TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קבוצת אלקטרה מרחיבה פעילותה בארה"ב


איתמר דויטשר. צילום - לירון אלוני
רוכשת את השליטה בחברת F.W.Sims בהשקעה ראשונית של כ-67 מיליון ש"ח
רוכשת את השליטה בחברת F.W.Sims, חברה ותיקה ומובילה לעבודות מיזוג אוויר בניו יורק – בהשקעה ראשונית של כ-67 מיליון שקל

ההיקף השנתי של פעילות אלקטרה בארה"ב צפוי להגיע לכ-1.2 מיליארד שקל

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה: "עיסקה זו מהווה המשך ישיר להתרחבותנו בשוק האמריקאי עם הקמת Electra USA בתחילת 2019 ורכישת 2 חברות מובילות בתחום האלקטרו-מכניקה. בכוונתנו לפעול להמשך ביסוס מעמדנו בזירה הבינלאומית, תוך איתור הזדמנויות השקעה אטרקטיביות העולות בקנה אחד עם האסטרטגיה של אלקטרה, שבסיסה מעגל רחב של שירותים מקצועיים לענף הנדל״ן והתשתיות".

קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, מרחיבה את פעילותה בשוק האמריקאי – בהמשך להקמת Electra USA ורכישת החברות Hellman Electric ו- Gilston Electrical לפני כשנה, אלקטרה מודיעה היום על כניסתה לתחום מיזוג האוויר, ובכך הופכת את Electra USA לקבלן אלקטרו-מכאני מהגדולים בעיר ניו יורק עם פעילות בהיקף שנתי של כ-1.2 מיליארד שקל וצבר הזמנות לתחילת 2020 בסך של כ-1.7 מיליארד שקל.

Electra USA, חברה-בת בבעלותה המלאה, מדווחת היום כי חתמה על הסכם מחייב לרכישת 56% מהון המניות של חברת F.W. Sims, חברה קבלנית ותיקה הפועלות בתחום עבודות מיזוג אויר בעיר ניו יורק – בהשקעה ראשונית של כ-67 מיליון שקל.

חברת F.W. Sims הינה חברה משפחתית אשר הוקמה בשנת 1976 ומתמחה בעבודות מכאניות מורכבות בתחום המיזוג אויר לתשתיות, תחבורה, מסחרי ועוד. החברה מעסיקה כ-200 עובדים, שותפה לפרויקטים המובילים בעיר ובעלת צבר עבודות של כחצי מיליארד שקל.

במועד השלמת העיסקה תשלם אלקטרה, בתמורה למניות הנרכשות, סך כולל של כ-19.4 מיליון דולר במזומן. כמו-כן, העיסקה כוללת אופציות רכישה/מכירה הדדיות למניות החברה הנותרות בידי המוכרים הניתנות למימוש מתום 5 שנים ממועד השלמת העיסקה, אשר כפופה להסכמתם של צדדים שלישיים.

בשבוע שעבר החלה מניית החברה להיסחר רשמית במדד המוביל ת"א-35 של בורסת ת"א, ובמקביל השלימה החברה גיוס הון של כ-183 מיליון שקל. אלקטרה סיכמה את תשעת החודשים הראשונים של 2019 עם עלייה של כ-15% בהכנסות לכ-5.14 מיליארד שקל, לצד עלייה ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות שהסתכם בתקופה זו בכ-188 מיליון שקל.

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לקבוצה הקבלנית המובילה בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות ואחזקה; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il