TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סטארטאפיסטים ישראלים מתגייסים לסייע לרוכבי קבוצת האופניים המקצועית הישראלית הראשונה בדרך ל׳טור דה פראנס׳


תמונה מהאירוע שנערך במשרדי סטארט אפ ניישן סנטרל בינואר 2020. קרדיט צילום: אחיקם בן יוסף Achikam Ben Yosef
מאמני קבוצת האופניים המקצועית ״ Israel Start-Up Nation״ נפגשו עם שמונה סטארטאפים ישראליים, שהציעו לחברי הקבוצה טכנולוגיות אשר יסייעו להם לעמוד באתגרים הפיזיים, הספורטיביים והפסיכולוגיים העומדים בפניהם בתחרות ׳טור דה פראנס׳ הראשונה של הקבוצה

ראשי קבוצת Israel Start-Up Nation: ״נחשפנו לחברות וטכנולוגיות מבריקות. מתכוונים להתחיל בפיילוטים ראשונים״

שמונה סטרטאפים ישראליים נפגשו לאחרונה עם הצוות המקצועי הבכיר של קבוצת האופניים המקצועית הישראלית ״ Israel Start-Up Nation ״ שתשתתף בפעם הראשונה ב׳טור דה פראנס׳ היוקרתי. הסטארטאפיסטים הציגו בפני המאמנים פיתוחים שעשויים לשפר את ביצועי הרוכבים בעונה ההיסטורית שלה שבמרכזה ההשתתפות במירוץ הקשה בעולם. ראשי הקבוצה שוקלים בכובד ראש להתחיל בניסויי פיילוט עם כמה מהן.

האירוע התקיים במשרדי סטארטאפ ניישן סנטרל בתל אביב, ארגון ללא כוונת רווח הפועל לקידום תעשיית ההייטק הישראלית. כזכור, קבוצת האופניים המקצועית Israel Cycling Academy שתתחרה בסבב המירוצים החשוב בעולם - הוורלד טור - הודיעה בדצמבר האחרון כי תשתף פעולה עם סטארטאפ ניישן סנטרל ותתחרה תחת השם Israel Start-Up Nation .

צוות מיוחד מטעם סטארטאפ ניישן סנטרל חקר ולמד את צרכי המתאמנים והמאמנים ואיתר חברות סטארטאפ ישראליות אשר ביכולתן לספק פתרונות חדשניים ויצירתיים לרוכבי קבוצת האופניים. הסטארטאפים הישראליים הציגו המצאות ופיתוחים למעקב מתקדם אחרי מצבם הפיזיולוגי של הרוכבים, לניטור ושיפור התזונה ואיכות השינה ואף מצבם הפסיכולוגי לפני מירוצים.

״ זה היה מרשים בכל קנה מידה״ אמר פאולו סאלדאניה, ראש מערך ביצועי הרוכבים בקבוצה הישראלית האחראי על התחום הקריטי של הניסיון להביא את הרוכבים להציג את מקסימום יכולותיהם. ״הרגשתי כמו ילד בחנות ממתקים שיכול לטעום מה שבא לו ומהר מאד התברר שיש לזירת החדשנות הישראלית לא מעט להציע לנו, בעיקר בכל הקשור לטכנולוגיות מתקדמות לחידוד האימונים וההכנה של רוכבים למרוצים. זה יאפשר לנו מעקב ברמה כזו שנוכל להביא למקסום היכולות שלהם ברגעי האמת״.

כמה מהחברות הציעו לקבוצה מכשירי ניטור שיוצמדו לגופם של הרוכבים ויאפשרו לקבל נתונים חסרי תקדים על מצבם - ובזמן אמת.
לדברי סאלדאניה, כמה מהטכנולוגיות שהוצגו הרשימו במידה כזו שהקבוצה עשויה לפתוח בניסויים ראשונים עם כמה מחברות הסטראטאפ שהציגו אותן.

״זה היה מפגש מאד מוצלח״, אמר המנהל המקצועי הבכיר של הקבוצה, הפיני צ׳ל קרלסטרום. ״הדבר הגדול הוא שגם החברות הללו יקבלו הזדמנות לבדוק כיצד הטכנולוגיות שלהן עובדות על אתלטים ברמה הכי גבוהה שיש, כך שזה רווח לשני הצדדים״.

ואכן, ראשי חברות הסטארטאפ שפגשו את הקבוצה הביעו רצון בהבשלת שיתוף הפעולה. ״ אנחנו נשמח לראות איך מה שפיתחנו יכול לסייע לקבוצה. לדעתנו זה בהחלט יכול להיות ״game changer״, אמר ליאור בן שטרית מbiobeat שהציגה מכשיר ניטור מתקדם כזה.

״יצאנו עם המנהלים המקצועיים של הקבוצה לשטח כדי לראות ולהבין אילו פתרונות טכנולוגיים יכולים להביא ערך לקבוצה ולצוות המאמנים. אחרי סקירה מעמיקה של התחום, הפגשנו אותם עם שמונה חברות סטארטאפ ישראליות - וזה רק קצה המזלג. אנחנו מקווים לראות חלק מהטכנולוגיות משתלבות בקידום הקבוצה ובתקווה שאלו יעזרו לקבוצה להביא תוצאות״, אמרה טליה שקל, מנהלת שותפויות אסטרטגיות בסטארטאפ ניישן סנטרל.

