הכנסות מהשקעות בסך של 60 מיליון ₪.

אודות שלמה החזקות
חברת שלמה החזקות, היא קבוצת עסקים פרטית בשליטת משפחת שמלצר העוסקת בתחום ליסינג, השכרה בארץ ובחו"ל ומכירת כלי רכב, ביטוח ואשראי חוץ בנקאי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il