TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קליל תעשיות מסכמת את הרבעון השלישי של השנה עם עלייה דו-ספרתית ברווחים


קליל
מציגה עלייה עקבית ברווח בכל שלושת הרבעונים האחרונים
ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו ב-94.5 מיליון שקל – צמיחה של כ-21% בהשוואה לרבעון קודם ויציבות מול רבעון מקביל אשתקד

שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי עלה ל-33.3%, בהשוואה ל-29.8% ברבעון קודם ובהשוואה לכ-31.0% ברבעון המקביל אשתקד – בעיקר בעקבות גידול בכמויות המכירה, הירידה במחירי האלומיניום והתחזקות השקל

הרווח התפעולי ברבעון השלישי עלה ל-19.6 מיליון שקל, בהשוואה ל-13.1 מיליון שקל ברבעון הקודם ובהשוואה ל-18 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

הרווח הנקי ברבעון השלישי עלה לכ-16.4 מיליון שקל – עלייה של כ-46% בהשוואה לרבעון קודם ועלייה של כ-14% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון עלה ל-22.1 מיליון שקל ובתשעת החודשים הראשונים של השנה עלה ל-47.5 מיליון שקל

במהלך הרבעון השלישי הגדילה החברה את אחזקותיה בחברת הבת רול פרופיל לכ-95%

במקביל לאישור הדוחות, הכריז דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד בסך של 18.0 מיליון שקל – המשקף תשואת דיבידנד של 3.1%

יו"ר דירקטוריון קליל, ובעל השליטה צורי דבוש: "במהלך החודשים האחרונים אנו מזהים גידול עקבי בביקושים למוצרי קליל הנובע, בין היתר, מהרצון של הציבור לשדרג ולעצב את המרחב הביתי כולל עיצוב ושדרוג חלונות הבית לחלונות מעוצבים ומוקפדים. בזכות ההנהלה המקצועית והעובדים המסורים הצגנו ברבעון השלישי תוצאות מרשימות המתבטאות בעלייה כמותית במכירות, שיפור משמעותי ברווחיות ועלייה דו-ספרתית ברווחים. לאור זאת החלטנו לשתף את בעלי המניות בהישגי החברה והודענו היום על חלוקת דיבידנד בסך של 18 מיליון שקל. החברה ממשיכה ליהנות מאיתנות פיננסית גבוהה, ואנו מאמינים שצוות ההנהלה המקצועי שלנו יידע לנצל את קופת המזומנים של קליל לפעילויות שייתמכו ויבססו את מעמדה של קליל כמובילות שוק גם בשנים הבאות".

פרדי אבוקרט מנכ״ל קליל: "אנו שמחים לסכם את הרבעון השלישי של השנה עם עלייה חדה ברווח הנקי לכ-16.4 מיליון שקל ומציגים עלייה עקבית ברווח בכל שלושת הרבעונים האחרונים. ברבעון השלישי הגדלנו את כמויות המכירה של מוצרי קליל, בהשוואה לרבעונים קודמים, בין היתר כתוצאה ממהלכי החדשנות שקליל מנהלת, לרבות גידול במכירות סדרת הדגל באוהאוס. בזכות הגידול בכמויות המכירה של מוצרי קליל, לצד ירידת מחירי האלומיניום והתחזקות השקל, הצגנו ברבעון שיפור משמעותי ברווחיות ועלייה דו-ספרתית ברווחים. במקביל לעשייה זו, פעלנו להגדלת שיעורי האחזקה של קליל בחברת הבת רול פרופיל ל-95% לאור הבנת הפוטנציאל הטמון בתחום התריסים והסינרגיה הצפויה לקליל בשנים הבאות. בימים אלה, אנו שוקדים על עשייה אסטרטגית משמעותית במטרה לאפשר גידול נוסף בפעילות החברה וזאת כדי לוודא שמיצובה החזק של קליל יישמר ואף יתחזק יותר במהלך השנים הבאות".

חברת קליל תעשיות, יצרנית החלונות ופרופילי האלומיניום המובילה בישראל, בהובלת צורי דבוש ובניהולו של פרדי אבוקרט, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה, המלמדות על גידול בכמויות המכירה על אף הסביבה העסקית המאתגרת, עלייה בשיעור הרווח הגולמי בעקבות הירידה במחירי האלומיניום והתחזקות השקל, וכן עלייה דו-ספרתית ברווח הנקי.

