TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פורסייט קיבלה הזמנה לאבטיפוס למערכת QuadSight® מיצרן רכב יפני ששוויו מיליארדי דולרים


פורסייט
יצרן הרכב הזמין את המערכת מיד לאחר שהשתתף בסדרת הדגמות טכנולוגיות מוצלחות שנערכו ביפן

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום על מכירה נוספת של אבטיפוס למערכת QuadSight®, מערכת הראייה הממוחשבת המבוססת ארבע מצלמות ומיועדת לשוק הרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי. מערכת האבטיפוס הוזמנה על ידי אחד מיצרני הרכב המובילים בעולם - חברה יפנית ששוויה מיליארדי דולרים. בקשתו של היצרן היפני לאספקה מהירה של המערכת, מעידה על הצורך שקיים בשוק .


יצרן הרכב היפני השתתף בהדגמות טכנולוגיות חיות שנערכו ביפן בסוף חודש ינואר 2020. במהלך ההדגמות הטכנולוגיות מערכת QuadSight נבחנה בשטחי הלקוח במספר תרחישים מוגדרים מראש. מכירת מערכת האבטיפוס מחזקת את חשיבות האסטרטגיה של החברה לבצע הדגמות בזמן אמת של מערכת QuadSight ומציעה לשותפים אסטרטגיים פוטנציאליים הזדמנות לחוות את המערכת בזמן אמת ולהבין בצורה יעילה את יכולות הגילוי יוצאות הדופן שלה.


החברה מתכוונת להרחיב את המודעות לפתרונות הייחודיים שלה, לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולהרחיב את נוכחותה אצל יצרני הרכב וספקי המשנה, וזאת על ידי מכירת מערכות אבטיפוס נוספות. החברה מאמינה כי בחינת הטכנולוגיה שלה מקרוב על ידי לקוחות פוטנציאליים, עשויה להוביל לשיתופי פעולה עתידיים בתחום המחקר והפיתוח, אינטגרציה, ייצור ותחומים נוספים.

אודות מערכת QuadSight®
מערכת QuadSight הושקה בחודש ינואר 2018 בתערוכת Consumer Electronics Show בלאס וגאס, ארה"ב. החברה מאמינה כי מערכת QuadSight הינה מערכת הראייה הממוחשבת מבוססת ארבע מצלמות המדויקת ביותר בתעשייה, אשר מציעה יכולות גילוי יוצאות דופן לרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי.


באמצעות היתוך חיישנים, מערכת QuadSight משלבת אור המוחזר ממצלמות אור נראה עם אנרגיה תרמית המתקבלת ממצלמות אינפרא-אדום ארוך-טווח ומאפשרת גילוי מדויק של מכשולים מכל צורה וחומר, בכל תנאי תאורה ומזג אוויר - לרבות בחשיכה מוחלטת, גשם, ערפל וסנוור. מערכתQuadSight המבוססת על טכנולוגיה ביטחונית מוכחת ורבת שנים, מציעה לרכבים אוטונומיים יכולות ראייה מעבר לאלה של העין האנושית ומפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים ופגיעות.

אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות חישה לתעשיית הרכב. באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ ואיי-נט מובייל בע"מ, חברות הבת אשר בבעלותה המלאה, פורסייט מפתחת מערכות ראייה ממוחשבת "in-line-of sight" והן יישומים סלולאריים "מעבר לטווח הראייה". חיישן הראייה הממוחשבת של פורסייט הינו מערכת מבוססת ארבע-מצלמות, המשתמשת בניתוח וידאו תלת-מימדי, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה, והיתוך חיישנים. היישום הסלולארי של איי-נט מובייל הינו מערכת V2X (vehicle-to-everything) למניעת תאונות דרכים המבוססת על ניתוח מרחבי בזמן אמת של תנועת המשתמשים.


מערכות החברה נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא, ופונות לשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה מעריכה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il