TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

עסקת ענק למטריקס: רוכשת את השליטה בחברת גסטטנרטק, החברה המובילה בישראל בתחום המיכון המשרדי, בתמורה לכ- 50 מיליון ש"ח


מטריקס
מטריקס, חברת טכנולוגיות המידע הגדולה בישראל, הודיעה היום על רכישת 51% ממניות חברת גסטטנרטק בתמורה לכ- 49.8 מיליון ₪

מטריקס, חברת טכנולוגיות המידע הגדולה בישראל, הודיעה היום על רכישת 51% ממניות חברת גסטטנרטק בתמורה לכ- 49.8 מיליון ₪. גסטטנרטק היא החברה המובילה בישראל בשוק המיכון המשרדי ומספקת פתרונות כוללים בתחום ההדפסה, ניהול והפצה של מסמכים משרדיים לעסקים וכן בתחום הדפסת התלת מימד (תחום בו היא פועלת באמצעות החברה הבת קליבר הנדסה). לחברה חמישה סניפים בישראל ומרכז לוגיסטי בלוד והיא מעסיקה כ- 155 עובדים. גסטטנרטק מחזיקה בתקן האיכות ISO-9001  ו- ISO-14001 לשמירה על איכות הסביבה.


החברה הבת קליבר הינה מהחברות המובילות בישראל בשיווק והתקנת מדפסות וסורקי תלת-מימד ובהפקת הדפסות תלת מימד. קליבר משווקת סל מוצרים נרחב הכולל כשמונה טכנולוגיות הדפסה שונות, הנבדלות במגוון החומרים, גודל מגש ההדפסה, מהירות ותפוקה, דיוקים ופני שטח, עובדה המאפשרת לה "לתפור" פתרונות תלת-מימד בהתאם לצורכי ותקציב לקוחותיה. קליבר מחזיקה בתקן איכות ISO 9001:2015 והינה ספק מורשה של משהב”ט וכלל החברות הביטחוניות והממשלתיות.


גסטטנרטק מספקת שירות לכ- 7,000 לקוחות עסקיים בישראל והינה ספק מורשה של משהב"ט וחשכ"ל. החברה מעניקה שירות לכ- 35,000 מכונות של יצרניות שונות.  בשנת 2019 רשמה גסטטנרטק סך הכנסות (על בסיס מאוחד) של כ- 106.9 מיליון ₪ ורווח נקי בסך כ- 13.1 מיליון ₪..


גסטטנרטק נמצאת בבעלות קרן ההשקעות סקיי (50%), שמעון מרקוביץ ושרגא הפטלר, המחזיקים ב- 25% כל אחד. מרקוביץ משמש כיום כיו"ר החברה והפטלר כמנהל הכספים הראשי. מנכ"ל החברה הוא עומר שליט, אשר שימש בעבר כמנכ"ל זירוקס ולפני כן מנכ"ל חברת מעתק.


בהתאם להסכם הרכישה גסטטנרטק תמשיך לפעול כחברת בת עצמאית של מטריקס, תוך שימור הנהלת החברה הקיימת, שהתחייבה להמשך העסקה לתקופה בת 3 שנים לפחות. הסכם הרכישה מקנה למטריקס ולמוכרים אופציות הדדיות לרכישת/מכירת יתרת 49% אחזקות החברה.


במטריקס מתכננים ליצור סינרגיה בין פעילותה של החברה בעולם הדפסות התלת מימד לבין Matrix3D, העוסקת אף היא בתחום צומח זה בעיקר בחו"ל.


מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "מטריקס ממשיכה באסטרטגיית הצמיחה שלה באמצעות גידול אורגני, רכישות ומיזוגים בתחומים המשיקים ומשלימים את הפעילויות השונות של החברה. פעילותה של גסטטנרטק וקליבר סינרגטיות ומשלימות את פעילויותינו במספר תחומים. באמצעות רכישה זו נוכל להעשיר את סל הפתרונות הטכנולוגיים שמטריקס מציעה גם לתחום המיכון המשרדי ושירותי ההדפסה וכן בתחום הדפסות התלת ממד, המהווה יעד לצמיחת החברה בישראל ובחו"ל".


גוטמן הוסיף: "גסטטנרטק היא אחת החברות הוותיקות והחזקות בתחום המיכון המשרדי בישראל. לחברה לקוחות והסכמים אסטרטגיים עם אלפי ארגונים מרוצים בישראל, גדולים עד קטנים. אחד היתרונות המרכזיים שמצאנו בחברה הוא צוות ניהולי איכותי, ותיק ומנוסה, אשר ימשיך להוביל ולפתח איתנו את החברה  לטווח ארוך".


שמעון מרקוביץ, יו"ר גסטטנרטק: "אנו שמחים וגאים להצטרף למטריקס – חברת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל. אנו מוצאים במטריקס לא רק בית חם המושרש בשוק הישראלי, אלא גם חברה אשר אנו שותפים לערכי המצוינות והניהול הממוקד המאפיינים אותה. אנו משוכנעים שהחיבור בין שתי החברות יביא להמשך צמיחה של פעילותנו המובילה בתחומי המיכון המשרדי והדפסות התלת-מימד".


 


ניר דגן, שותף מנהל בקרן סקיי: "הסיפוק הגדול שלנו כקרן השקעות, מעבר לתשואה למשקיעי הקרן מהעסקה, הוא בידיעה כי גסטטנרטק, חברה מצוינת ואיכותית, שלעובדיה ומנהליה נקשרנו במרוצת השנים, עוברת לבית חדש וחזק והיא צפויה לשמר את מעמדה המוביל ולהשתבח עוד יותר בחיבור הטבעי עם מטריקס". 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il