TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

תוצאות שיא לרבעון הראשון לא.מ.ת מיחשוב:


הכנסות שיא של 391 מיליון שקל;זינוק של 19% ב-EBITDA ל – 28 מיליון שקל; שיא ברווח הנקי לרבעון הראשון – 12.8 מיליון שקל

תוצאות שיא לרבעון הראשון לא.מ.ת מיחשוב:




הכנסות שיא של 391 מיליון שקל;




זינוק של 19% ב-EBITDA ל – 28 מיליון שקל;




שיא ברווח הנקי לרבעון הראשון – 12.8 מיליון שקל




 




צמיחה של 26% בהכנסות וזינוק של 130% ברווח התפעולי של מגזר פעילות ה-OEM – מנוע הצמיחה הייחודי של החברה והוכחה נוספת ליתרון הטכנולוגי והתחרותי של החברה




 




מודיעה על חלוקת דיבידנד שהושעתה בגין רווחי 2019 בהיקף של 9.5 מיליון שקל




 




 




יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב: "אמת מיחשוב גאה לדווח על ההכנסות הגבוהות אי פעם ועל רווח שיא לרבעון הראשון. הצמיחה והשיפור ברווחיות נובעים ממימוש מוצלח של האסטרטגיה להרחבת הפעילות באמצעות כניסה לשווקי יעד מרכזיים בחו"ל ולתרומתן של הרכישות שביצענו בארה"ב ובאנגליה. ברבעון הראשון של השנה אנו מאחדים את תוצאותיה של חברת Network Allies האמריקאית שאת רכישתה השלמנו במהלך הרבעון, ואשר תרמו לגידול בהכנסות וברווחיות מגזר ה-OEM, ובדעתנו להמשיך ולפעול לבחינת הזדמנויות לביצוע רכישות אסטרטגיות נוספות, ככל שנאתר. תוצאות הרבעון משקפות את המשך חיזוק פעילות ה-OEM הייחודית שלנו והיתרון הטכנולוגי המובנה בה. מידת החשיפה של אמת מיחשוב לענפי משק שנפגעו באופן ישיר ומהותי ממשבר הקורונה מועטה, בעוד בחלק מתחומי הפעילות, דוגמת תחומי תשתיות חומרה ותקשורת, אבטחת מידע ושירותי מחשוב בענן, ניכרה פעילות מואצת בחודשים מרץ ואפריל, ואנו מזהים גם היום ביקוש ער לשירותים ולפתרונות שלנו המסייעים ללקוחותינו להתארגן לעבודה מרחוק. היכולות המגוונות שאמת מיחשוב יודעת להעמיד לרשות לקוחותיה, ובכלל זה פתרונות מחשוב מלאים, ביצוע פרויקטים מורכבים והרכבת מערכות ממוחשבות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, כל אלה מעניקות לנו יתרון תחרותי ומאפשרות לנו לספק מענה מקצועי בחוזים לטווח ארוך עם לקוחותינו, בצד וודאות עסקית גבוהה. כחלק ממדיניותנו לחלק דיבידנד בכל רבעון, אנו מדווחים על חלוקת דיבידנד נוספת בגין רווחי 2019, אשר הושעתה עם תחילת התפרצות מגיפת הקורונה, וזאת במסגרת מחויבותנו להמשך השאת ערך לבעלי המניות".




 




חברת אמת מיחשוב, ספקית מובילה של פתרונות תשתיות מיחשוב בתחומי תוכנה, חומרה והטמעה של מערכות מחשוב מורכבות, מדווחת על הכנסות שיא והגעה לשיא ברווח הנקי לרבעון הראשון. הצמיחה בהכנסות מתבטאת בגידול חד ברווחיות התפעולית וב- EBITDAברבעון הראשון של 2020. החברה מדווחת על רווח נקי של 12.8 מיליון שקל ומודיעה על חלוקת דיבידנד נוסף בגין רווחי 2019 בסך של כ-9.5 מיליון שקל.




 




אמת מיחשוב מוגדרת כחברה חיונית וחווה פעילות מואצת בחלק מתחומי הפעילות כתוצאה מביקוש ער לשירותים ופתרונות על ידי לקוחות, כחלק מההתארגנות לעבודה מרחוק.  




 




הכנסותיה של א.מ.ת מיחשוב ברבעון הראשון של 2020 הסתכמו בכ-391.5 מיליון ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ- 368 מיליון ש"ח ברבעון המקביל, גידול של כ-6.4% שמקורו בהתרחבות פעילות ה-OEM ללקוחות חדשים, בעיקר כחלק מאיחוד לראשונה של חברת Network Allies ( תחום ה- OEM) האמריקאית שרכישתה (70%) הושלמה בסוף חודש ינואר השנה.




