TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Wix חושפת את Editor X - ממשיכה להוביל את שוק יצירת האתרים


Wix.com
פלטפורמה חדשה המציעה יכולות מתקדמות המכוונת למעצבים וסוכנויות לבניית אתרים

היום תפתח ההרשמה לבטא הסגורה של Editor X 

חברת Nasdaq:WIX) Wix.com Ltd), חשפה היום את Editor X, פלטפורמה ליצירת אתרים המציעה יכולות עיצוב וארגון תוכן מתקדמות המכוונות למעצבים וסוכנויות לבניית אתרים. משטח העבודה (Canvas) הרחב והגמיש מאפשר שימוש בטכנולוגיית CSS מודרנית הכוללת Flexbox ו-Grid, כאשר כולם ניתנים לשימוש באמצעות drag and drop, ומאפשרים למעצבים ובוני אתרים להגדיר את המיקום המדויק והסטיילינג של אלמנטים בכל תצוגת מסך ((viewport.

יכולות העיצוב המתוחכמות, והגישה הנוחה לטכנולוגית ה-CSS משתלבות עם הפתרונות העסקיים של Wix, ובנוסף ליכולות הקוד המתקדמות בעת הצורך, מאפשרות יצירה של אתרי אינטרנט משמעותיים ומורכבים בקנה מידה גדול.

"אנחנו מבינים את הצרכים המשתנים של המעצבים ושל הלקוחות שלהם, ואנחנו ממשיכים ליצור פתרונות חדשים כדי לתת מענה לצרכים המתוחכמים והמגוונים שהם דורשים," אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד Wix" .Wix מיצבה את עצמה כמובילה בשוק עשה-זאת-בעצמך, ובו זמנית אנחנו נותנים מענה לאלה שבונים אתרי אינטרנט עבור אחרים. Editor X, הוא הפתרון למשתמשים אלה, שמחפשים פתרונות עיצוביים מורכבים."

פרטי המוצר:
Editor X עושה שימוש אינטואיטיבי בטכנולוגיית Drag and drop, מאפשר עיצוב רספונסיבי ללא צורך בכתיבת קוד וכולל את המאפיינים הבאים:

Grid Layouting מערכת מתקדמת דו-מימדית לסידור אלמנטים המבוססת על CSS Grid
Docking עיגון אלמנטים למיקום ספציפי על מסכים בגדלים משתנים
Stack and scale media מאפשר התנהגות רספונסיבית רציפה
Text scaleשינוי פונטים משתנה בהתאם לגודל המסך
Flex Layouter מערכת ארגון תוכן חכמה המסתמכת על טכנולוגיית Flexbox, ומארגנת אוטומטית אלמנטים על מסכים בגדלים שונים


Advanced sizing controlהגדרת גודל האלמנט כקבוע או משתנה תוך שימוש במגוון יחידות CSS
Custom Breakpointsהיכולת להגדיר עיצוב מותאם לכל גודל מסך ולא רק עבור מכשירים נפוצים
Wix Design Systemמציע יחידות תוכן מעוצבות הכוללות יכולות רספונסיביות התואמות לפלטת הצבעים של האתר
Flexible Canvasמשטח עבודה (Canvas) גמיש הכולל ידיות לשינוי גודל המסך ומאפשר לראות ולעצב בקלות בגדלי מסכים שונים
Drag and drop functionalityהפתוח לכל כלי העיצוב המתקדמים

אברהמי הוסיף, "הפלטפורמה מציעה יכולות עיצוב מתקדמות ובו זמנית מאפשרת את הגישה הנוחה ביותר ל- CSS. היא נבנתה כדי להעצים יוצרי אתרים המעצבים לכל המכשירים, ולמנף את הטכנולוגיות האחרונות כדי להפוך את החזון שלהם למציאות. השילוב של Editor X, היכולת להשתמש בקוד בעת הצורך, וההיצע המקיף של הפתרונות העסקיים, מציב את Wix כפתרון לכל צרכי הלקוחות".

לעמוד הנחיתה ולהרשמה לבטא: editorx.com


אודות Wix.com
Wix.com הינה פלטפורמה גלובלית מובילה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט, עם למעלה מ- 160 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם כיום. Wix נוסדה על התפיסה כי רשת האינטרנט צריכה להיות נגישה לכל לפתח, לייצור ולשתף תוכן. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, מאפשרת Wix למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. Wix ADI, ה-אדיטור של Wix, שוק האפליקציות Ascend by Wix ו- Corvid by Wix מאפשרים למשתמשים לבנות ולנהל נוכחות דינאמית דיגיטלית. מטה חברת Wix ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בבאר שבע, ברלין, סן פרנסיסקו, ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס, סאו פאולו, וילנה, קייב, דבלין, טוקיו וניפרו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il