TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אוטוטוקס מכריזה על פרויקט ה-C-V2X הגדול הראשון שלה


אוטוטוקס
מערך השבבים של אוטוטוקס נבחר לתוכנית ייצור סדרתי בסין של יצרן רכב עולמי מוביל

חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, מובילה עולמית בפתרונות תקשורת V2X (Vehicle-to-Everything), הכריזה שמערך השבבים שלה נבחר לתוכנית ייצור סדרתי של רכבים עבור תקשורת בין כלי רכב באמצעות C-V2X בסין. אוטוטוקס תהיה חלק מאחד הפרויקטים הראשונים בשוק הסיני של פריסת C-V2X נרחבת, שהוא גם פרויקט ה-C-V2X הגדול הראשון של אוטוטוקס. המערכת שתיפרס תיבנה על ידי ספק Tier1 מוביל בתחום הרכב ותכלול מערכת בקרת טלמטיקה (Telematics Control Unit – TCU) עם תקשורת C-V2X על בסיס מערך השבבים של אוטוטוקס.


ערכת השבבים של אוטוטוקס נבחרה לפרויקט לאחר בדיקות מחמירות שאישרו את ביצועי תקשורת הרדיו המובילים ורמת האבטחה המשופרת של פתרון ה-C-V2X של החברה, וכן את העמידות התרמית של מערך השבבים ויכולות השידור המובילות שלו. יכולתה של אוטוטוקס לעמוד בלוח הזמנים הקשיח של הפרויקט סייעה גם היא לבחירה בחברה. פתרון ה-C-V2X של אוטוטוקס, המוכן לייצור סדרתי, עונה על כל הדרישות הסיניות בהיבטים של ביצועים, תצורה, תפוקה ואבטחת מידע. הפתרון מוכן כעת לפריסה בסין וכן בשווקים אחרים, לאחר בדיקות נרחבות בסין בשנה האחרונה.


לדברי חברת המחקר IHS Markit, סין צפויה להוביל את שוק ה-V2X העולמי. החברה חוזה שבשנת 2020 ייוצרו בסין 629,000 כלי רכב קלים שיצוידו בטכנולוגיית C-V2X ושהענקית מהמזרח תמשיך להוביל את שוק ה-V2X עד שנת 2024.


באוקטובר 2019, אוטוטוקס הציגה בהצלחה את ההתאמה של מערך השבבים שלה לתקן ה-C-V2X הסיני ולתקן האבטחה הסיני OSCCA בניסוי הגדול הראשון אי פעם שהדגים תאימות הדדית בתקשורת C-V2X ובו השתתפו מספר רב של יצרני רכבים.


"אנו גאים להיות חלק מתוכנית הייצור החלוצית המיועדת לפרוס את פתרון ה-C-V2X שלנו בעתיד הקרוב ברחובות סין", אמר חגי זיס, מנכ"ל אוטוטוקס. זיס הדגיש כי "הזכייה החשובה הזו מהווה עדות ברורה לאמון שיצרני הרכב המובילים וספקיהם נותנים באוטוטוקס ועדות לבידול שלנו כספקית עולמית של מערך שבבי V2X שקובעת את הסטנדרט לביצועים ולאבטחת מידע בתחום זה".


אוטוטוקס תציג את פתרון ה-V2X שלה בתערוכת Mobile World Congress שתיערך בברצלונה ב-24-27 בפברואר 2020. ניתן יהיה לבקר את אוטוטוקס באולם 5 (Hall 5) ביתן 5D81.

אודות אוטוטוקס
אוטוטוקס, שנוסדה בשנת 2008, היא חלוצת שוק ומובילה בתחום מערכי השבבים ל-V2X, ומספקת ללקוחותיה פתרון V2X גלובלי וחדשני. אוטוטוקס מסייעת לצמצם התנגשויות בכבישים ולשפר את הניידות באמצעות מערכי שבבים המורשים לשימוש בענף הרכב. אוטוטוקס גייסה ביולי 2018 מיליוני דולרים מענקית הרכב הקוריאנית יונדאי. קודם להשקעה של יונדאי, השלימה אוטוטוקס ארבעה סבבי גיוס, בסך השקעות מצרפי של יותר מ-80 מיליון דולר. החברה מעסיקה למעלה מ-120 עובדים בישראל, ארה"ב, יפן, קוריאה, גרמניה וצרפת, ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים.


ספקי ה-Tier1 המובילים בענף הרכב בעולם עובדים בשיתוף פעולה עם אוטוטוקס בכדי לפתח פלטפורמות על בסיס מערכי השבבים של החברה. אוטוטוקס מהווה עבור ספקי ה-Tier1 פתרון V2X מועדף בשל הרמה הגבוהה של הביצועים, הידע באבטחת מידע, המומחיות בתקשורת רדיו והעלות המשתלמת שהחברה מציעה. בין היתר, הפתרון של אוטוטוקס נבחר ע"י ענקית מערכות הרכב היפנית DENSO עוד ב-2016, אוטוטוקס מקיימת שיתוף פעולה עם Bosch במניעת תאונות אופנועים וכן שיתופי פעולה בתחום הקישוריות לרכבים עם Valeo, הרמן, סמסונג וחברות נוספות.
לצפייה בסרטון אודות אוטוטוקס: https://youtu.be/_PJR0ZZjxGY



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il