TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

וואן טכנולוגיות מודיעה על קידום מנהלים בארגון


שלי כהן. (צילום: איל פרידמן)
שלי כהן ימונה למנכ"ל החברה לאוטומציה; אורי אנוך ימונה לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה

מינויים נוספים:
שלום דיין ימונה למנכ"ל חטיבת התשתיות; עדי שיין ימונה למנהל מערך המכירות ללקוחות אסטרטגיים; ששי שילה ימונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של תחום המגזר הציבורי; ויעלה בש תמונה לסמנכ"לית הכספים של מגזר התוכנה בקבוצה

עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות: "אנו משלימים בימים אלה סבב של מינויים בהנהלתה של קבוצת וואן טכנולוגיות, במסגרתו אנו מקדמים מנהלים בעלי ניסיון לתפקידי מפתח, ובמקביל מקדמים את דור המנהלים הצעיר לתפקידים משמעותיים. אנו גאים על כך, שמנהלים רבים שלנו מתפתחים בתוך המערכת, ומקודמים לתפקידים בכירים, כאשר הם מביאים עימם את הניסיון שצברו גם לתפקידיהם החדשים.

שלי כהן, סמנכ"ל הכספים של הקבוצה ב-13 השנים האחרונות, ימונה לתפקיד מנכ"ל החברה לאוטומציה, שהינה אחד ממנועי הצמיחה של החברה. את מקומו כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה ימלא אורי אנוך, העובד בחברה כ-12 שנה. במקביל אנו מודיעים על שורה של מינויים חשובים נוספים, ביניהם שלום דיין, שהצטרף לחברה לפני כ-20 שנה, ועתה מתמנה לתפקיד מנכ"ל חטיבת התשתיות, וואן שילוב מערכות; עדי שיין ימונה לתפקיד אסטרטגי בשדרת הניהול כמנהל מערך המכירות של הלקוחות האסטרטגיים; ששי שילה ימונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי של תחום המגזר הציבורי בחברה; ויעלה בש תמונה לסמנכ"לית הכספים של מגזר התוכנה בקבוצה. אני מאמין, כי מינויים אלה יתמכו בהמשך צמיחתה המואצת של וואן בשנים הקרובות".

חברת וואן טכנולוגיות משלימה בימים אלה מהלך משמעותי של קידום מנהלים בכירים לתפקידי מפתח בתוך הקבוצה. להלן המינויים המרכזיים שבוצעו בשורות הקבוצה:
שלי כהן, סמנכ"ל הכספים של קבוצת וואן ב-13 השנים האחרונות, יקודם לתפקיד מנכ"ל החברה לאוטומציה, העוסקת בפיתוח שיווק והטמעה של מערכות תוכנה ושכר למגזר המוניציפלי, המהווה כיום את אחד ממנועי הצמיחה של וואן.


אורי אנוך יחליף את שלי כהן בתפקיד סמנכ"ל הכספים של הקבוצה. אורי הצטרף לקבוצת וואן לפני כ-12 שנה, ובשנים האחרונות כיהן כמנהל הכספים של חברת הבת, וואן שילוב מערכות.


ששי שילה, שכיהן כמנכ"ל החברה לאוטומציה ב-4 השנים האחרונות, עובר למטה הקבוצה וימונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי של תחום המגזר הציבורי בקבוצת וואן.


עדי שיין, שניהל ב-12 השנים האחרונות את וואן שילוב מערכות, לקח על עצמו תפקיד חדש ומאתגר של ניהול מערך המכירות ללקוחות האסטרטגיים של הקבוצה, אשר נדרשים לפתרונות מורכבים וחוצי-ארגון.


שלום דיין, שהצטרף לקבוצת וואן לפני כ-20 שנה, יחליף את עדי שיין, וימונה למנכ"ל וואן שילוב מערכות, המהווה את חטיבת התשתיות של קבוצת וואן. דיין כיהן ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות של החברה.
יעלה בש תמונה לסמנכ"לית הכספים של מגזר התוכנה בקבוצת וואן.

קבוצת וואן האיצה את קצב הצמיחה שלה בשנה האחרונה תוך הרחבת פעילותה הקיימת וכניסה לתחומים חדשים.

וואן טכנולוגיות סיימה את תשעת החודשים הראשונים לשנת 2019 עם תוצאות שיא. החברה הציגה צמיחה של כ-15% בהכנסותיה לכ-1.2 מיליארד שקל, עלייה של כ-42% ברווח התפעולי לכ-92 מיליון שקל, וגידול של כ-32% ברווח הנקי לכ-64 מיליון שקל.

וואן טכנולוגיות תוכנה הינה אחת מחברות ה-IT המובילות בישראל. החברה מספקת פתרונות טכנולוגיים לאלפי לקוחות במגזרי המשק השונים. בחברה מועסקים כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל. מניית החברה נכללת במדד ת"א 125. מנכ"ל החברה הוא מר עדי אייל.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il