TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

שיא חדש בהייטק הישראלי: אינטל מסכמת שנה עם יצוא שיא של 6.6 מיליארד דולר


בניין אינטל החדש בפתח תקוה. צילום: דוברות אינטל.
אינטל ישראל ממשיכה להוביל בפיתוח וייצור מוצרים וטכנולוגיות מיחשוב, תקשורת, בינה מלאכותית וסייבר, והיא מעסיק ההיי-טק הגדול בישראל עם 13,700 עובדים, כולל מובילאיי

אינטל (Intel) מסכמת את שנת 2019 וחושפת שורה של נתונים כלכליים אודות ביצועי החברה בישראל.
מהנתונים עולה כי הייצוא של אינטל ישראל גדל בשנה החולפת ביותר מ-2.7 מיליארד ל-6.6 מיליארד דולר לעומת 3.9 מיליארד ב-2018. היקף הייצוא הכולל של החברה במהלך 46 שנות פעילותה בישראל מסתכם ביותר מ-60 מיליארד דולר. עד היום היקף ההשקעות של אינטל בהקמת מרכזי פיתוח ומפעלי ייצור סתכם בסכום של כ-20.5 מיליארד דולר.


במהלך 2019 המשיכה אינטל להשקיע בישראל: בדצמבר האחרון רכשה אינטל את הסטרטאפ הישראל הבאנה לאבס תמורת כ-2 מיליארד דולר. בנוסף, השיקה אינטל את מרכז הפיתוח החדש של החברה בפתח תקווה, מהבניינים החכמים בעולם, בו אוכלסו כ-1,800 מעובדי החברה. 1.8 מיליארד דולר הופנו לרכש מחברות ישראליות, כאשר 75% מהרכש הופנה לספקים קטנים ובינוניים.


אינטל ישראל מעסיקה היום באופן ישיר כ- 13,700 עובדים בישראל כולל עובדי מובילאיי, ולפי מחקר כלכלי שנערך על ידי מוסד שמואל נאמן בטכניון, החברה אחראית להעסקתם של 53 אלף איש בישראל בתעסוקה עקיפה.
יניב גרטי מנכל אינטל ישראל מסר: "אינטל מפתחת ומייצרת את הטכנולוגיות המתקדמות והחכמות ביותר שקיימות כיום. הללו משפיעות על חיי כולנו בתחומים של מיחשוב, בינה מלאכותית, תקשורת, סייבר ועוד.


בשנה החולפת חיזקה אינטל את המובילות הטכנולוגית שלה בתחומי הבינה המלאכותית עם השקת מוצרים חדשים ורכישת הבאנה לאבס. כמו כן החברה העמיקה את הקשר שלה עם האקוסיסטם היזמי ופתחה את מאיץ הסטארט-אפים Ignite, שיחד עם שורה של השקעות של אינטל קפיטל, הובילו לכך שאינטל חיזקה את הקשר שלה עם חברות הסטארט-אפ הישראליות. אני משוכנע שגם ב-2020 אינטל ישראל תמשיך להוות כוח חזק ומשמעותי ולהמשיך להשיא ערך ממשי לאינטל העולמית".


קרין אייבשיץ-סגל, מנהלת מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל, מסרה: "ישראל ממשיכה להיות עוגן מרכזי בפיתוחים טכנולוגיים מובילים ומשני חיים. בשנה האחרונה יצאו מישראל מספר פיתוחים כגון מעבדי i9 לגיימניג, מעבדי 10th Gen, שם קוד IceLake, wifi6, טכנולוגיות ספורט מתקדמות ועוד. לאחר השקת מרכז הפיתוח החכם של אינטל בפתח תקווה, כך שאני בטוחה שמרכזי הפיתוח רק ילכו ויצמחו. היצירתיות והמחוייבות של העובדים כאן הביאו אותנו שוב לשיאים חדשים שאני בטוחה שנמשיך לשבור בשנה הקרובה".


ב-2019 קיבלה אינטל ציון פלטינה פלוס בדירוג מעלה לאחריות תאגידית; זכתה במקום הראשון בדירוג "המעסיק החברתי של ישראל"; ודורגה ראשונה בסקר BDI ודה-מרקר בדירוק מקומות העבודה הטובים של ישראל. "כחברה מובילה בתחום הטכנולוגיה וכמעסיקת ההיי-טק הגדולה בישראל, אינטל מובילה גם בתחום האחריות החברתית", מסרה בלה אברהמס, סמנכ"לית קשרי ממשל, תקשורת ואחריות חברתית. "התרומה לקהילה בשנת 2019 הסתכמה בכ-18 מיליון שקל, ועובדי אינטל תרמו כ-50,000 שעות התנדבות. מדובר בנתונים יוצאי דופן ואנו גאים להיות בחוד החנית כשכל עובדינו רתומים לעשייה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il