TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

יערה בנבנישתי מצטרפת לחברת מיט-טק


יערה בנבנישתי צלם גולי כהן
יערה בנבנישתי: "כבר מספר שנים שאני תומכת בשינוי לתזונה נטולת אכזריות, ללא התעללות, פגיעה והרג של בעלי חיים"

חברת מיט-טק המפתחת טכנולוגיה לייצור בשר מתורבת מודיעה כי התקשרה בהסכם העסקה עם אשת העסקים, הדוגמנית והשחקנית – הגב' יערה בנבנישתי, המקדמת אג'נדה לקיום אורח חיים בריא, מזון טבעוני וסביבה ירוקה במדינות שונות בעולם.


במסגרת הסכם העסקתה, תקדם הגב' בנבנישתי את החברה בהיותה אחראית על קשרי משקיעים במדינות שונות בארצות הברית, כשהדגש הוא לקדם קשרי משקיעים בתעשיית הבידור האמריקאית המזוהים בקידום ותמיכה של אג'נדה לקיום אורח חיים בריא, מזון טבעוני וסביבה ירוקה.


שילובה של הגב' בנבנישתי בחברה הינו חלק מאסטרטגית החברה להיחשף לשוק הבינלאומי, ובעיקרו השוק האמריקאי, בו תחום הטבעונות והקיימות הינו בעל עניין מוגבר. אנו מאמינים שתרומתה של הגב' בנבנישתי לקידום החברה בקרב מובילי דעת קהל אמריקאים תהיה משמעותית מאוד לחברה.


תהליך ההדפסה של החברה, אשר עושה שימוש בתאי גזע, הינו תהליך שעל בסיסו מופק בשר נקי ללא הרג של בעלי חיים. תהליך זה מתיישב בכפיפה אחת עם האג'נדה של הגב' בנבנישתי והוא יאפשר, בעתיד הקרוב, לצרוך בשר נקי ומוסרי המכיל רכיבים בריאים, נקיים מזיהומים וללא הרג של בעלי חיים.


החברה תפרסם דוח הקצאה כדין בכל הנוגע לתנאי ההעסקה ההוניים של הגב' בנבנישתי, ומודה לגב' בנבנישתי על האמון שהביעה בקידום הטכנולוגיה של החברה לייצור בשר מתורבת.


יערה בנבנישתי: "כבר מספר שנים שאני תומכת בשינוי לתזונה נטולת אכזריות, ללא התעללות, פגיעה והרג של בעלי חיים. השינוי המדהים שמיט-טק עתידים לייצר הוא בלתי נמנע לשינוי הסביבתי הכל כך מתבקש שכל אסונות האקלים סביבנו מזכירים לנו שחייב להתרחש בהקדם. אני מאמינה שגם הפעם ישראל תהיה בחוד החנית של השינוי והצוות הזה יוביל את המהלך שיהיה העתיד של כולנו."


מנכ"ל מיט-טק, שרון פימה: "אנו שמחים מאוד על הצטרפותה של יערה לחברת מיט-טק ובטוחים ביכולתה לסייע ולקדם את שליחותה של החברה כפורצת דרך בתחומה. אנו מאמינים כי הטכנולוגיה שמיט טק מפתחת ליצירת בשר מתורבת תיתן פתרון בשני כיוונים. האחד בתחום המזון בו נדרש פתרון טכנולוגי בכדי לעמוד בביקוש ההולך וגדל בעולם והשני, פתרון לבעיה האתית, סביבתית והאקולוגית הכבדה שנגרמת כתוצאה מגידול תעשייתי של בעלי חיים למאכל."


פימה הוסיף: "המודעות הגבוהה לנושא הקיימות, לסביבה ירוקה ולצמצום הפגיעה והסבל הנגרם לבע"ח בעולם, הינם בסיס חשוב לקידומה של מיט-טק כמובילת פתרון חשוב ובעל ערך משמעותי, מעבר להיותה חברה עסקית. יערה, בהיותה משפיענית בתחום, תהווה שגרירה חשובה עבורנו בתעשייה."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il