TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

שלום דיין מונה למנכ"ל חטיבת ONE Systems


שלום דיין. צילום חזי רגב
עדי שיין, לשעבר מנכ"ל ONE Systems, יעבור לנהל את פעילות המכירות ללקוחות אסטרטגיים במטה הקבוצה

חברת ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל הנסחרת בבורסה בת"א, מינתה את שלום דיין למנכ"ל ONE Systems, חטיבת התשתיות של קבוצת ONE. שלום החל את דרכו ב-ONE לפני כעשרים שנים, בהן מילא תפקידים מגוונים בחברה. בשנים האחרונות כיהן בין היתר כסמנכ"ל התפעול וכסמנכ"ל המכירות והשפיע רבות על קידום עסקיה של ONE. דיין יחליף את עדי שיין, שניהל את חטיבת ONE Systems בשנים האחרונות.


חטיבת התשתיות ONE Systems מתמחה באפיון, אספקה, אינטגרציה והקמה של מרכזי נתונים (דאטה סנטר), מערכי אחסון, גיבוי והמשכיות עסקית, תחנות עבודה, ציוד מחשוב מתקדם, מערכות ניהול קופה ו-POS, מדפסות, סורקים ועוד. החטיבה מספקת בהצלחה פתרונות ותשתיות מחשוב למאות לקוחות ארגוניים מכל מגזרי המשק במגזר הציבורי והפרטי, לרבות מגזר הממשלה, חינוך והשכלה, בנקאות ופיננסים, והיא מספקת מענה למגזר הקמעונאות עם פורטפוליו ייחודי של פתרונות חומרה וניהול נקודות מכירה.


בחטיבה מאות מומחים בעלי ניסיון רב בייעוץ, תכנון והקמה של מערכי שירות ותחזוקה לציוד ולמערכות מחשוב, במגוון רחב של תחומים.


בתוך כך, מונה עדי שיין למנהל פעילות המכירות ללקוחות אסטרטגיים במטה ONE. שיין, שניהל ב-12 השנים האחרונות את חטיבת ONE Systems (וואן שילוב מערכות), נענה לבקשתו של מנכ"ל ONE עדי אייל ולקח על עצמו תפקיד חדש ומאתגר, של ניהול מערך המכירות ללקוחות האסטרטגיים של הקבוצה, אשר נדרשים לפתרונות מורכבים וחוצי-ארגון.


ב-ONE פועלות חטיבות מקצועיות וחברות-בת בעלות התמחויות טכנולוגיות שונות ומגוונות. במסגרת תפקידו החדש, שיין יוביל צוות מקצועי שיפעל למיצוי מלוא היכולות המקצועיות של קבוצת ONE עבור לקוחותיה האסטרטגיים, אשר כוללים כמה מהחברות הגדולות והמובילות במשק. עדי שיין הצטרף ל-ONE לפני כ-17 שנים ושימש בתפקידים שונים בחטיבת התשתיות, בין השאר כסמנכ"ל מכירות ומשנה למנכ"ל. הוא הוביל מהלכים רבים ורכישות, ועזר לבסס את מעמדה של החטיבה כמובילת שוק.


עדי אייל, מנכ"ל ONE: "אני משוכנע כי שלום דיין ימשיך להוביל להישגים משמעותיים את זרוע התשתיות שלנו, ONE Systems, ויותר מכול אני שמח לקדם מנהלים בכירים ומצוינים כמו שלום ועדי שצמחו אצלנו בחברה, ובכך לחזק את הנהלת הקבוצה כולה. אנו רואים חשיבות רבה בהעמקת הקשר של ONE עם הלקוחות הגדולים בישראל. עדי שיין מביא עמו ניסיון והכרות מעמיקה של צרכי השוק מחד, ושל מגוון הפתרונות ש-ONE מתמחה בהם מאידך, ובמסגרת תפקידו החדש הוא יסייע להעמיק את הערך המוסף שאנו מספקים לכל לקוחותינו האסטרטגיים, שאנו רואים בהם שותפים מלאים להצלחה שלנו".

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדדי ת"א 90 ות"א 125, והכנסותיה השנתיות הן כ-1.6 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.


חברת ONE מציעה שירותי תוכנה ואינטגרציה לארגונים. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il