עיקרי התוצאות של הרבעון השלישי 2020:
ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכמו ב-94.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-77.9 מיליון שקל ברבעון הקודם ובדומה להכנסות ברבעון המקביל אשתקד. היציבות בהכנסות, ביחס לרבעון המקביל אשתקד, מיוחסת לגידול בכמויות המכירה שקוזז חלקית עם השינוי בתמהיל המכירות והירידה במחיר המכירה הממוצע.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2020 עלה ל-31.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-23.2 מיליון שקל ברבעון הקודם ובהשוואה ל- 29.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2020 עלה ל-33.3%, בהשוואה ל-29.8% ברבעון הקודם ובהשוואה ל-31.0% ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה גם מירידת מחירי האלומיניום ב-3.1% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, לצד התחזקות גבוהה יותר של השקל ביחס לדולר - ברבעון השלישי של השנה השקל התחזק ביחס לדולר בשיעור של3.1%.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2020 עלה ל-19.6 מיליון שקל, בהשוואה ל-13.1 מיליון שקל ברבעון הקודם ובהשוואה ל-18 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח התפעולי נבעה מהגידול האמור ברווח הגולמי.

שיעור הרווח התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2020 עלה ל-20.7%, בהשוואה ל-16.9% ברבעון הקודם ובהשוואה ל- 19.1% ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי של קליל ברבעון השלישי של שנת 2020 עלה ל-16.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-11.2 מיליון שקל ברבעון הקודם ובהשוואה ל-14.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הנקי, ביחס לרבעון המקביל אשתקד, נבע מהעלייה האמורה ברווח התפעולי, וכן מעלייה בהכנסות מימון, נטו, בעיקר כתוצאה מעלייה בשווי תיק ניירות הערך הסחירים של החברה ומשערוך עסקאות אקדמה.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי של שנת 2020 עלה בכ-86% ל-22.1 מיליון שקל, לעומת 11.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - הושפע לחיוב מהגידול ברווח ומהשינויים בהון החוזר.




עיקרי תוצאות תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020:
ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכמו ב-257.9 מיליון שקל, בהשוואה ל-285 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהכנסות נבעה מקיטון בכמויות המכירה ומשינוי בתמהיל המכירות, לצד השפעה ניכרת של משבר הקורונה ובעיקר בתקופת הסגר וההגבלות על הפעילות במשק במהלך החודשים מרץ עד מאי.

הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכם ב-81.6 מיליון שקל, בהשוואה ל-87.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

שיעור הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 עלה ל-31.6%, בהשוואה ל-30.6% בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מירידת מחירי האלומיניום ב-9.6% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, לצד התחזקות השקל ביחס לדולר – בתשעת החודשים הראשונים של השנה השקל התחזק ביחס לדולר ב-3.1%. השפעות חיוביות אלה קיזזו חלקית את ההשפעה השלילית של השינוי האמור בתמהיל המכירות.

הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים שנת 2020 הסתכם ב-48.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-51.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח התפעולי נבעה מהקיטון האמור ברווח הגולמי, בניכוי הירידה בהוצאות התפעוליות, במסגרת הצעדים שנקטה החברה לצמצום הוצאותיה בתקופת משבר הקורונה.

שיעור הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של 2020 עלה ל-18.7%, בהשוואה ל- 17.9% בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה כאמור מהירידה בחומרי הגלם והשינויים בשע"ח, לצד החסכון בהוצאות התפעול במסגרת הצעדים לצמצום ההוצאות בתקופת משבר הקורונה.

הוצאות המימון, נטו בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכמו ב-1.1 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות מימון, נטו בסך של 2.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. המעבר להוצאות מימון, נטו נבע בעיקר מהירידה בשווי תיק ניירות הערך הסחירים של החברה, בעקבות השינויים החדים בשווקי ההון בארץ ובעולם עם התפשטות נגיף קורונה.

הרווח הנקי של קליל בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכם ב-35.7 מיליון שקל, בהשוואה ל-42.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח הנקי נבעה מקיטון האמור ברווח התפעולי, לצד המעבר להוצאות מימון, נטו בעקבות משבר הקורונה וזאת מול הכנסות מימון, נטו בתקופה המקבילה אשתקד.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 עלה ב-34% ל-47.5 מיליון שקל, לעומת 35.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - הושפע לחיוב מהשינויים בהון החוזר.