 




פעילות ה-OEM ממשיכה להציג גידול משמעותי בהכנסות של כ-26.1% ל-157 מיליון ש"ח, המלווה בגידול ברווחיות הפרויקטים. ההכנסות  במגזר תשתיות המיחשוב הסתכמו בכ-235.1 מיליון ש"ח, ירידה של 4.5% בעיקר בהשפעת הירידה בשע"ח הממוצע של הדולר/שקל.




 




הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2020 הסתכם בכ-64.3 מיליון ש"ח, ומהווה כ-16.4% מסך ההכנסות, אל מול רווח גולמי של כ-55.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל, אשר היווה כ-15.1% מסך הכנסות החברה. הרווחיות הגולמית השתפרה בשל מספר עסקאות בשיעורי רווחיות גבוהים מהרגיל.   




 




הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2020 הסתכם בכ-20.4 מיליון ש"ח, גידול של 21.3% בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-16.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. שיעור הרווח התפעולי הרבעון מהווה 5.2% מסך ההכנסות אל מול שיעור רווח תפעולי של 4.6% מסך ההכנסות ברבעון המקביל. הגידול ברווח התפעולי מקורו בצמיחה בהכנסות וברווח הגולמי והושג חרף תוספת ההוצאות התפעוליות בשל איחוד לראשונה של Network Allies. עיקר השיפור ברווח התפעולי נבע מעלייה של 130% ברווח התפעולי במגזר ה-OEM.




 




ה-EBITDA ברבעון הראשון של 2020 הסתכם בכ-28 מיליון ש"ח, לעומת EBITDA של כ-23.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל, גידול של כ-19.3% שנובע מהעלייה ברווח התפעולי.




 




הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2020 גדל בכ-17.2% והסתכם בכ-12.8 מיליון ש"ח, לעומת רווח של כ-10.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. הגידול ברווח הנקי מיוחס לשיפור ברווח התפעולי.




 




דיבידנד:
החברה מודיעה על חלוקת דיבידנד נוסף בגין רווחי 2019 בשיעור של 21.5 אגורות למניה ובסך כולל של 9.5 מיליון ש"ח. לחברה מדיניות חלוקת דיבידנדים בשיעור של 35%-70% מהרווח הנקי. היום הקובע נקבע ל-24 ביוני 2020.




 




 




אודות א.מ.ת מיחשוב  




קבוצת א.מ.ת מיחשוב פועלת בתחומי ה- IT, ונחשבת למובילת השוק בישראל במתן פתרונות תשתיות מחשוב (תוכנה וחומרה) לסביבות מחשוב מגוונות. הקבוצה פועלת בשני תחומי פעילות עיקריים:




תחום פתרונות תשתיות מחשוב




בתחום פעילות זה עוסקת הקבוצה במתן פתרונות לתשתיות מחשוב (תוכנה וחומרה) בסביבות מחשוב מגוונות, ובמסגרת זו היא עוסקת ביבוא, במכירה, בהתקנה ובהטמעה של מערכות מחשוב מורכבות, מוצרי אבטחת מידע, מערכות אחסון נתונים, פתרונות גיבוי והמשכיות עיסקית , פתרונות מיחשוב ענן, ניהול בסיסי נתונים, מוצרי תוכנה תשתיתית ומוצרים נלווים אחרים המיוצרים ו/או נמכרים ע"י ספקים עולמיים מובילים כגון  Dell- EMC,HPE ,IBM, Lenovo, Oracle, Intel, AWS Veritas, Super-micro,,  Network Appliance ,F5 HDS, Commvault, Splunk, Checkpoint,,  ואחרים; כמו כן מספקות חברות הקבוצה בתחום פעילות זה שירותים מקצועיים מגוונים כגון: ייעוץ, ניהול, הטמעה ותכנון לפרוייקטי מחשוב מורכבים, פתרונות אקטיביים ופסיביים לאבטחת מידע, ניהול בסיסי נתונים, שירותי תמיכה, אחזקה, ושירות למוצרים אלה. במסגרת תחום זה מספקות חברות הקבוצה גם שרותי ניהול תשתיות ופיתוחי תוכנה בשיטת מיקור-חוץ. תחום פעילות ה- OEM (Original Equipment Manufacturer)




במסגרת פעילות זו מתכננת הקבוצה ומבצעת אינטגרציה והתאמה אישית לפתרונות חומרה ו/או אלקטרוניקה של מגוון ספקים איתם קשורה הקבוצה, במוצריהם הסופיים של לקוחותיה . הפעילות בתחום זה כוללת ניתוח ואפיון טכני בהתאם לצרכי הלקוח, תכנון המוצר, איתור פתרונות ורכיבים מתאימים, תהליכי ייצור המערכות והרכבתן וכן תהליכים לוגיסטיים כולל ניהול שרשרת אספקת המערכות המורכבות לפי הגדרות הלקוח. הפעילות כולה מתבצעת במתקני הקבוצה, במערכות ייצור מתקדמות עפ"י סטנדרטים בינלאומיים ובכפוף לכל תקני האיכות המחמירים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il