TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מודיעין עיר חכמה


מודיעין - עיר חכמה
הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב

"עיריית מודיעין מכבים רעות תהפוך את הפארק הטכנולוגי לאזור חכם." כך עדכן השבוע ראש העיר, חיים ביבס, על חתימת ההסכם עם חברת TSG להקמת תשתיות חכמות באזור הפארק הטכנולוגי הכוללות מצלמות חכמות, חיישני ניטור, ומערכת שליטה ובקרה שתעביר מידע "און ליין" למרכז התפעול העירוני ואף לצג הסלולרי שלכם.
חברת TSG חברת ההייטק הביטחונית, המתמחה בפיתוח ואינטגרציה של מערכות לעיר חכמה, זכתה במכרז שפרסמה מנהלת אופק, החברה האחראית על ניהול ופיתוח אזורי התעסוקה והמסחר של מודיעין מכבים רעות לתכנון, אספקה והתקנת מערכת "עיר חכמה" באזורי המסחר והתעסוקה של העיר – הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב. שותפים לחברת TSG בפרויקט חברת פרטנר וחברת מגלקום.

TSG תתקין במהלך החודשים הקרובים שני סוגי מצלמות: סוג אחד הינו מצלמות אבטחה אשר נועדו להגברת תחושת המוגנות והביטחון מערכת המצלמות תשלוט ביציאות ובכניסות למתחמים, ותשדר לאורך כל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע, למוקד הביטחון העירוני ויוכלו לזהות כלי רכב, צבעים ופרטים נוספים לזיהוי, בעת הצורך. סוג אחר של מצלמות שיוצב ברחבי המתחמים הוא מצלמות מתנייעות שמסוגלות לצלם 360 מעלות באיכות גבוהה ובכך למדוד תנועת כלי רכב, לאתר תקלות ולספק שירות איכותי, טוב ויעיל לתושבים בתחומים רבים כמו ניקיון, אבטחה ועוד.


החיישנים יאפשרו לעירייה לקבל בזמן אמת ניטור של מדדים הרלוונטיים לאזורים כמו זיהום אוויר, רעש טמפרוטורה וכן הלאה. חיישנים אלה ואחרים יעבירו מידע מהיר וזמין למערכת השליטה והבקרה של העירייה שיצויד בצגים חכמים אינפורמטיביים מרחוק, שתאפשר אינטגרציה בין המערכות השונות. כמו כן, החברה תניח תשתית של סיבים אופטיים שיאפשרו פריסת תקשורת אלחוטית המאפשרת גישה לאינטרנט לבאי הפארק טכנולוגי ומרכז עינב במהירות של לכל הפחות 300 Mb.


ראש העיר חיים ביבס: " מודיעין מכבים רעות היא העיר המתוכננת ביותר במדינת ישראל, וככזו היא פורצת דרך בכל הנוגע לקדמה ולטכנולוגיה. הפיכת הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב לאזורים חכמים מהווה יריית פתיחה לקראת הפיכתה של העיר למעבדה לערים חכמות בישראל, כאשר בשלב הבא יוטמעו פתרונות טכנולוגיים נוספים ברחבי העיר. באמצעות 'העיר החכמה' נוכל לנצל את המידע והטכנולוגיה בכדי לנהל נכון יותר את משאבי העירייה, ובכך נוכל, כפי שעשינו זאת בשנים האחרונות להפנות את התקציבים שייחסכו, להשקעות בחינוך ובציבור הגמלאים ובמקביל, לספק שירות טוב יותר ונגיש לתושבים ועל ידי כך להפוך את החיים של כולנו לנוחים, דיגיטליים וחכמים יותר."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il