נתוני מאזן ליום 30.09.2020:
לחברה יתרת מזומנים והשקעות בניירות ערך סחירים בהיקף כולל של 166.0 מיליון שקל, בהשוואה ליתרה בסך של 146.8 מיליון שקל בסוף שנת 2019. לחברה אין התחייבויות פיננסיות.

הונה העצמי של קליל עלה ל-334.8 מיליון שקל, בהשוואה ל- 309.4 מיליון שקל בסוף שנת 2019. ההון העצמי מסך המאזן עומד על כ-80.4%.

השפעות נגיף קורונה:
• מחודש מרץ ועד חודש מאי הייתה ניכרת השפעה של נגיף הקורונה על היקפי המכירות של החברה. מדיניות הסגר שהונהגה במדינה למשך מספר שבועות, במשולב עם קשיים בזמינות עובדים אצל חלק מספקי החברה, גרמו לקיטון בהיקפי המכירות בשיעורים משמעותיים באותה התקופה.
• במקביל לקיטון בהיקפי הפעילות, פעלה החברה, ככל שניתן, להקטנת העלויות - לרבות הוצאת מספר עובדי החברה לחל"ת.
• לאחר הסרת הסגר בסוף חודש מאי 2020, החזירה החברה לעבודה את כל העובדים שהוצאו לחל"ת, נפתחו אולמות התצוגה והופעלו קווי הייצור בהתאם להיקפי הפעילות המשתנים וזאת על פי הנחיות "התו הסגול לעסקים" עד למצב בו שבה פעילות החברה לשגרה בהתאם להנחיות.
• בשל גל תחלואה נוסף, החל מיום 18 בספטמבר 2020, שוב הוטל סגר שבימים אלה נמצא המשק בשלבים של יציאה ממנו, כאשר יצוין כי ענף הבנייה, אליו משתייכת החברה, הוגדר "ענף חיוני" והוחרג מחלק מההגבלות.
• להערכת החברה, חוסנה הפיננסי של החברה, כמתבטא גם ביתרת המזומנים וני"ע הסחירים בסך של 166.0 מיליון שקל, יאפשרו לחברה להמשיך בפעילותה העסקית כסדרה הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

אירועים עיקריים:
• בחודש נובמבר 2020, הכריז דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של 18 מיליון שקל שישולם ביום ה-15 בדצמבר 2020, זאת במסגרת מדיניות חלוקת הדיבידנד של החברה לחלוקה של לפחות 30% מהרווח הנקי השנתי.
• בחודש אוגוסט 2020, רכשה החברה כ-12% מהון מניות חברת הבת רול פרופיל בתמורה ל-9.5 מיליון שקל, כך שלאחר השלמת הרכישה תחזיק החברה ב-94.7% מהון רול פרופיל.
• מתחילת חודש אוקטובר ועד למועד פרסום הדוחות, נרשמה עלייה במחיר האלומיניום הנסחר בבורסת ה-LME בלונדון בשיעור של כ-12%. מנגד, השקל התחזק אל מול הדולר בשיעור של 2.5%.
• בחודש מרץ 2020, אישר דירקטוריון החברה תכנית רכישה עצמית של מניות החברה בהיקף של עד 20 מיליון שקל. עד למועד פרסום הדוחות, רכשה החברה מניות בסכום כולל של כ-1.1 מיליון שקל.

קליל תעשיות, פועלת משנת 1950, נשלטת ומובלת על ידי צור דבוש החל משנת 2001 (64.79%). תחום עיסוקה של החברה הנו עיצוב, ייצור ושיווק של מערכות אלומיניום (חלונות ודלתות מעוצבים) לבניה ולתעשייה. בנוסף, עוסקת החברה בפיתוח, ייבוא ושיווק של פרזולים, אביזרים ומנועי תריסים הנלווים לפרופילי האלומיניום והדרושים לשם ייצור החלונות והדלתות. לקליל תעשיות, חברה בת פרטית, רול פרופיל בע"מ (בבעלות חלקית, 94.7%) העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות תריסים, שלבי תריס - אור וארגזי תריס מפחי אלומיניום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il