TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

Automat-IT הקימה תשתית לאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים, על גבי Amazon Web Services


נועם רחי. קרדיט יח"צ
Automat-IT, החברה המובילה בתחום ה- DevOps והענן, סיימה פרוייקט הקמת תשתית ענן לאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים, באמצעות AWS ((Amazon Web Services
הפרוייקט, אשר ארך כחמישה חודשים, כלל איפיון של הפתרון, ביצוע ויישום מלא של הפרוייקט והעברת ה- Workload (עומסי העבודה) לענן. במסגרת ההסכם, תעניק Automat-IT שירות מקצה לקצה לאתר, כולל מענה ותמיכה בתקלות 24/7 באמצעות חמ"ל NOC Network Operations Center)) שהחברה מפעילה.
המערכת החדשה עושה שימוש בשירותים מנוהלים של AWS וכוללת פתרון אוטומציה מבית Automat-IT.

אתר רשות הטבע והגנים משרת את ציבור המטיילים ומרכז בתוכו את כל המידע התיירותי והשיווקי של כל אתרי הטבע והגנים הלאומיים בישראל, לרבות אתרי מורשת. מעבר לאינפורמציה אודות אתרים ומסלולי טיול, מציג האתר מידע אודות חניוני יום ולילה, אירועים מיוחדים ועוד לצד התראות ועדכונים אונליין לגבי מזג אויר קיצוני, שטפונות, סגירת מסלולי טיול ואיסורים אחרים. כמו כן, מדובר באתר מכירתי, המאפשר רכישת כרטיסים לאתרים ולאירועים שונים.

אורן בן חורין CIO ברשות הטבע והגנים: "אתר האינטרנט של הרשות, בהיותו צומת מרכזי לתיירים מהארץ ומחו"ל הרוצים לטייל בארץ, מוגדר כאתר קריטי, בעל חשיבות רבה. מדובר באתר מאוד דינמי, המספק אינפורמציה בזמן אמת במגוון רחב של תחומים. ככזה, אמור האתר לעמוד בעומסים רבים ומשתנים, בתקופות חירום וכן בחגים ובחופשים, בהם מתקיימים מדי יום עשרות אירועים. מטבע הדברים, גולשים באתר מדי יום כמות אדירה של משתמשים ועובדים על תכניו בו זמנית עורכי תוכן רבים.

אנו רואים חשיבות רבה בתהליך המודרניזציה שעבר האתר שלנו בפרוייקט שדרוג התשתיות, המציב את הארגון בחזית הטכנולוגיה בענן והופך את הגלישה באתר לקלה ונגישה יותר, לטובת כל ציבור המטיילים בישראל.
בחרנו ב- Automat-IT לאור ניסיונה הרב בהקמת אתרי אינטרנט על גבי AWSויכולתה לתת לנו מענה 24/7, נושא קריטי כשמדובר בגוף כמו שלנו".

נועם רחי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב- Automat-IT: "הקמנו ברשות הטבע והגנים תשתית אמינה ומאובטחת יותר, בעלת רמת שרידות גבוהה יותר, אשר מסוגלת להתמודד עם עומסים גדולים ומגוון רחב של משתמשים. בנוסף, התשתית החדשה מאפשרת לצוות המתפעל עבודה מהירה וזריזה יותר וכל זאת בעזרת תחזוקה יומית מינימלית ועלות נמוכה יותר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il