TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

האסטרונאוט היהודי הראשון בחלל


האסטרונאוט גראט׳ רייזמן על רקע תמונתו של אילן רמון ז״ל, חבר קרוב שלא חזר ממשימת הקולומביה. קרדיט צילום : עידן גרוס ‬עבור סטארט אפ ניישן סנטרל‬
"לישראל יכולת להוביל את תחום הביג דאטה והסייבר בתעשיית הספייסטק הצומחת"
"בכל פעם שהישראלים עושים משהו חדשני בחלל זה מתגלה כהצלחה גדולה. ישראל היא אחת המדינות המובילות בכל הנוגע לטיפול ואיסוף ביג דאטה ומציאת דרכים יצירתיות לנתח ולהגן על המידע הזה מאנשים בעלי כוונות רעות. אלו הם רק כמה מהתחומים שהתעשייה הישראלית יכולה לשחק בהם תפקיד מרכזי".

את הדברים אמר היום, יום ד', גראט' רייזמן, האסטרונאוט היהודי הראשון בתחנת החלל הבינלאומית של נאס"א, מי שניהל עד לאחרונה את מחלקת מבצעי החלל בחברת SpaceX של היזם אילון מוסק, המכשיר באוניברסיטת דרום קליפורניה אסטרונאוטים ואף מייעץ לסרטים הוליוודיים העוסקים בתחום החלל. רייזמן היה חבר קרוב של האסטרונאוט הישראלי אילן רמון ז"ל. השניים הוכשרו ביחד למשימת החלל הראשונה שלהם בשנת 1998, ומאז התרסקות הקולומביה, לפני 17 שנה בדיוק, ב-1 בפברואר 2003, הפך רייזמן לחבר קרוב של המשפחה ואף חנך את אסף רמון ז"ל, בנם של אילן ורונה רמון ז"ל.

רייזמן נפגש עם יזמים ונציגי חברות סטראטאפ ישראליות העוסקות בחקר החלל כדי לבחון ולהכיר את הפיתוחים הטכנולוגיים הישראליים בתחום. האירוע, יוזמה של קרן רמון, סוכנות החלל הישראלית, משרד המדע והטכנולוגיה וסטארט אפ ניישן סנטרל (SNC), ארגון ללא כוונת רווח הפועל לקידום תעשיית ההייטק הישראלים, התקיים במשרדי SNC בתל אביב, כחלק מאירועי שבוע החלל.

רן לבנה, מנכ"ל קרן רמון, אמר כי מדינת ישראל היא שחקן מרכזי בתחום חקר החלל. "קרן רמון הוקמה כדי לקיים את מה שאילן רמון ז"ל היה עושה אם היה חוזר מהחלל. אין לי ספק שאם אילן היה אתנו, הוא היה מקדם את התעשייה הישראלית. תעשיית החלל הפכה לפרטית בעשור האחרון, חסמי הכניסה יורדים ויש המון הזדמנויות ליזמי חלל ומשקיעים ישראליים. כבר היום אין משימת חלל משמעותית למאדים, צדק או הירח בלי מיחשוב של Ramon.Space, את חליפת החלל הבאה של נאס"א מעצבת חברה ישראלית בשם STEMRAD בתל אביב, והדור הבא של תקשורת הלוויינים מתוכנן ביהוד על ידי NSLComm".

״ישראל נהנית מצמיחה של סטארטאפים בתחום החלל בעשור האחרון כתוצאה מהפרטת התחום בזירה הבינלאומית. יש הרבה סטארטאפים פורצי דרך מצד אחד, ומצד שני הזדמנויות רבות לטכנולוגיות קיימות להתפתח בתחום הזה. גם המשקיעים צריכים להיחשף לאפשרויות כדי להשקיע וכדי לכוון סטארטאפים שלהם לתעשיית החלל״, אמרה אמה ורדימון, מנהלת שותפויות אסטרטגיות ב – SNC.

לדברי אבי בלסברגר, מנכ"ל סוכנות החלל הישראלית, ״בישראל פועלות היום 44 חברות חלל ישראליות וההזדמנויות שתעשיית החלל מייצרת, יגדילו את התעשייה לכ- 200 חברות בעשור הקרוב, רובן בתחומי הביג דאטה, סייבר, מדע ותת-מערכות. בין המטרות המרכזיות שלנו להרחיב את שיתוף הפעולה ויחסי הגומלין עם מדינות שונות בתחום החלל, לקדם מחקרי תשתית באקדמיה ובמכוני המחקר ולתמוך בחברות סטרטאפ המפתחות רכיבים שונים לתעשיות החלל בארץ ובעולם באופן ישיר".

באירוע הציגו שמונה חברות סטארטאפ ישראליות: New Rocket, NSLComm, Oneview, Planetwarchers, Ramon.space, SpacePharma STEMRAD, Utilis.

רצ"ב תמונות מהאירוע במשרדי סטארט אפ ניישן סנטרל לשימוש ללא תמורה תחת מתן קרדיט
קרדיט צילום : עידן גרוס ‬עבור סטארט אפ ניישן סנטרל‬


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il