TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פורמולה מערכות רוכשת 70% ממניות חברת לירם תוכנות פיננסיות בע"מ


גיא ברנשטיין-מנכל פורמולה
הרכישה אשר הושלמה באמצעות חברת הבת מיכפל מאפשרת לקבוצה להרחיב את פעילותה בתחום תוכנות ניהול פיננסיות ייעודיות למשרדי רואה חשבון, יועצי מס, מנהלי חשבונות, חשבים ומנהלי כספים

פורמולה מערכות (1985) בע"מ, (ת"א: פרמלה; נאסד"ק:FORTY), מדווחת היום כי השלימה עסקה לרכישת 70% ממניות חברת לירם תוכנות פיננסיות בע"מ (להלן "לירם") באמצעות חברת הבת מיכפל מיקרו מחשבים בע"מ.


חברת לירם מתמחה זה למעלה מ-35 שנה בפיתוח מערכות ניהול פיננסיות ייעודיות למשרדי מייצגים (רואי חשבון, יועצי מס), מנהלי חשבונות ולחשבים ומנהלי כספים בחברות ובארגונים. פתרונות החברה כוללים בין היתר מערכות לעריכת והפקת דוחות כספיים והצהרות הון, חישובי פחת וניהול הרכוש הקבוע (תחת המותג הוותיק רם-ניהול), פתרונות להפקת מסמכים חשבונאיים ופתרון הנהלת חשבונות כפולה וחד-צידית.  


רכישה זו מהווה מהלך אסטרטגי נוסף להרחבת פעילותה של פורמולה בתחום ניהול מערכות פיננסיות ייעודיות בו היא פועלת כיום באמצעות קבוצת מיכפל, המתמחה במתן פתרונות משולבים בתחום מערכות שכר ונוכחות עובדים לרבות מתן שירותי תפעול פנסיוני, ומאפשרת לפורמולה להציע סל פתרונות רחב יותר ללקוחותיה המותאם לצרכיהם.


בחודשים האחרונים, השלימה לירם את השקתה של פלטפורמה "רמפלוס 360" המהווה מערכת מודולרית בסביבת עבודה אחת (מקומית או בענן) של פתרונות החברה. המערכת החדשה, המאפשרת עבודה בענן, הוכיחה את יעילותה בזמן משבר הקורונה בכך שאפשרה למייצגים  ולמנהלים  להתנהל בסביבה המאתגרת ולספק שירות חיוני ללקוחותיהם גם בזמן הסגר, תוך הבטחת ייעול תהליכי עבודה, חיסכון בזמן ומניעת טעויות.


רמי ליבנת מנכ"ל לירם: אני מאמין מאוד ביכולותיה של פורמולה, קבוצה מובילה המשלבת ניהול עסקי יציב לצד אסטרטגית צמיחה מוכחת לאורך שנים, לפתוח בפני לירם אפשרויות להתרחבות במגוון רחב של נושאים בתחום הניהול המשרדי תוך העמקת הקשר עם לקוחותיה. כחברה בעלת ניסיון ומוניטין של למעלה מ- 35 שנה, לירם שואפת להמשיך ולהוביל את שוק מערכות הניהול הפיננסיות ולאפשר ללקוחותיה לשפר תהליכי עבודה ולהתייעל בהתאם לצו השעה."


משה חיטלמן מנכ"ל מיכפל: "החיבור עם לירם מהווה מכפיל כוח ביכולתנו להמשיך ולספק פתרונות תוכנה מתקדמים עבור לקוחותינו הכוללים עשרות אלפי משתמשים בכל הארץ ובכל מגזרי המשק ויוצרת פלטפורמה מלאה של מוצרים בשילוב עם ייעוץ מקצועי בנושאי שכר, דיני עבודה ודיני מיסים המיועדים למשרדי מייצגים (רואי חשבון, יועצי מס), מנהלי חשבונות ולחשבים ומנהלי כספים בחברות ובארגונים."


 


 


גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות: "רכישתה של לירם מצטרפת לשורה של מהלכים אסטרטגיים להגדלת היצע הפתרונות ונתח השוק שלנו בענף שירותי השכר ומשאבי אנוש, בו אנו פועלים מאז רכישתה של מיכפל בתחילת שנת 2017. פעילותה של לירם הינה סינרגטית ומשלימה לפעילותה של פורמולה בתחום השכר, ואנו מעריכים כי רכישתה תביא להעמקת פעילותנו בתחום לצד הרחבת פעילותה של לירם באמצעות נכסיה של פורמולה ופעילותה העסקית".


פורמולה מערכות הינה אחת מקבוצות התוכנה הגדולות בישראל ובין היתר עוסקת במתן שירותי ייעוץ תוכנה, פיתוח מוצרי תוכנה קנייניים ואספקת פתרונות עסקיים מבוססי מחשב. הקבוצה, שמניותיה נסחרות בבורסות בתל-אביב ובניו-יורק, פועלת באמצעות החברות הציבוריות בקבוצה: מטריקס, סאפיינס ומג'יק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il