ראשי הקבוצה יקבלו כבר בקרוב החלטות באשר לאפשרות להתחיל ולבחון על הרוכבים כמה מהטכנולוגיות שהוצעו ובמקביל ימשיכו להיפגש עם חברות נוספות.

הבעלים שותף של קבוצת הרוכבים Israel Start-Up Nation, סילבן אדאמס, הביע שביעות רצון מתוצאות המפגש חסר התקדים הזה בין ראשי קבוצתו לבין הסטראטאפים הישראלים.

”ישראל היא המדינה המובילה בעולם במספר הסטארטאפים יחסית לגודל האוכלוסייה כך שאין דבר נכון מזה שהספונסר המרכזי של הקבוצה היא סטארט אפ ניישן סנטרל, שמקדמת את הסטארטאפים הללו. זה גם מה שמעניק לקבוצה הזדמנות יוצאת דופן ליהנות מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש לסטאטראפים ישראליים להציע, סוג של ״נשק סודי״ שיסייע לנו בעונה הראשונה בוורלד טור. קיבלנו הזדמנות להיפגש עם חברות שמפתחות טכנולוגיות מתקדמות בספורט ולהבין מה הן מציעות לנו. זו רק ההתחלה בשיתוף פעולה מרגש. אני לא יכול לחכות לראות מה החדשנות הישראלית יכולה לספק לנו״.

זו תהייה הפעם הראשונה בה קבוצה ישראלית תתחרה במרוץ האופניים היוקרתי בעולם שהינו אירוע הספורט השלישי הנצפה ביותר בעולם (לאחר משחקי הקיץ האולימפיים וגביע העולם בכדורגל), וגם הזדמנות מצוינת להציג את החדשנות הישראלית למיליארדי (!) הצופים במרוץ מכל רחבי העולם.

קבוצת Israel Start-Up Nation כוללת 30 רוכבים מקצועיים המגיעים מ-16 מדינות שונות. בעלי הקבוצה הם הפילנתרופ הישראלי-קנדי, סילבן אדמס, איש העסקים הישראלי רון בר-און וכן קווין לאם הקנדי, המחזיק בזכויות מיעוט בקבוצה באמצעות החברה שלו, Reinvent.com.

להלן רשימת החברות שהציגו בפני המאמנים ותיאור הפיתוחים שלהם:

Physimax –מפתחת כלי למעקב ושיפור הבריאות וביצועים ספורטיביים באמצעות ניתוח אובייקטיבי של נתוני השלד והשרירים של המתאמן.

Zone7 –מפתחת תכנה המנתחת נתונים הנאספים מצילומי וידיאו וביגוד ספורטיבי חכם. המערכת מנטרת מצב בריאותי וביצועים של המתאמן ויכולה לחזות פציעות אפשריות. החברה אספה נתונים מ- 50 מיליון שעות פעילות של אתלטים מקצועיים וידע זה מאפשר לה לחזות מראש פציעות, לפני שהן מתרחשות. החברה פעילה בענפי הכדורגל, בייסבול והפוטבול, ובעולמות הספורט האישי כמו ריצה ואופניים.

Nutricco – מערכת המסייעת במעקב, חישוב וניהול התזונה של ספורטאים ואיזונה לפי צורכי המתאמן.


SLEEPRATE – אפליקציה למובייל המנטרת שינה, מעריכה ומציעה טיפול מתאים לשמירה על דופק בריא. הפלטפורמה עוקבת ומנתחת את שנת המשתמש כדי לגלות כמה זמן הוא ישן ומה הייתה איכות השינה. המערכת מעניקה ניתוחים מעמיקים של מחזורי השינה של המשתמש, ומסייעת לשפר את מצבו הבריאותי בהיבטים שכלל לא הביא בחשבון.

Biobeat –מפתחת מכשיר לביש לניטור רציף, לא פולשני ומדויק רפואית של סימנים חיוניים הכוללים בין היתר: לחץ דם, חמצן, קצב נשימה, קצב לב, תודעה, תפוקת לב, סיכון לשבץ, טמפרטורת גוף, צעדים וזיעה.

The Elegant Monkeys – יישום המספק מידע על מצבו הרגשי של המשתמש מנתוני חיישנים פיזיולוגיים, תוך שימוש בבינה מלאכותית. הטכנולוגיה של החברה מבצעת דיגיטציה של רגשות אנושיים, ונועדה לשיפור את איכות החיים של המשתמש. מדידת הרגשות מתבצעת באמצעות פרמטרים נרחבים כמו פעימות לב ומוליכות עור, ויכולה לאתר גירויים קיצוניים ורמות התרגשות בזמן אמת ובדיעבד.

Weairable –מפתחת חיישן אלקטרו-אופטי לא פולשני, לניטור רמות חומצה לקטית לזיהוי אלח דם מסכן חיים ומדידת כושר וסיבולת.

ATLASense Biomed – החברה מספקת פתרון חדשני, באמצעות הטלפון הנייד, לניטור מרחוק של נתונים רפואיים של מספר רב של חולים בו זמנית. הפיתוח של החברה מאפשר גילוי מוקדם ככל האפשר של מגמות ומצבים מסכני חיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il