TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

עננים, חדשנות, חלל ומה שביניהם – Nutanix מסכמת עשור


צוות נוטניקס ישראל יחד עם אורחי נוטניקס העולמית על בימת הכנס. קרדיט: ניב בקנטור
החברה ציינה יום הולדת 10 בכנס השנתי Next on Tour Tel Aviv

חברת תוכנת מחשוב הענן Nutanix, ערכה לאחרונה זאת הפעם השלישית ברציפות את הכנס השנתי שלה, NEXT on Tour in Tel Aviv, במרכז האירועים אווניו שבקרית שדה התעופה. הכנס, שנערך בהנחיית אמן החושים שימי אטיאס, התקיים על רקע חגיגות יום הולדת 10 לחברה הבינלאומית. בכנס הציגו דוברי Nutanix כיצד פתרונות התוכנה בענן, פתרונות ניהול הדאטה ופתרונות מחשוב למשתמשי הקצה של החברה, מסוגלים לסייע לארגון לבנות בפשטות מערכי ענן גמישים וחכמים.


אנדרו ברינדד – סמנכ"ל תפעול למערך המכירות של איזור אירופה ב-Nutanix, פתח את האירוע ואמר: "חגיגות עשר השנים לנוטניקס גרמו לנו לבחון את העבר- מדוע הקמנו את החברה, מה רצינו להשיג ולאן מועדות פנינו. אחד הדברים המעניינים ביותר שגילינו הוא שאם בעבר מרבית הידע והניסיון שלנו היו במסגרת העבודה, שם היינו חוקרים ולומדים על מנת להבין אילו מודלי צריכה דרושים ללקוח, היום אנחנו מקבלים את התשובות לכך מהרגלי הצריכה בחיי היום יום, בפעולות שגרתיות פשוטות ובשיחות עם הילדים, בני זוג, עם חברים. העולם השתנה מקצה לקצה ולאורך כל הדרך נוטניקס דאגה להתאים את עצמה ולהשתנות בהתאם לצרכי השוק ולדרישות הלקוח. זאת משום שהגישה שלנו בחברה היא בחינה של מה הלקוח צריך ורוצה ולא מה אנחנו רוצים למכור לו".


ג'יימס ברינדד ציין בדבריו כי לקוחות רבים לא רוצים להיות מחוייבים למערכת אחת אלא הם מחפשים גמישות. לפיו, "נוטניקס מציעה למגוון חברות בסדרי גודל שונים פלטפורמה אחודה שמותאמת לצרכי הלקוח ומשתנה בהתאם לדרישותיו. ללקוחות ישנה אפשרות לבחור את הפתרון הנכון ביותר עבורם, להוסיף, להוריד ולבצע התאמות ולהתמקד במה שבאמת חשוב להם לבצע".


חיים מלמד, מנהל הנדסת מערכות בכיר ב-Nutanix בישראל, העביר הרצאה בנושא – עננים פרטיים, עננים ציבוריים ומה שביניהם. לדבריו, "הענן הציבורי והענן הפרטי כאן כדי להשאר הרבה שנים קדימה. הענן הציבורי לא בהכרח מתאים לכל ארגון או חברה. ישנן שיטות עבודה שניתן ליישם רק בענן הפרטי ושאינן מתאימות לענן הציבורי". מלמד התייחס לנושא החשש מן המעבר לענן בהיבט אבטחת המידע ואמר – "מכיוון שאנחנו עובדים עם לקוחות ביטחוניים רבים, אנחנו מחוייבים לסטנדרטים מחמירים ביותר של אבטחת מידע. המעבר לענן יכול וצריך להיות מאובטח ובוודאי לאפשר לשמור באופן הטוב ביותר על הנכסים הקריטיים בארגון. זהו עקרון שמנחה אותנו בתהליכי היישום שאנחנו מבצעים במעבר לענן".


ניר הולנדר, מנהל פעילות Nutanix ישראל, סקר בפני האורחים את פעילותה של נוטניקס בישראל בהיבט העסקי והחברתי. לפיו, "פעילות החברה בישראל נפרסת על מגוון רחב של ורטיקלים, ביניהם ביטחון, פיננסים, חינוך, הייטק ועוד". בנימה יותר אישית אמר הולנדר, כי "מעבר למספרים, לכל חברה יש את התרבות שלה. בערכי התרבות של נוטניקס ישנה האידיאולוגיה לתת בחזרה לכל קהילה בה היא פועלת. בישראל חברה נוטניקס לעמותת 'גדולים מהחיים' על מנת לסייע לה בקידום יוזמה מדהימה שנקראת 'גן החלומות', המיועד לילדים שמחלימים מסרטן אשר במהלך טיפולי ההחלמה נפגעה המערכת החיסונית שלהם, דבר שלא מאפשר להם ללכת למסגרות חינוך רגילות".


ג'וליה אובריאן – סגנית נשיא בכירה ומנהלת מערך השיווק ב-Nutanix, ועופר דורון, מנכ"ל EVR Motors, שהיה אחראי על פרויקט "בראשית", ניהלו שיחה על הבמה בנושא חדשנות, חלל וטכנולוגיה, על רקע הפרויקט המורכב על התעשייה האווירית בישראל. בין היתר השניים דנו באתגרים שחווה הפרויקט בדרך, הספקנים שליווי אותו, הדבקות במטרה, המוטיבציה להצליח והיעדים השאפתניים שהוצבו עבורו.


בנוסף, עסק הכנס ביכולות מפתח שנדרשות לבניית אסטרטגיית ענן היברידית מוצלחת, וכיצד ניתן להטמיע ניהול מחזור חיי מוצר המונע על ידי למידת מכונה (ML) או בינה מלאכותית (AI) על מנת להבטיח חוויות לקוח וחווית עובד אידיאליות. במהלך הכנס דנו בשאלה כיצד אחסון מאוחד יכול לסייע לאיסוף תובנות עסקיות מנתוני הארגון ובוצעו הדגמות חיות בפני האורחים על מנת להמחיש כיצד כל אלו מתרחשים בפועל.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il